Runway de Waratte

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

RUNWAY DE WARATTE


Imatge


Detalls

Titol: Runway de Waratte
Autor: Kotoba Inoya
Gèneres: Drama, Escolar, Shounen, Slice of Life
Estudi: Ezόla (un estudi petit amb només 3 animes contant aquest)
Capítols: 12 capítols
Estrena: 11 de gener de 2020


Argument

Chiyuki Fujito, filla del propietari d'una agència de modelisme, aspira a representar l'agència del seu pare a la prestigiosa Setmana de la Moda de París, que brilla sota el punt de mira com a model de pista. Tanmateix, tot i que està dotada de grans aspectes i talent, per desgràcia li manca un element clau per convertir-se en una model d’èxit: l’altura. Va deixar de créixer en arribar als 158cm fins i tot després d’haver entrat a la secundària, el seu somni sembla cada vegada més fora del seu abast.
Mentrestant, Ikuto Tsumura és un estudiant de secundària amb un gran nivell en el disseny de roba; Tanmateix, sense els recursos necessaris per seguir l'educació universitària en acabar la secundaria, la seva ambició de convertir-se en dissenyador de moda continua sent un mer somni. Però, en el moment que la Chiyuki i l'Ikuto és coneixen, les poques esperances es tornen a encendre. Tots dos prometen rebel·lar-se contra la convenció i esculpir els seus propis camins en el món de la moda.


Imatge


Opening i Ending

Text amagat.
Opening:


Ending:


Opinió Personal

Text amagat.
Per començar, és un anime que en la meva vida esperava ni tan sols començar, ja que a mi la moda la veritat es que ni fu ni fa.
Però en un moment de avorriment màxim vaig pensar "si vaig veure Ballroom e Youkoso i em va encantar encara tenint 0 interés en els balls de saló potser aquest anime de moda també m'acaba enamorant".
Així que el vaig començar a veure i en un instant havia vist els 3 primers capítols sense ni tan sols adonar-me'n, la historia potser té massa drama des de un principi, però al mateix temps tot aquest drama fa que m'enganxi més i més, tots els personatges principals tenen problemes que els hi estant fent la vida impossible per una banda o una altre i la forma en la que l'anime aconsegueix que simpatitzis amb cada un d'ells es molt bestia (excepte el Ayano Too que és torna força repulsiu en algunes parts XD).
La animació que han aconseguit a la hora de caminar per les passarel·les i d'ensenyar la roba esta molt ben aconseguida i fa que t'emocioni el simple fet de no saber quin serà el pròxim vestit que ensenyarà el dissenyador.
Els colors que te tot l'anime són preciosos, tots els moments de felicitat estan pintats amb colors molt vius i brillants que els fan encara més bonics igual que els moments de drama i tristesa que són colors més apagats i que transmeten aquests sentiments tant negatius.
I la música sobretot en moments de drama i tensió acompanya molt be, hi ha hagut varis moments en els que m'ha costat aguantar la llagrimenta.

En fi un anime que podeu veure en una tarda de diumenge (o de quarantena per exemple) i que estic segur que gaudireu tots o la majoria de vosaltres!


Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Millor anime de la temporada seal of approval. He dit.

Imatge

Doncs sincerament, aquesta temporada no m'ha acabat de convèncer gaire, no sabria dir-vos exactament per què, imagino que molts animes han tingut un hype exagerat i després a l'hora de la veritat l'anime no era prou bo, o quartes temporades... no sé quina ha estat la causa, però puc dir que la desconeguda Runway de Waratte ha estat, per a mi i en la meva més humil de les opinions, el raig de llum de la temporada.

Runway de Waratte ha estat l'únic anime de la temporada que tenia ganes de veure. No és res de l'altre món, però arribava divendres i deia, "guai, avui hi ha Runway" i no m'ha passat amb cap altre anime de la temporada tret de Chihayafuru. No esperava res d'aquest anime, però el mundillo de la roba m'agrada, així que li vaig voler donar l'oportunitat perquè em pensava que serien models duent roba cute i, doncs m'encanta.

Però m'ha sorprès amb dos personatges principals, una model petita i un estudiant pobre que vol ser dissenyador de moda professional. En la meva humil opinió, que no té res d'humil, personalment la història de la Chiyuki m'interessava molt més. Tenia l'esperança que fos un poc Paradise Kiss, però en pla sense romanç ni drames, però s'han enfocat molt poc en la Chiyuki.

Sincerament, l'Ikuto ha estat més protagonista, cosa que no m'ha disgustat tampoc, però la seva història sovint incorre en un drama que, confesso, que hi ha hagut capítols que se m'ha fet pesat. No dic que el drama no fos necessari (tota la història de la mama i tal) però al final el drama es resol (igual que el drama de "no tinc diners, no puc fer bona roba") i, com us he dit, per acabar-se tot resolent d'una manera molt ràpida i quasi amb un Deus ex Machina (del pal que l'ajuda sembla que cau del cel, com en el moment que no té pasta però li compren un disseny perquè sí) doncs, si s'ha de resoldre tot tan fàcilment, en la meva opinió, no calia tant de drama. Hi podeu no estar d'acord, ho entenc, de fet, és l'única cosa que li puc criticar.

La resta de l'anime, molt interessant. Pocs personatges però tots amb el seu paper, amb les seves motivacions i esforços, amb els seus talents i desitjos... Però per a mi, la millor, la Chiyuki. Espero que facin una segona temporada aviat (perquè pel que a a l'animació, en aquesta no s'han deixat gaire pasta xD). L'opening brutal, si voleu la meva opinió!

Mireu-la si voleu una cosa diferent, tot i que també us dic que, sobre roba, no n'aprendreu gaire, però és guai de veure.
Respon