Arte [Anime de temporada]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

ARTE


Imatge
Episodis: Segurament 12
Estudi: Seven Arcs
Genere: Slice of Life, Historical, Drama, Romance, Seinen, ART
Ve d'un manga: Sí.

Sinopsi

L'Arte va néixer en una família aristocràtica a Florència durant l'època del Renaixement del segle XVI. Al ser noia, és impensable que pugui convertir-se en artista. Impulsada pel seu amor a l'art, L'Arte està disposada a deixar de banda el seu estil de vida aristocràtic per convertir-se en una.

Imatge

OP I EN

Text amagat.




M'ENCANTA MOLTISSIM. Aquest anime te com tots els conceptes que m'agraden en les histories, aixi que JO ENCANTADISSIMA DE LA VIDA!!!!!!!!!!!!!!!!! I t'expliquen COSES D'ART, OSEA QUE MES VOLS? Tot es perfecte, espero que no decaigui i si te fanservice, que sigui fanservice dE COSES ARTISTIQUES!!!!
No es un anime épic, diguem, amb una historia bonissima, pero els personatjes , l'animacio i la tematica magraden aixi que segurament el seguire fins el final <3 <3 <3 <3
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

És preciós! He decidit veure el primer capítol, ja que m'encanta la Firenze del Renaixement i no m'ha decebut. A més una noia que va contra la seva familia i el seu status per poder valer-se per si mateixa? COMPRO

Encara no sé per on anirà la trama ni res però ja estic enamorada de l'Arte. Espero que puguem gaudir de molts paisatges de Firenze versió anime.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Mmmh...
Us dessitjo la gaudiu.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ja s'ha acabat Arte, al principi no estava convençuda de si m'agradaria o no però l'he anat seguint cada setmana sense problemes. No es una obra maestra ni una història que et cambiarà la vida però el toc slice of life barrejat amb la Florència del Renaixement i els personatges fa que sigui molt fàcil i agradable de veure. Hi ha hagut moments en que he estat a punt de droppejar-lo, no us enganyaré, com quan a l'Arte li dona per pillar-se pel Leo. Sincerament m'hi ha sobrat molt però per sort no ha durat gaire la tonteria i la prostituta estava allà per salvar-la.

Els personatges secundaris són tots mot macos i li donen una calidesa molt especial a l'història, tant els de Florencia com els de Venècia. No m'esperava gens l'arc de Venència. Quan comença amb la nena tonta m'he asustat una mica sincerament però el tiet husbando ha fet que sigui portable i al final la nena no era tan tonta com semblava (per sort). Al final és l'història de com l'Arte intenta encaixar en una societat que la rebutja, i tot i que a vegades hi ha un excés de positivisme trovo que està molt ben explicat.

L'animació és senzilla i preciosa a l'hora, m'encanten els vestits sobretot quan està a Venècia. Per sort s'han gastat lo necessari en animar les obres d'art i la veritat és que són cautivadores. El mural final al sostre de l'esglèsia m'ha arribat al kokoro, quan explica com hi surten totes les persones que per a ella són importants m'ha tocat molt la fibra.

M'alegro d'haver-lo seguit sincerament, i el recomanaria sense dubtar-ho.
Imatge
Respon