Jibaku Shounen Hanako-kun

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, jo també he trobat que s'han quedat molt a mitges... havien començat amb un ritme, però llavors s'ha com a estancat i no ha acabat passant quasi res...

Sí, l'art és interessant; sí, n'Amane i en Tsukasa són interessants; però l'argument és bastant insípid :(

Vam començar-la amb molt de hype i crec que no l'ha correspost :(
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ja s'ha acabat :( La veritat és que no n'esperava gaire jo i m'ha sorprés per a bé, però com era d'imaginar doncs 12 capítols no donen per a gaire i al final et quedes amb la sensació que no han explicat gaire res.

Al final ens han confirmat el que tots ja sabiem, que en Hanako-kun i en Tsukasa eren germans i en Hanako-kun va matar en Tsukasa. Ningú s'ho esperava, oi??

Espero que la pròxima temporada coneguem més al mon aquest dels peixos i la reina sirena, m'he quedat amb la curiositat.

Espero que anunciin aviat la segona temporada sino se que acabaré llegint-me el manga, em pot el hype.

P.D.: Tsukasa best boy~

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo el que he tengut la sensació, @Nafi, és que n'Amane comença molt "odiós" però llavors, de sobte, es torna com a amable. I això passa, més o manco, quan ens introdueixen en Tsukasa. Pareix com si fos que en Hanako d'aquells primers episodis no fos n'Amane, sinó en Tsukasa...

Algú més ha tengut aquesta sensació?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Minatoni ha escrit: 30 març 2020, 16:42 Jo el que he tengut la sensació, @Nafi, és que n'Amane comença molt "odiós" però llavors, de sobte, es torna com a amable. I això passa, més o manco, quan ens introdueixen en Tsukasa. Pareix com si fos que en Hanako d'aquells primers episodis no fos n'Amane, sinó en Tsukasa...

Algú més ha tengut aquesta sensació?
És cert que hi ha un capítol on en Tsukasa es fa passar per en Hanako-kun si no recordo malament, osigui que tampoc és una idea ant descabellada... però si fos així ja ho haguessin donat a entendre, no? Jo crec que el canvi de caràcter d'en Hanako és més a causa de que li agafa carinyo a la Nene i per això es torna més bon nen amb ella.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

A mi sí que m'ha agradat el final.

No és que no tingueu motius per a que us hagi semblat fluix... en aquestes coses influeix tant el gust personal que no té sentit discutir-se.
Si algú digués que el seu art és dolent, per exemple, sí que em posaria a esbrinar com funcionen les opcions de "bloquejar" o "ignorar" en aquesta web (és broma).

M'ha semblat un dels millors anime de la temporada... per sota nomès de Dorohedoro i Ishuzoku Reviewers en el meu rànquing.
Al principi em va costar entrar-hi, ho reconec.
Em semblava que era eye-candy i prou; una història que nomès podria interessar a nens petits.

Però m'ha fermat la bocassa... des del punt de vista narratiu, he acavat considerant-lo una joia.

No és simplement que hagi decidit utilitzar l'art com un element narratiu més important que la pròpia animació i diàlegs (només amb això ja mereix un aplaudiment).
És que fan una cosa que jo ja no recordo la darrera vegada que ho he vist en un anime... si és que ho he notat mai.
El més similar que recordo és l'estil de la Katsuo (l'autora de Mitsuboshi Colors i Hittoribocchi no Marumaru Seikatsu) però portat molt més enllà.

Aquesta no és una rondalla que un adult explica a uns nens.
És talment a l'inrevès:

Aquesta és una història que uns nens expliquen a uns adults/nois més crescudets (l'audiència).

El pensament màgic infantil, amb la seva pròpia llògica, les seves pròpies regles i la seva pròpia manera de veure el món.

Una història sobre nens...

...narrada pels mateixos nens.
...vista des dels ulls dels nens.
...sentida amb les emocions dels nens.
...entesa per la ment dels nens.

Si l'estem mirant com a adults, ens estem perdent alguna cosa molt important.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Respon