BLEACH: Howl from the Jaws of Hell

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Més d'un any després sense quasi notícies...

Es veu que la setmana que ve farà 20 anys que va començar Bleach a la Weekly Shonen Jump i per això faran un capítol especial de 73 pàgines, amb pàgines a color.



Es veu que n'Ichigo ha d'anar a la Societat d'Ànimes per algun tipus de celebració.

No ho diu explícitament enlloc, però està clar que anunciaran alguna cosa de la tornada de l'anime, no ho trobau?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

He pogut fer una fullejada ràpida al que s'ha filtrat a la xarxa i OMG. Pareix que això torna a començar!!

Comentaré amb més detall quan surti en català i/o de manera oficial.

Creieu que en un futur no gaire llunyà tornarem a tenir manga de Bleach? Trobau que ho faran directament a l'anime?

Uf, esper que sàpiga què fa aquest home, perquè pareix que s'està ficant en un altre merder. Esper que en sàpiga sortir!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

NO EM PUC CREURE EL QUE HA PASSAT AAAAAA

Jo sóc una ànsies i no he pogut esperar a que sortís de manera oficial així que ja l'he llegit en anglès i té tota la pinta que en Tite Kubo vol començar un nou arc a Bleach.

Estic una mica descolocada perquè se suposa que la Shonen li va tancar el chiringuito a en Tite i per això va fer el final de pressa i corrents 🤢 però ara he llegit a twitter que en Tite va a haver de parar per problemes a l'ombro. Tampoc em fio massa de tw però tot és tan caòtic que necessito respostes.

I ara anem a comentar el one shot que pfff m'ha deixat loquisima. Si no l'heu llegit pos no seguiu perquè hi hauran spoilers i tal que estic al móvil i fa pal posar warnings.

Primer ens presenten una mica com estan els personatges que coneixem I FINS I TOT ENS EN PRESENTEN DE NOUS, no només els nens sinó també nous personatges al Seireitei. A mi m'ha donat la sensació que si realment segueix donaran IchuRuki a través dels nens que ja sembla que es fan tilin. Deixin als nens en pau. EN IKKAKU ES EL MESTRE DE LA FILLA DE LA RUKIA I EN RENJI em sembla el millor mestre possible.
Hi ha molts personatges que no recordava no mentire i n'hi ha alguns que pensava que eren morts i no (kyoraku).

Bueno LO IMPORTANT ara resulta que els top shinigamis no poden morir o desfer-se per l'aire (ho he entès més o menys perquè en anglès doncs bueno) I ESTÁN TOTS A L'INFERN. En plan tenim un infern amb els putos shinigamis i arrancars i quincys més poderosos i la cosa s'obrirà com una pinyata. Se va a liar. Malucina que mai s'hagi mencionat res d'això a Bleach però no em sorprèn això és tope de Tite style i si vol dir que tornarà Bleach HO COMPRO A CEGUES VAMOS.

M'encanta la gyaru o com es diguin aquelles que van to morenes. I l'emocho sord ja veureu com es farà super popu en Tite ens te caladisims joder.

COMENTEU DIGUEU-ME QUE EN PENSEU DE TOT AIXÒ necessito saber si hi ha més gent com jo que està living amb el retorn de Bleach. A més aquest any tindrem també nova temporada d'anime de "l'últim arc" que podria no ser l'últim. Tinc l'esperança que amb l'anime arreglin una mica el final.
Imatge
Avatar de l’usuari
drew-kun
Porco Rosso
Porco Rosso
Entrades: 254
Membre des de: 15 oct. 2015, 23:42
0
1
Gràcies donades: 1 cop
Gràcies rebudes: 98 cops

Be, despres de llegir el manga nomes queda respondre una pregunta: Per que?

Per que reviure bleach 5 anys despres? Per celebrar el 20e aniversari? Que jo sapiga un aniversari nomes es celebra quan algu esta viu i en el meu llibre Bleach esta mes mort que tots els animals que venen en una carnisseria junts.

Per que reviure la franquicia? L'experiencia m'ha ensenyat que reviure una saga 5 anys despres sol ser un error. Nomes cal veure com han quedat bola de drac super, boruto, yashahime i el 8e llibre de Harry Potter (que insisteixo, cap d'ells existeix).

I ara, que en penso del manga?
Text amagat.
Les coses com son, el plantejament esta be i l'infern em sembla un lloc interessantissim per presentar una nova saga, ja que a penes se n'ha parlat i m'agradaria saber-ne mes, pero.... Que qualsevol persona amb el nivell d'un capita sigui massa poderosa per reencarnar-se a la SS i que per tant hagi d'anar a l'infern? Aixo significa que literalment tots els personatges importants acabaran a l'infern. N'era conscient l'autor quan escrivia el guio?
Despres del que he vist tinc curiositat per saber com continua, pero no tinc les espectatives gaire altes, mes vinguent d'una saga que ho tenia tot per ser la millor de totes i va ser la pitjor.
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

drew-kun ha escrit: 07 ago. 2021, 14:22 Be, despres de llegir el manga nomes queda respondre una pregunta: Per que?

Per que reviure bleach 5 anys despres? Per celebrar el 20e aniversari? Que jo sapiga un aniversari nomes es celebra quan algu esta viu i en el meu llibre Bleach esta mes mort que tots els animals que venen en una carnisseria junts.
Realment t'equivoques, Bleach com a tal no està mort, potser la trama principal de l'Ichigo bufant-se com un energumen si, però durant aquests últims anys hem pogut veure com les noveles lleugeres de Can't Fear Your Own World i més recentment Spirits Are Forever With You han sortit (Si, okei, l'autor no és el Tite, però totes dues han sortit sota la seva supervisió, i ambdues han mantingut viu el món de Bleach.

Ara podem parlar del manga:
Text amagat.
No ha estat pas malament, per fi ens han deixat clar que l'arc de l'infern serà una cosa real i no haurem de tirar de suposicions ni de l'imaginari popular. Tot i que se m'ha fet curt (suposo que després de tants anys qualsevol cosa es fa curta) m'ha agradat bastant com ens han presentat els personatges que ja coneixiem (o no, perquè el puto Yumichika pensava que era una dona) i estic una mica espantat dels nous, ja que semblen MOLT op. Finalment espero que surtin els Espada en les seves formes OP, les que hem pogut veure en les noveles (o en el seu defecte al Bleach Brave Souls)
Overall, bastant hypejat amb el que està per venir.
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Arnau11 ha escrit: 21 ago. 2021, 17:35 No ha estat pas malament, per fi ens han deixat clar que l'arc de l'infern serà una cosa real i no haurem de tirar de suposicions ni de l'imaginari popular. Tot i que se m'ha fet curt (suposo que després de tants anys qualsevol cosa es fa curta) m'ha agradat bastant com ens han presentat els personatges que ja coneixiem (o no, perquè el puto Yumichika pensava que era una dona) i estic una mica espantat dels nous, ja que semblen MOLT op. Finalment espero que surtin els Espada en les seves formes OP, les que hem pogut veure en les noveles (o en el seu defecte al Bleach Brave Souls)
Overall, bastant hypejat amb el que està per venir.
Això de l'arc de l'infern s'havia anomenat en algun moment? Perquè jo me'n vaig enterar de tota la moguda al llegir el one-shot aquest.
A mi també em semblen molt OP els nous personatges, entenc que també n'hi haurà dolents nous per contrarrestar (?)
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Que jo sàpiga, no s'havia dit mai que hi hagués d'haver un arc de l'infern, però molt al principi (capítol 12 del manga!) surten les portes de l'infern per enviar-hi un hollow i... diria que és l'única vegada que apareix.

No tenc clar quan es diu que en Szayel deixa de "morir eternament" per la tècnica d'en Mayuri, però en algun moment es diu que en Szayel i n'Aaroniero van de cap a l'infern. Potser això se'ns diu més per la pel·lícula, però han decidit reaprofitar-ho.

El que està un poc clar és que tota la pel·lícula de l'infern... queda invalidada, no? La veritat és que ja no en record res, però bé, no crec que puguin conservar-ne gaire cosa perquè crec que redissenyarà un poc bastant l'infern.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Nafi ha escrit: 06 set. 2021, 09:51 Això de l'arc de l'infern s'havia anomenat en algun moment? Perquè jo me'n vaig enterar de tota la moguda al llegir el one-shot aquest.
A mi també em semblen molt OP els nous personatges, entenc que també n'hi haurà dolents nous per contrarrestar (?)
Com a tal mai s'havia dit res, però si que hi havia moltes referències a l'infern i que alguna cosa hi havia de passar durant les noveles lleugeres. I respecte els dolents nous, jo opto per els espada amb un power up de la hostia i amb poders nous afegits (pel que han anat posant aquests anys al BBS de segones resurreccions tenen MOLT bona pinta) tot i que a saber que fa el Tite.
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Avui he vist per reddit la portada d'aquest One-Shot.

Imatge

Pel que diuen, és la portada del que es va publicar aquest agost, que supòs que publicaran en algun tipus de volum.

Fa un poc de mal rollo, n'Ichigo, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

És la portada del one shot però segons el que he llegit a twitter es publicará només de forma digital (ni idea de on) el 3 de desembre. A mi m'agrada l'ilustració perquè és dark Ichigo pero sense ser emo-Ichigo com sempre, és psycho Ichigo.
Imatge
Respon