Anime Primavera 2020

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

L'altre dia xerràvem pel xat que seria interessant seguir un anime i anar-lo comentant entre tots.

Segons el que hem anat responent, he tret això:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... 1326049189

Llista ordenada per vots
Kami no Tou 6
Shokugeki no Souma: Gou no Sara 4
Digimon Adventure: 4
Kaguya-sama wa Kokurasetai?: Tensai-tachi no Renai Zunousen 3
Sword Art Online: Alicization - War of Underworld 2nd Season 3
Yesterday wo Utatte 3
Kakushigoto (TV) 3
Yahari Ore no Seishun Love Comedy wa Machigatteiru. Kan 2
Fruits Basket 2nd Season 2
Gleipnir 2
Otome Game no Hametsu Flag shika Nai Akuyaku Reijou ni Tensei shiteshimatta... 2
Gal to Kyouryuu 2
Idolish 7 2
Majo wo minarai sagashite (la nova de Doremi!) 2
Tsugu Tsugumomo 1
Hachi-nan tte, Sore wa Nai deshou! 1
Arte 1
Listeners 1
Shironeko Project: Zero Chronicle 1
Shachou, Battle no Jikan Desu! 1
Given Movie 1
Omoi, Omoware, Furi, Furare 1

Pareix que quasi tots mirarem Kami no To. N'hi ha moltes que veurem tres o més persones. Així podrem debatre-ho :)

Si algú més s'hi vol apuntar, encara millor!
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

UkiHana ha escrit: 24 març 2020, 10:58
manolini ha escrit: 23 març 2020, 18:23 Que es aixo i perque te tantissima bona pinta? Es una pelicula he llegit? que maravella

PINTACAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!! Gràcies pel vídeo, l'animació és preciosa i espero que sigui un poc innovadora i que facin un bon guió, que sembla que l'argument és interessant, però els japos sovint es queden molt en l'anècdota, espero que aprofundeixin bastant en les relacions.

Must watch :hippie:
Per sort la mangaka es la mateixa que va fer Hōrō Musuko i Aoi Hana , que per mi son de les millors obres explicant els dubtes de l'adolecencia i problemes sexuals/amorosos i sexualitat. Aixi que crec que no ens hauriem de preocupar pas de que sigui anecdotós, ja que la autora aquets temes sels pren amb naturalitat i seriositat!!! QUINA SORT! Espero que siguin histories interessants, ja que mai habia vist/llegit res curt de ella, tot el que ha fet son series ''llargues'' de mes de 5/6 tomos.

Imatge
Imatge
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Senyores i senyors, ho estàveu esperant!! Ja el tenim aquí, el primer drop de la temporadaaaaaaaaaaa!!

Yesterday no Utatte se'n va a la brossa, no en vull saber res. El primer episodi m'ha emprenyat, emos sio engañaos. Ens venen que va de joves que acaben de sortir de la universitat i que encaren el món laboral i tu penses "a la fi Japó, te n'adones que hi ha vida després del puto institut".

I tot per què? Per ficar-nos per allà al mig una puta nena d'institut excèntrica intensita i amb problemes que es passeja amb un corb i que serveix com a de contrapunt divertit quan les coses es posen mínimament serioses (em pensava que seria un anime seriós, una cosa estil Honey&Clover, en pla "ara he de veure quin és el meu futur i tal")

Mal, todo mal. Instadrop.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

M'uneixo amb l'uki dels drops, i vinc a dir que Nami yo Kiitekure es el meu drop.
Nomes he durat 5 minuts, 5 minuts que s'han fet eterns i no mhan despertat ni cap mena de interés, curiositat ni res. Absolutament res. Nomes avorriment. I ja que es veu que la serie va de aquesta noia parlant per la radio a cada episodi, vistos aquets 5 primers minuts on nomes parla sense sentit i sens cap mena de gracia, doncs adeu siau. Pensava que seria una cosa diferent-
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Jo encara estic passant el dol per la mort de la temporada anterior.
Fins que no es marceixin les flor que hi he deixat a la llàpida, no em posaré amb aquesta.

Imatge

Recomaneu algún ecchi de Primavera?

Soc conscient que tot serà rodolar cap a vall rera Ishuzoku però ja hi he fet les paus amb això.


Addedito: No cal... ja he llegit la llista d'en @Minatoni
TSUGUMOMO!

Kiriha És La Meva Pastora
Res No Trobo A Faltar.
El Hespiritu l’ha editat per darrera vegada el dia: 05 abr. 2020, 18:46, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo de moment no he fet cap drop, de moment, el temps dira.

He començat:

- Hachi-nan tte, Sore wa Nai deshou!: M'agrada mes el manga la veritat, no esta malament pero el guio es una mica desastre.

- Kakushigoto: Em va fer molta gracia, el recomano fortament.

- Kami no Tou: Si be, l'animacio m'agrada i s'asembla al Manwha, amb l'historia l'estan cagant una mica i esta molt desordenada, amb spoilers enormes camuflats.

- Otome Game no Hametsu Flag...: Aquest si que l'han adaptat molt be el primer capitol, molt igual al manga i l'animacio prou decent.

--------
De moment aixo es tot lo nou, encara queden bastants per sortir, avui segons MyAnimeList surt Gleipnir.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Primera toma de contacte amb la temporada:

Tamayomi: Drop als tres minuts d'episodi. Els fans del Spokon s'estàn acarnissant amb ella... li diuen el nom del porc.
Interpeto que no hi ha per a tant però sí que tinc seriosos dubtes de que pugui agradar ni tan sols el fans del nom de pila de l'astronauta rus.
Imatge

Appare-Ramman!: M'está agradant... una mena de modernització ajaponesada de Los Autos Locos: una serie dels '60 i '70 de Hannah-Barbera inspirada per un film de 1965.
ImatgeImatge
Un humor una miqueta infantil però fet amb bon ritme i sense pretensions.

Kami no Tou: L'art em fa força el pes. Espero que l'animació no baixi massa en propers episodis... fins ara és boníssima. Bons OP i ED.
Interpreto que el tema es basa en una llegenda asiàtica prou popular perque he vist trames similars des dels '70.
Imatge
Sense espases, si més no.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Seguim:

Bungou to Alchemist: Shinpan no Haguruma
No m'interessa el Shounen AI.
Sí m'interessa la Literatura.
Serà una lluita a mort al límit del drop
Imatge

Nami yo Kiite Kure
Buuuf... tot s'aguanta amb fils ben primets, sostinguts nomès per la pura força bruta del (inqüestionable) talent seiyuu de na Ai Farouzi. #NoSéJo... ha salvat el primer episodi amb penes i treballs.
Imatge

Listeners
La música està prou bé, l'art i l'animació rutllen i no paren de fer referències a bandes dels `90 que m'agraden molt.
Tota la resta és inaguantable. Drop.
ImatgeM'han entrat ganes de pixelar la marca del baffle

Major 2nd Season 2
No l'he entès mai, el baseball. Els japos l'adoren i hi han fet grans anime d'aquest tema.
M'ha agradat el primer episodi... fins i tot he anat a cercar la Season 1. Tòpic però versemblant.
Imatge

Arte
Si us serveix per a sentir curiositat per la (brutal) història real d'Artemisia Gentileschi, alguna cosa bona haurà sortit d'aquest Imatge... perdò, volia dir d'aquest anime.
Imatge

Gal to Kyouryuu
Mmmh... mmmh... mmmh... mmmh... mmmh... mmmh...
No sé que més dir. No goso dir que és dolent; és original e imaginatiu però drop.
Imatge

Yesterday wo Utatte
Uoa!
Resta per veure què tal faràn anar la història però el primer m'ha enganxat.
Imatge

Tsugu Tsugumomo
Ja sé, ja sé... que si fanserbis, que si fanmontenegrins, que si tetes, que si culs, que si la iaia fuma....
Se me'n fot de la virolla: és una gran comèdia i un molt bon anime.
Imatge


Otome Game no Hametsu Flag shika Nai Akuyaku Reijou ni Tensei shiteshimatta...

M'he enamorat. A partir d'ara, no espereu de mi cap mena d'objectivitat en parlar d'aquest anime.
Imatge
Ni molt menys de na Katerina. Qui malparli d'ella és el meu enemic.
Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Una altra tongada:

Digimon Adventure 2020//Yu Gi Oh!: Sevens//Jashin-chan Dropkick 2//Shokugeki no Souma: Gou no Sara ImatgeImatgeImatgeImatge
Ni m'he molestat. Ja els vaig fer drop en les seves primeres temporades.


Shachou, Battle no Jikan Desu! Imatge
Basat en un game. Juntament amb Tamayomi, és l'anime que està rebent crítiques més ferotges.
A m'hi m'ha agradat. El trobo simpàtic i sense pretensions. Llàstima no tingui ecchi. L'hi escauria bé.


Gleipnir Imatge
M'he adormit a mig episodi. En gran part, pels meus disfuncionals horaris de son/vigília, ja ho sé.
Tot i així, és una red flag. No tot l'ecchi m'ha d'agradar per força. Drop.


Ore no Yubi de Midarero.: Heitengo Futarikiri no Salon de Imatge
Només en una única ocasió he trobat que un Hentai censurat quedaba en una comèdia ecchi prou entretinguda com per a no fer-li drop. Aquest no será pas el segón, no... ni de lluny.


Kingdom 3rd Season Imatge
Una saga que tenia pendent. He mirat 10 minuts del primer episodi i m'ha agradat prou per a anar a les 1res temporades i mirar de maratonejar-les per tal d'empalmar. Anime històric old-school. Ho compro.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Entro a aquest fil només per llegir les recomanacions d'@El Hespiritu? Efectivament, no me n'amago. Et faig entrega del premi Charles Montgomery Burs por su sobresaliente labor en el campo de la excelencia perquè m'has fet riure:

Imatge

Ara ho pots posar al currículum.
Respon