Ishuzoku Reviewers

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Ishuzoku Reviewers


Imatge
Episodis: 12
Genere: Eichi, SoftHentai, Hentai, Comedia, Fantasia
Estudi: Passione
Ve d'un manga: Sí.

Sinopsi

En un món fantàstic, a més de tenir existència diferents espècies humanoides convivint entre elles (humans, elfs, fades, atropomórficos, àngels, dimonis ...), la prostitució està legalitzada. L'heroi, Stunk (un humà), decideix que vol escriure un llibre i establir d'una vegada per totes quin tipus de raça de dona és la millor. En el seu viatge s'uneixen diferents personatges com Zel (un elf), Brooz (atropomorfo entre gos i humà), el mitjà Kanchal i el dimoni Samtah. Tot i així, ells no s'acaben de posar d'acord en quina espècie és la millor. Durant el viatge, ells tindran a més com a guia a través d'el món a l'àngel hermafrodita Crimvael.

OP i EN (+18)

Text amagat.



Algunes imatges
Text amagat.
Imatge
Imatge
Imatge
Imatge
Aquesta escena es gold



Opinió personal: Es divertit. Moltissimes persones veuen coses pitjors.

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Bé, és un anime que ja vaig comentar una mica en el seu moment, però vaig començar a mirar-lo pensant que seria un anime ecchi i em vaig trobar davant un hentai que s'havia colat a la "cartilla" d'animes de temporada, i aquest aspecte em va cridar tan l'atenció que l'he anat seguint.

No és un mal anime, és molt entretingut i com diu @manolini no és tan políticament incorrecte com l'argument i el títol podria induir a pensar que ho és.

I un altre aspecte interessant d'aquest anime, és que estic segur de que hi ha menys censura que qualsevol altre hentai.

Us recomano mirar 2 o 3 capítols per jutjar-lo bé, i penseu que aquest "anime" és un "anime" de temporada.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo l'estic mirant des de que va sortir, és com bé diuen, divertit, evidentment en torn a la temática dels burdels però mai arriba a ser bulgar o de mal gust.

És fàcil de mal interpretar per la sinopsi però en realitat és un anime "necesari" si ens fixem en la cultura japonesa i com està de estigmatitzat tot el tema de la prostitució, etc. Al final els japonesos són el públic al que va dirigit.

És la meva humil opinió.

Fa poc FunAnimation (anime USA), l'ha tret del seu catàleg per no ser "políticament correcte". És graciós perquè algú va tenir que aceptar aquesta llicència abans de començarel simulcast :riu:
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Ara he caigut que l'anime s'asembla moltissim a...

Text amagat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Nosaltres en vérem el primer capítol.

Mmmmnneeeeeh. Un poc massa ridícul, no?

Millora?

Té res més a oferir a part de pits amunt i avall amb un toc d'humor un poc massa ridícul?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

És un anime de llegenda.
Gràcies, Moires, per fer-me nèixer en els temps d'ishuzoku Reviewers.

Practica un noble art mil.lenari avui dia prácticament oblidat que va força més enllà que la simpla comèdia.

La sátira.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Respon