22/7 [Anime de temporada}

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

22/7


Imatge
Generes: Idol, Musical
Episodis: 12
Estudi: A-1 Pictures
Ve d'un grup real: Sí.
Te manga: Sí.
Te mini curts oficials al Youtube: Sí. AQUIIII

Sinopsi

Un dia, la Miu Takigawa rep de sobte una carta en què li informa que ha estat escollida per sermembre d’un projecte completament nou. Amb incredulitat, es dirigeix cap a la ubicació indicada a la carta. Hi troba set altres noies convocades de la mateixa manera i son portades a sota terra, on s'hi troba una instal·lació gegant i secreta. En mig del desconcert, els hi diuen "Debutareu per a una discogràfica important com a grup d'ídols". Qui les fara debutar, estranyament, es un gran mur misterios que els hi va donant ordres fins arribar a la fama.

OP i SEGON EN

(el primer no magrada, cada EN es de una noia diferent)
Text amagat.


El ending es brutal.

Alguna cançó:
Text amagat.






Imatge

Opinió personal:
QUINA SORPRESA! No m'agraden els animes de idols perque sempre tinc al cap el estereotip de nenes amb veu de pito fent coses moe i fanservice cute, i em generen una mica de despreci. Pero despres de estar seguint el manga/anime de Oshi ga Budoukan Ittekuretara Shinu doncs em venia de gust el mateix estil de YURI i creixement personal sense caure en el MOE EXTREM, i al veure aquest no se perque he sentit que era el que buscava, i si, EFECTIVAMENT ES EXACTAMENT EL QUE VOLIA.
Es un anime de idols... estrany? Be, reconec que no nhe mirat masses i tots els que he mirat abans de aquets dos eren de husbandos fanservice cutres, aixi que no se si els animes de idols solen ser aixi de interessants i misteriosos. Aquest comença molt be, amb una protagonista, la Miu, que te problemes de socialització i algún trauma que de moment desconeixo, i que ho expliquen d'una manera molt humana i sense edulcorar. Es una noia que odia als adults, que odia el mon, i que les esta passant putes. I de sobte rep la carta misteriosa i PUM tot canvia.
De moment no coneixem massa a les altres noies i estic impacient per veure SALSEOS PASADOS i coses, i IM A SIMPLE MAN i si em donen queerbiting jo m'engainxo facil. La SAKURA I LA MIU ALGUN DIA SERAN NOVIES NO LI DIGO YO LO DICE LA CIENCIA.
Imatge

La part de la hirtoria del MURO MAGIC RANDOM es... no se, em fa gracia i fa que el anime sigui mil vegades mes interessant!! XD vull saber que coi es i perque una pared magica esta tan interessada en fer un grup de idols. I PERQUE COI MES DE UN MILER DE PERSONES ESTAN TREBALLANT PER UNA PARET MAGICA XD En fi, esta guay, el recomano molt a mi magrada molt!
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

No m'ha agradat aquest capitol. M'es igual com sigui la industria merdosa, es mes, EM QUEIXO DE LA INDUSTRIA MERDOSA PATETICA PER SUBNORMALS.
No pots obligar a ningú a posarse roba probocativa per una sesio de fotos. Ella argumentava perfectament perque no volia posarse el puto mini bikini i les demes dale que te pego que era una obligació, inclus tots els del equip donantli la culpa. I evidentment al final la pobre despres de ser martilleada per tots els putos costats i tot i que ella NO volia, ha tingut que posarsel i deixarse fer. OSIGUI NO MHA AGRADAT GENS AQUEST EPISODI, NO ES POT OBLIGAT A NINGU A FER RES SI NO VOL OSTIA PUTA. I MENYS SI ES DEGRADAR I SEXUALITZAR LA SEVA IMATGE!!!!
Imatge


El seu ending es guay, magrada el seu rollo, el de la sakura i la del okonmiyaki son un MEH. Per cert em dona la vida que la miu i la sakura siguin canon.

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Ve ja he vist el final, que NO ES EL FINAL, perque es veu que tenen ganes de posar 3 noies mes i allargarho. Pero al menys si el final de la primera temporada.

No te sentit, el ultim episodi semlbava una pelicula daquelles dels 80 psicodelica amb escenes grimosas ple de plot twists, per despres acabarlo duna manera... no se com explicarme... XD com si no haguessin sapigut que fer, algu els hi hagues donat una idea BONISSIMA, pero de cop la filla del productor els hi digues: VULL QUE ACABI BEEE i ho haguessin deixat tal i com ho tenien pero posant un final feliç bastant estupid sense cap mena de sentit XDDD
En tot cas, per molt ''emo'' que sigui la Miu, m'encanta com a personatje. No m'hagues esperat mai que tingues aquets atacs de ira quan esta dabant d'una injusticia, ho veig molt huma. En si el personatje sencer es molt huma.

nO RECOMANO AQUEST ANIME, nomes si estas infinitament aborrit i tagrada el queerbait i noies que fan coses purament

EDIT: molaria un munt dir-vos també que les cançons molen, pero la unica veu que mola es la de la miu, AQUESTA, perque les altres seiyus tenen posat al contracte cantar amb veu de loli i evidentment fa molta grima escoltarles.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon