[Anime de temporada] Kami no Tou - Tower of God

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Tranqui que no faig spoiler.

De fet per on jo vaig crec que encara no s'ha matisat el que passa quan arribes a dalt de tot i potser fins al final de l'obra no ho sabrem. Es a dir sí, avui hem vist que hi ha gent que ha pujat ja la torre, i potser han aconseguit allò que volien, que no ho sé. Perquè jo interpreto que convertir-se en Déu no deu ser literalment la imatge que ens ve al cap quan ho llegim. Potser depèn de com definim el que significa Déu, i més dins d'aquest món.

To això ho dic sense saber res. xD

Lo dels regulars suposo que s'anirà explicant de mica en mica. Ara tampoc ho recordo. hahah

PD: L'energia es diu Shinsoo, me's igual com la subtituli crunchycaca.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Emocions assegurades pujant a la torreeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!! El millor, imho, el Rak, el puto dinosaure hipopòtam deforme rabiós que té tot el meu afecte i admiració. I bé, el personatge principal és un poc pringao, però no passa na, l'estimarem igual (de moment, si al final continua sent un pringat, doncs li fotrem pallissa).

I el jefasso supremo li ha recomanat al prota que no es relacioni gaire amb el Khun... M'ha deixat intrigadaaaaa!! Res, continuarem a veure si es posa més emocionant. Imagino que aviat quedaran els personatges amb chicha i això em fa tenir hype.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Per cert, m'ha fet molta curiositat veure l'origen de l'opening perquè em sonava "massa bé" per ser japonès.
Que jo soc el primer que escola musica japo però últimament no veig gaires cançons destacables i pam!

Efectivament, l'opening és d'una cançó de K-Pop, que originalment era en coreà. És a dir no m'estranya i era el que podia esperar perquè també és un manwha però la pronunciació del japo es tant bona que casi m'empasso que eren japos.

EDIT:
Opening original (japonès):
Text amagat.


La deixo aquí en Coreà per qui tingui curiositat:
El grup es diu Stray Kids i la cançó es diu TOP.
Text amagat.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Molt millor el segon capítol que el primer, ara si que tinc curiositat per saber com anirà la historia. Això si, com sempre, els personatges secundaris tenen molt més bona pinta que els principals. Només portem dos capítols i ja n'estic cansada del drama de la Rachel i en Bam.
Imatge
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

El disseny de personatges em sembla brutal! I la veu del Ranker aquell també, és súper curiosa.
Ja li començo a agafar el fil al funcionament de la Torre, però lo dels Regulars i els Irregulars tampoc ho he entès, @Minatoni. Els Regulars provenen de dins la Torre i els Irregulars de fora?

Ah, i algú s'ha fixat que a l'àudio japonès, a en Bam no li diuen així?
Imatge Imatge Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Imatge


Estic in lof amb el trio calavera. En Rak és best boy i no accepto discussions.

M'agrada aquest anime perquè va ràpid a explicar-nos la xixa, en el tercer capítol ja sabem mitja història d'en Khun (encara no supero que es digui Khun Aguero) i té pinta que aviat coneixerem a la Rachel.
surreak ha escrit: 14 abr. 2020, 18:30 Ah, i algú s'ha fixat que a l'àudio japonès, a en Bam no li diuen així?
És cert que a MAL el nom del personatge és "Twenty-Fifth Bam", potser en japonés li diuen 22 o algo així.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

surreak ha escrit: 14 abr. 2020, 18:30Ah, i algú s'ha fixat que a l'àudio japonès, a en Bam no li diuen així?
Nafi ha escrit: 20 abr. 2020, 10:40És cert que a MAL el nom del personatge és "Twenty-Fifth Bam", potser en japonés li diuen 22 o algo així.
Diuen Yoru.

A l'original Webtoon de Kami no To, el protagonista nom "Bam" (밤 en coreà), que vol dir "Nit". A l'adaptació japonesa, li tradueixen el nom a "Yoru" (夜 en japonès) que vol dir exactament el mateix: "Nit".

Crunchyroll (i per tant l'origen dels subtítols que circulen per la xarxa) ha apostat per respectar el nom original.

https://www.crunchyroll.com/es/anime-ne ... -subtitles

Curiós.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Gràcies a la gent amable de twitter em vaig spoilejar quan per ventura feia mitja hora que havia sortit el capítol, perquè la gent és puto ànsies i ha de penjar les captures del episodi fastofasto. La culpa evidentment és meva, per seguir gent que es mereix terrible pallissa...

Tot i això, he gaudit del capítol, del repte de la corona, del Rak amb el seu swag infinit (best character ever) i del drama de la Rachel (Raheruuuuuuuu) que al final sí que és la Raheeeeruuu (jo volia que no ho fos i ens fessin bait, ho sé, no tinc cor) i res, ara tocarà veure com evoluciona això, jo només vull veure el Rak menjant xocolatines perquè ens representa a tots i ho sabeu, i ja està.

Només dir-vos que twitter està ple ara de gent shippejant el Khun i el Bam perquè el Khun es va seure sobre les seves cames i que fugiu de gent així perquè, és puto evident que el Rak és l'únic personatge d'aquest anime del qual val la pena ser fan absoluta. No puc aportar més merda amb les meves paraules, espero que passeu un bon dia i que diosito lindo us beneeixi amb amor si heu arribat fins aquí llegint això. Sou collonuts!
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

A les pàgines que miro anime, tres de cada quatre comentaris són sobre la Rachel...
... que encara no ha fet res d'especial en aquest anime més enllà de resultar enigmàtica.

Les ganes que tenen els imbècils de demostrar que s'han llegit la història i que saven el que passarà.

I els més patètics i menyspreables són els que diuen coses tipus "No sé porqué, pero esta Rachel me da que..."
o "I have a lot of empathy and I feel Rachel is..."

Quin futur més negre ens espera quan aquests desgraciats creixin i arrivin a llocs de responsabilitat.
Però vaja, jo ja no hi serè.

Us ho menjareu vosaltres.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, evidentment, amb na Rachel aquí tenim un punt interessant, a més de tot el misteri envers la torre aquesta. Tot i això, fins ara, argumentalment... no hi ha hagut gaire desenvolupament ni worldbuilding (ja triguen!)

El que m'agrada més, crec, són els colors. M'encanten. No trobau que estan molt ben aconseguits?

Quant als spoilers, sempre passa el mateix. Sempre hi ha el típic cas d'ego inflat perquè sap més que la resta no perquè sigui especial, sinó perquè ha llegit el material original i vol demostrar més que la resta. Llavors hi ha la colla d'inútils que com s'han spoilejat per l'inútil original, van de llestos també spoilejant la penya.

Ara canviï un poc de tema, però la veritat és que un dels motius perquè no faig servir twitter és aquest.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon