[Anime de temporada] Kami no Tou - Tower of God

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Minatoni ha escrit: 26 juny 2020, 21:11
Ok... doncs potser el que faré serà llegir el que hem vist i... segons com potser seguesc, però no ho crec.

És a dir, no em fa ganes llegir el que no he vist. Però sí repassar el que no m'hagi quedat clar del que sí hem vist.
Fas bé en llegir la part adaptada, hi ha detalls que canvien. El que em va semblar curiós és que a l'episodi 10 de l'anime no haguessin mencionat cert personatge (no em sembla que sigui res que afecti a la trama ja que és una a curiositat però el poso al tag de spoiler):
Text amagat.

Phantaminum, considerat el personatge més fort de tots. Tot i que he llegit que l'autor no té intenció de que aparegui a l'obra així que queda com a curiositat.


El més important és que alguns personatges els han fet més "a l'estil shounen" a l'adaptació de l'anime i no encaixa del tot amb el seu comportament amb el manhwa. La resta de l'adaptació em sembla prou bé.

Però bé, no esperis que el manhwa resolgui gaire més amb la "Season 1", si t'interessa saber més de la torrer toca seguir llegint.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Al final quan em vaig posar al dia la vaig seguir una setmana més i la vaig abandonar, no perquè no m'agrades sinó perquè em feia molta mandra haver d'esperar setmana a setmana, (cada temporada que passa em costa més seguir animes em faig gran o algo jajajaja) Però ja l'he vista tota!
Al principi encara que m'agradava em semblava que estaven explicant res de res, i ara que l'he acabat segueixo pensant més o menys el mateix, es veritat que ens han presentat personatges com la ovella aquella rara la qual ens obre més preguntes de les que ja podríem tenir sobre com funciona el món.
També m'ha agradat molt l'amistat que ha sorgit entre tots els participants gracies al Bam que d'una forma o altre ha anat fent connexions amb tothom i s'han fet tots amics fins i tot les dos princeses.
les escenes d'acció top totes elles això no es pot negar pas! i el jefaso dels que fan les proves es un cabronas i un geni del mal! jajaja

I com a reflexió final, gran anime i fuck Rachel espero que palmis de forma gigacruel :D
Imatge
Respon