[Anime de temporada] Kami no Tou - Tower of God

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge


Titol: 神之塔 -Tower of God- / Kami no Tou / La Torre de Déu
Basat en: Web manga (manhwa) del mateix nom de SIU
Gèneres: Acció, aventura, misteri, drama, fantasia
Estudi: Telecom Animation Film
Estrena: 2 d'abril del 2020

Argument
La Torre de Déu ens conta la història d'en Vint-i-cinquè Bam, qui ha passat la majoria de la seva vida atrapat sota una misteriosa torre, acompanyat de la seva amiga Rachel. Quan na Rachel entra dins la torre, en Bam també aconsegueix obrir-ne la porta i s'enfronta a reptes a cada nivell de la torra a mesura que intenta trobar-se amb la seva preciada companya.



Primer episodi

Què vos ha parescut?

No sé què dir-vos de l'opening i l'ending; la música és molt bona, però en posar tant de negre és difícil valorar-los.

Llavors, encara no ens han explicat del tot bé com va el món, però m'és un poc igual; ja ho veurem... el dibuix és una passada!

Qui més l'està mirant? Va, animau-vos a comentar!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Dues paraules:

Bruce

Lee


ImatgeImatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #1


A veure, no em vull emocionar i donar-li molt de hype, bàsicament per evitar una possible decepció més endavant, però pinta bé. L'animació és molt característica i molt xula i estic molt intrigada pels personatges que acompanyaran el protagonista bishonen però xetat que ens han mostrat (no és gaire bishonen, no ens enganem). I no sé, hi ha un cocodril parlant i assassí, jo crec que promet grans moments.

Curiositat pels altres personatges és ara, per a mi, la màxima motivació per seguir-la. A veure què ens espera amb aquesta aventura que, espero, que no s'assembli a Sao.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo l'estic mirant of course. Ja conec tota la historia del Manwha aixi que poc em poden contar pero esta guai com han animat tot.

PD: Han fet un spoiler molt gran nomes començar als 3 segons :facepalm:
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Jo també seguia el manga així que no podré comentar gaire sobre la història.

Ara bé, primer capítol. L'opening m'ha encantat. La música està bé. La qualitat visual és immensament superior a la del manga.

La veu del Bam m'encaixa perfecte. La Yuriiii també. La de la Rachel no és gens com m'imaginava però
Text amagat.
la seiyu que la dobla no m'agrada, li tinc una mania gratuita que curiosament coincideix amb la mania que li tinc a la Rachel, tot i que en el seu cas no es tant gratuita

I personatges que encara no han sigut nombrats, me les imaginava un pèl diferents però res per traumatitzar-se.

Que continuï així. L'avantatge del SIU, l'autor coreà, és que era independent i treballava per amor al arte i als fans, cosa que li permetia tota la llibertat a l'hora de fer la història com ell s'imaginava.

PD: Raaaaaaaaaaaak!!

PD2: Tinc ganes de sentir la veu de la waifu suprema. <3
Avatar de l’usuari
surreak
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 233
Membre des de: 09 set. 2016, 23:40
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 67 cops
Gràcies rebudes: 66 cops

Jo també l'he començat! L'opening m'encanta, i de moment és cert que encara no s'entén gaire de què va tot això, però tot i així ja m'ha començat a enganxar, lo qual és important en una sèrie. Normalment, quan no entenc de què va m'avorreixo, però no ha estat el cas. A veure com segueix!
Per cert, no he llegit el webtoon original!
Imatge Imatge Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

WEEEE PER FI LHE VIST. Aquest anime ens dona la maravellosa lecció de que si ets guapo en la vida tho donaran tot mastegat. Inclus en una torre random XD No n'he tret res mes.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Com que he vist que hi ha molt de hype he decidit mirar-me el primer, l'animació mola molt però la història encara no entenc ben bé de que va. Li donaré una oportunitat a veure per on va la cosa. Espero que no decepcioni.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Una twitamistat koreana m'ha passat un webtoon.

Suposo que molts ja el coneixeu però el poso al spoiler per si voleu donar una ullada.

Text amagat.


M'ha explicat que SIU és un malnom: "Esclau Dins L'Úter" Imatge
...originals, aquests koreans.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, hem vist el segon. El que no entenc (m'ho podeu explicar sense fer spoilers, pls?) és que ens havien dit (o havia entès jo) que qui arribava a dalt del tot de la torre es convertia en Déu. Però ara hem vist que aquest "examinador" és una d'aquestes persones que ha arribat a dalt del tot?

Llavors... no es tracta de convertir-se en Déu sinó en un entrenament tipus la torre d'en Karin de Bola de Drac, que qui arriba a dalt del tot aprèn a dominar el Suinosequè (el Ki d'aquesta sèrie) i per tant és molt poderós?

Llavors... això dels regulars i demés... Els regulars són una espècie d'elit que viu dins la torre però no a dalt de la torre? I llavors tenim els irregulars que són paries? Una cosa així he entès?

Bé, bé... seguirem.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon