Oshi ga Budoukan Ittekuretara Shinu

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Oshi ga Budoukan Ittekuretara Shinu


Imatge
Genere: Comedia, Idol,Musica, Seinen(?)
Episodis: ?????
Ve d'un manga: Sí.
Estudi: 8bit

Sinopsi

L'eripiyo s'enamora perdudament d'una idol que esta començant, la Maina, una noia massa timida i la menys important de tot el seu desconegut grup. L'eripiyo es gasta tot el seu salari en comprar absolutament tot de la Maina, i juntament amb els seus altres amics otakus del mateix grup, seguiran el trajecte d'aquest grup primerenc.

Imatge

OP

Text amagat.


Opinió personal:
L'he començat perque es possible que sigui yuri? Sí. Tenia espectatives? No i tampoc ha fallat, m'ha sorprés. M'agrada que la prota estigui tan BOJA per la seva estimada idol, i entenc que es bastant realista tot el que passa ja que els japos son aixis, i per aixo magrada, perque el veig molt realista. EM FA GRACIA QUAN COMPARAN ESTAMPITAS, el tema de les estampitas en els idols em fa moltissima gracia encara XDDD A veure com evoluciona espero que no decaigui. Espero que ens trobem amb un anime ple de salseo. El dibuix es molt maco!
La unica inconcluencia(no se si es diu aixi) d'aquest anime esque la Maina precisament seria IMPOSSIBLE que fos la menys preferida de totes XDDD ES CARNE DE OTAKU

Imatge


Afegit en 32 segons:
Ok ahir vaig llegir el primer capitol del manga per veure si era accurate i sense adonarmen vaig acabarme tots els capitols que hi han pujats XDDDDDDDDD TRISTISSIM. Ara acabo de veure el segon i m'he adonat que el manga es infintament millor, t'expliquen que vol dir el llenguatje de grupie i les escenes de comedia i de relacions entre personatjes s'explican millor. En al anime ometeixen molts pensaments i explicacions que sento que no haurien de omitirse i el fa com mes buit. Osigui, sento mes coses llegint el manga que mirant lanime. Les veus , despreés de haberme engainxat al manga, tampoc ma'acaben de fer el pes, no tenen la emocio del manga, no se. En tot cas, RECOMANO MOLT EL MANGA, SIUSPLAU ENCARA QUE EL ANIME NO US AGRADI MASSA EL MANGA ES PRECIÓS. I hi ha salseo. :pervertmoon:

M'agrada que la prota no sigui perfecte i sigui una interessada egoista que nomes va al seu rotllo(Rotllo= MAINA). A veure en persona odiaria una persona aixi però en aquesta historia magrada. XDD Algú sap si es tan estricte el contacte fan/idol? Nomes uns segons per dirli o agafarse de les mans es real? Sento que totes les noies del grup tenen una veu ultra semblant i les seves personalitats marcades acaben una mica borroses. Pero es culpa de les seiyus i de qu hagi triat ferho aixi.
I aaaaah... ELLES!!! Com m'agraden les estimo moltissim <3 <3 <3 :love: VULL QUE SURTIN SEMPRE , VULL SABER-HO TOT!!!!!!!!!!!!!!!!! Mataria per una mica de fanservice cuqui ;_;
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Ja ha sortit el tercer! LLEGIU EL MANGAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!
En el anime ho suavitzen tot massa!!! FATAAAAAL! Perque em treieu escenes/frases divertides? Voleu arruinar una bona historia??????? ;___; QUE EM POSIN DAVANT AL RESPONSABLE QUE LI FARÉ ENTRAR EN RAO A LA FORÇA.
En tot cas el dibuix es maravellos, pero com sempre, em quedo amb el dibuix preciosisisisissisim del manga!!!!

Les veus... AAAH! No magraden gaire les veus de les altres idols. La yuka hauria de tenir una veu molt mes de noia repelent, PERQUE ES UNA NOIA ULTRA REPELENT I NARCICISSTA! I en el anime (no se si sera per la mala traduccio) pero no es nota lo repelent que es, esta suavitzada a mil!!!
Text amagat.
Imatge

I els celos de la Maina???? Que deixin de suavitzar-ho tot! Será per els canvis de portar-ho de manga a anime pero buah el manga transmet mil vegades mes tot!
Text amagat.
Imatge


Aixo si, de l'escena final no puc queixarme. HA QUEDAT TAN MACA COM AL MANGA I AAAH PODEN SER MES CUQUIS?!?!?!
Text amagat.
Imatge

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Llegiu el manga, l'anime es una merda XD
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Han tret un video

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

M'encanta que totes estiguin liadissimes menys les protes XDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD Començo a notar que absolutament mai pasara, mai seran canon.

AL MENYS TOTES LES ALTRES SON CANON DESDE EL SEGON 0

Imatge
Imatge

Que viva el amor pur!!! Feliç san valenti
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Molt maco l'episodi de nadal, molt maco. Peri fi la relacio de l'Eripiyo i la Maina avança NI QUE SIGUI UNA MIQUETA. Mentrestant totes les demes son canon. Crec que el que hi ha pujat per internet del manga arriba fins aqueste pisodi, aixi que a partir d'ara no puc comparar el anime amb el manga i tot sera sorpresa XD
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon