[Anime de temporada] Kami no Tou - Tower of God

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Ahir a la nit tot avorrit vaig decidir començar-la i abans d'adonar-me'n ja havia vist els primers 5 capítols :uki:

Tot l'apartat artístic pel moment m'està agradant moltíssim, els colors que tenen els personatges i paisatges són molt bonics i considero que estan molt ben triats :3

La animació també te punts molt bons en quant a epicitat com a les lluites de la última prova que han fet per tal d'aconseguir passar sense haver de fer més proves, però també esta molt bé com canvien de cop a una animació més humorística en els moments estúpids sobretot quan apareix el Rak i fa alguna bajanada o el deixen de tonto.

També tinc molta curiositat per saber quin tipus de poder o habilitats te la Rachel i els seus 2 companys ja que no crec que ens hagin ensenyat tot el seu repertori i han de ser força besties per haver-se carregat a 397 participants i no tenir greus ferides.

Moltes ganes de veure com desenvolupen la historia i com construeixen tot el que envolta la torre que sembla que encara no han volgut explicar gaire cosa.
Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Benvingut al club, @BlackStar!!

Doncs comentaré el darrer capítol, que no sé quin número és ja que visc constantment despistada i gràcies dono per recordar què passa episodi a episodi.


Doncs sí, la RAHERUUU és la Raheru, k cosas, però no vol que el Bam ho sàpiga i arriba el DRAMA i el Khun està tot gelós, vaig fent crispetes mentre les fujoshi comencen a shippejar els dos tios entre sí. *crispetes mode on*. I ara tots han començat un entrenament per separat (el Rak és el puto amo, no em fareu canviar d'opinió, tot i que jo canvio d'opinió molt fàcilment...) pareix que el Bam no és tan inútil com pareix perquè domina el fujitsu i tal (no recordo el nom de la tècnica aquella)...

I res, tothom es comença a fer amics entre ells (visca el poder de l'amistat :roll: ) i quan no ens ho esperàvem arriba el drama dels Rahar (o com s'escrigui, no penseu que la meva neurona pot retenir tantes coses) i resulta que hi ha dues princeses (en realitat tres si tenim en compte la Yuri, o qui sap, per ventura n'hi ha mil i vosaltres també sou una princesa, treieu la princesa que porteu dintreeeeeeeeeeeeeeee!!) i res, que la sargantana vol FUKUSHU, ja tenim el Saske de l'anime!! :visca:

Qui preferiu la princesa sargantana o la princesa waifu? Envieu SARGANTANA o WAIFU al 7777!! Anunciarem els guanyadors en la següent edició d'aquests comentaris!!
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

A mi em motiva el príncep que va per la vida embolicat en un futó.
Així no s'ha de molestar en entrar i sortir del llit cada dia, que és una llauna. Optimització, es diu.

Un autèntic role-model generacional.

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

7777 SARGANTANA

La veritat, m'agrada el ritme, m'agrada l'art, m'agrada... en general, però si em demanes "de què va això?" et diria que... ni idea. Ara pareix que són a una escola... Això va canviant d'argument cada dos episodis...

Ara bé, estic content que tenguem un poc de drama amb el tema de les princeses de Jahad, que és un tema que havia sortit al primer episodi i havia quedat un poc abandonat i ara pareix que tendrà xixa.

Ja veurem...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Androssiiiii! <3

Per fi puc escriure el teu nom! Ha costat molt aguantar-me.

La veritat es que l'havia abandonat després de tant temps però ara amb l'anime guanya uns quants punts més i resorgeix al top 10 waifus.

L'Anak no em desagrada però Androssi és suprema.

I ja està aquest és el meu post. xD

PD: Bé per dir algo més tinc ganes de que avanci una mica més tot i que el ritme el trobo adequat.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'està agradant molt per on està anant tot, ara amb aquesta prova ha quedat clar que aniran a tope els 10 de la chupipandi i estic living sincerament. El que no he entés ha sigut perquè en Rak l'han aprovat directament sense haver de fer la prova??

El drama d'en Bam i la Rachel em sobra molt sincerament, és en plan tio ja no li interesses supera-ho i busca't una altra waifu siusplau.

També hem conegut algunes backstories com la de la nena verda i la senyora que era una lladre i ara està sentint el poder de l'amistat <3
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hola, vinc a dir-vos una cosa:


RAK PETITÓOOOOOOOOOOOOO <3


I ja està, per a mi aquesta ha estat la màxima del capítol. Bé, hi ha hagut que el Bam ha dit que és un irregular, però me l'ha suat com molt.


Vull (i puc) fomentar un debat: què en penseu del drama de la Raheruuuu? Us agrada? El trobeu necessari? O us la torra? Personalment me la torra, però m'ha donat l'oportunitat per cridar: K ASE CON LA LISIADAAAAAA?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo seguesc sense entendre el setting del món. No m'ha acabat de quedar clar què vol dir que sigui un irregular o què implica (pareix que sigui una cosa dolenta).

Tampoc no entenc per què la gent vol pujar a la torre o què és Jahad o si això de pujar a la torre és una cosa que només va fer el rei Jahad aquell o és una cosa que fa algú cada dos mesos.

Quant a la Raheru...

Som uns haters de merda...

Imatge
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

A mi m'agrada la Rachel :(

Sobre l'anime, el porto seguint des que va sortint i certament hi ha molts conceptes que són una mica confusos, imagino que poc a poc s'anirà veient més clarament.

El que més em preocupa és que ja portem 10 eps i tan sols seran 13... es quedarà molt curt crec jo.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

MALDITA LISIADAAAAAAAAAAAAAA! Com em sobra el drama de la Rachel i el Bam de veritat, me la suda tantisim el que li passi a aquests dos jo només vull més contingut d'en Rak petitó. RAK BEST BOI!
Minatoni ha escrit: 06 juny 2020, 11:25 Jo seguesc sense entendre el setting del món. No m'ha acabat de quedar clar què vol dir que sigui un irregular o què implica (pareix que sigui una cosa dolenta).
Jo no ho entenia fins a aquest capítol, bàsicament han dit que un irregular és algú que no ha esta elegit osea que se ha colado a la torre amb tot el morro?
Imatge
Respon