Kakushigoto [Anime de temporada]

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Kakushigoto


Imatge
Episodis: Segurament 11/12
Genere: Slice of Life, Comedy, Shounen
Estudi: Ajia-Do
Ve d'un manga: Sí.

Argument

Aquesta història tracta de Gotou Kakushi, un artista que dibuixa un manga una mica vulgar i intenta amagar-lo pel bé de la seva filla, Hime. Una història de l'amor i els riures entre pare-filla.

OP i EN (molt cuquis!)

Text amagat.





Doncs a mi m'ha agradat! Fa riure i no es ni densa ni massa tonta. El pare com te la veu del prota dels monogataris se'm fa QUE ES ELL XDDD PER EL COMPORTAMENT I TOT!!!
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

També l'hem començada!

El dibuix és una passada! Molt simple, molt cuqui, els colors molt ben triats... No sé, m'ha agradat molt, tant el dibuix com l'animació.

M'ha agradat l'humor, tot i que t'has de fixar molt en el japonès per entendre els jocs de paraules...

Pareix que serà l'anime relaxant d'aquesta temporada.

El que m'ha deixat intrigat és... anirà tota l'estona de les penúries que passa son pare per ocultar-li el seu kakushigoto a la seva filla? O continuaran en algun moment el que ens han mostrat al començament i ens mostraran com la filla encaixa aquesta realitat?

Supòs que anirà del primer, però el segon també pot ser interessant.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

El primer capítol em va agradar bastant! No sabia què esperar, però li vaig voler donar l'oportunitat perquè és del mateix autor que Sayonara Zetsubou Sensei, que em va agradar i és molt única, així que vaig pensar que potser valdria la pena mirar-la. I no m'ha decebut, bastant divertida, no m'ho esperavaaaa!! De moment està en el top d'aquesta temporada, l'aniré seguint amb ganes. L'apartat visual es mereix tota la meva atenció i reconeixement!!
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

EL EPISODI 2 HA SIGUT BONISSIM! QUIN FART DE RIURE TOTA LA ESTONA! XDDDD

M'ha deixat tristona la part on la profe li diu al papa lo de ''Potser no es que no pensi, sino que eligeix no pensar massa''. I perfi sabem mes coses del present. Trobo que es un molt bon anime, m'esta agradant moltissim!
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Super cuteeeeeeeeeeeeeeeee, el capítol 2!!

Coincideixo amb la Manolis, m'està agradant molt! L'art és tan cuqui, tot és molt divertit, el pare me putoencantaaaaa! Heu de mirar aquest animeeeeeeee!! A mi m'ha fet peneta quan es troba les capses amb la roba i tal... imagino que deu ser cosa de la mare, que deu ser morta, perquè al Japó hi ha una maledicció i quan ets molt, molt petit, se t'ha de morir el pare o la mare, només així potser sortir en un manga, trust me, he investigat molt i sé que funciona així, fins i tot hi ha yakuzas que t'eliminen un dels dos (paquet sorpresa) quan tens tres mesos i així t'assegura el futur com a personatge de manga.

Sorry per desvariar, si no ho fes, la vida seria avorrida.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí... aquesta roba deu ser de sa mare... fa peneta.

El que m'ha agradat és que hagin seguit amb el començament del primer episodi, amb na Hime quan ja ha descobert el secret de son pare... què deu haver passat? Ha mort també?

Hmm... em té intrigat...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Fa uns dies, n'Ereza em va passar un oldie ecchi de Go Nagai, un autor emblemàtic japo conegut per Mazinger Z i Devilman, amb subtítols en valencià.

Imatge

Es diu Kekkou Kamen i és una meravella... però ho postejo aqui perque des del primer moment em vaig quedar pensant: Si jo no l'he vist mai aquest anime... Com és que em sona tan familiar el disseny de personatges?
I al final me'n vaig enrecordar: és clavat al disseny de personatges del manga fictici que dibuixa Goto i que tants esforços fa per ocultar a la seva filla.

Homenatge/tribut a un mestre... aquesta sèrie sempre deixa anar una o d'altre referència a cada episodi i és entretingut esbrinar-les.
Imatge
L'episodi d'aquesta setmana, amb la festa de barnussos, ha esta molt bé.
Una de les comèdies més divertides de la temporada (sempre darrera de Kaguya-Sama wa Kokurasetai, of course).
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo en acabar el darrer capítol:

:plorar: :plorar: :plorar:


M'encanta com sempre fan el mateix: ens mostren un capítol ple d'humor, amistat, superació i després ens peguen amb l'actualitat, com si la nostra mare es tragués la xancla i ens pegués amb tota la seva força al cul sense avís, sense possibilitat de protecció amb una tapadora d'olla. No existeix vacuna per al meu cor per al final de cada capítol d'aquest anime, és molt trist...

Emperò, el capítol too much fun, amb el pare motivadíssim per fer un munt de feines, agraït per poder-les fer (me, now at work: no agraïda de poder fer coses) i al final la Hime s'entrentén tota sola mentre ell firma autògrafs de Bolles de fúria... m'encanta!

Laik si vosaltres també anirieu a per una signatura amb el protagonista de Bolles de fúria.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Bolles?
És un joc de paraules?
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

El Hespiritu ha escrit: 12 maig 2020, 12:23 Bolles?
És un joc de paraules?

Aquí on jo el miro (animeflv, perdoneu que sigui tan cutre) ho tradueixen com "Pelotas de furia"... :pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon:

És de la mateixa classe de qüestió de "bola de drac o... les boles del drac?" Reflexionem-hi.
Respon