Jibaku Shounen Hanako-kun

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, com vaig comentar abans, vaig trobar que el primer episodi de la guineu va ser un poc... decebedor. El vaig trobar fluix. Ara, amb la segona part, la veritat és que s'arregla un poc. I després, amb la història de l'arbre, la cosa es posa un poc més interessant.

Ara, amb el misteri de la biblioteca, veiem de què va finalment la sèrie. Pareix un poc evident que la pèl-verda és aquesta humana que l'està liant. Veurem...

Seguesc sense aguantar en Hanako, però bé, és cert que s'ha adreçat un poc la relació des del punt de vista de na Nene. En Minamoto segueix igual de zero a l'esquerra, fins i tot després de que el seu germà gran hagi aparegut en escena...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Per fi hem arribat a lo interessant! Ja coneixem una part de la història d'en Hanako-kun i a més hem conegut als que seran els dolents d'aquesta primera temporada.

M'ha fet molta gràcia que un dels profes sigui un fantasma d'aquests i quan ha explicat l'historia d'en Hanako-kun se m'ha encongit el kokoro. Lo que no he entès es que si el seu "tresor" (no se com li deia a la pedra aquella yoshialgo) era la pedra que li donava en Hanako-kun, abans n'havia de tindre un altra? O simplement abans que aparegués el fantasma d'en Hanako-kun allo era campi qui pugui pels fantasmes? La veritat és que no m'ha quedat gaire clar per a que serveixen aquests objectes especials i quin és l'objectiu de destruirlos si al final no afecta als propietaris. Algo se m'ha escapat.

També sabem a qui va matar en Hanako-kun, sincerament al principi com que eren iguals pensava que era ell mateix perquè s'havia suïcidat i una part d'ell el perseguia. Però en realitat va matar al seu germà, devia ser ell qui el maltractava tant? Te tota la pinta que el germà si que es un psicopatilla no com en Hanako-kun que només ho fa veure.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, s'ha adreçat un poc. La història està bé i l'art és especial.

No he acabat d'entendre això de les pedres / objectes especials tampoc. Crec que senzillament són coses valuoses pels seus propietaris i que és el "nucli" del seu espai privat. Com es creen aquests espais / objectes especials i demés? No ho sabem i no crec que ho sapiguem.

M'ha cridat l'atenció això que has dit, @Nafi: primera temporada? Saps si el manga segueix? A mi ja m'anava bé que durés poc. De fet, pareix que sí, que podria acabar tot amb dotze episodis, no?

Quant als "dos Hanakos" que ja fa temps que ens mig mostren: ja veiem, com dius, de què va la història. La pregunta és si realment és el germà. Jo els trob molt iguals, i aquesta teoria del suïcidi em pareix... plausible. És més, crec que seria una de les poques maneres de sortir del fet que el coprotagonista sigui un assassí.

El que em crida l'atenció és que aquest Hanako2 és talment igual de creepy que en Hanako1 dels primers episodis. Ara pareixia que en Hanako1 no era tan creepy (tot i que encara ho és) i aquest Hanako2 m'ha recordat això.

Bé, bé, bé... a veure com segueix.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs un capítol més… No ha passat gaire cosa, no? Ha aparegut el Hanako blacky i han fet donuts. Jo també vull fer donuts i que em quedin bons i esponjosos, banyar-los en sucre i menjar-los. No sé què més aportar a aquest capítol, tret que ara tenc ganes de menjar donuts de sucre.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Els meus sentiments s'han sentit fortament atacats amb el darrer capítol, no m'esperava aquest sentimentalisme tan bèstia, m'ha deixat tirada a terra, amb la llàgrima viva als ulls molt intensament, plorant desconsoladament pel fantasma aquell, el nom del qual ja no recordo...

Però bé, ha aparegut el Hanako malote i això sé que us agrada bitches. Sou més de Hanako bueno o de Hanako malo? Tell me, si és que algú llegeix la merda aquesta ;)
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, en Hanako-bo (Amane) s'ha tornat super pussy, no?

Bé, ara ja sabem de què va la cosa. El que em preocupa és que no crec que puguin acabar-ho amb només 4 episodis...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Chavals, han jugat amb els meus putos feelings fent un episodi així... És a dir, ara com encaro jo la vida? Doncs fatal, com he fet fins ara, evidentment, però amb el cor ple de llàstima pel jove Amane... És a dir, em va molar però a la vegada va ser un "a veure, per favor, podeu explicar alguna cosa?" No em podeu fer un bait tan de la puta hòstia i després deixar-ho estar. Espero que la clau que té la Nene serveixi per alguna cosa o m'emprenyo hard.

La part del noi Ikemen obrint portes a lo loco va ser, per al meu gust, el millor de tot l'episodi.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ara está clar que res de suicidi, és el bessó malvat de l'Amane (com el bessó del Bart Simpson), suposo que és ell el que li pega i tal i per això el va matar. No se que podran acabar amb el poc que li queda a l'anime, només demano saber que coi és aquella clau i tal.

He de confessar que m'agrada més la squad d'en Tsukasa que en Hanako i companyia, són bastant més estrambòtics i graciosos.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

El millor art de la temporada i d'unes quantes més.
And it's not even close.

Imatge

La paleta de colors em té fascinat.

Molt fan de la seiyuu d'en Hanako (Megumi Ogata). Una crack.
Imatge
No la tenia al radar i això que és tota una veteranota.
Prenc nota.
Us agradarà més o menys però és una veu (i una manera d'utilitzar-la) que no oblidareu mai.


Potser el que m'agrada més és la consistència amb que mantenen el to sense importar si estàn en moments de pura comèdia, d'horror creepy o d'emo-tragèdia.

Tinc observat que a l'anime tendeixen a separar la comèdia i el drama d'una mateixa història en episodis diferents i fins i tot en arcs diferents (Ei, Iruma! Com va tot? Els de Fruits Basket, bé?)... canvien l'estil, canvien el tipus de diàlegs, canvien els trets dels personatges.... a voltes et sembla que han canviat l'autor de l'anime.

Aquí no. Tot és sempre el mateix tant si et volen fer riure com plorar com fer-te por.

Al més pur estil de les rondalles tradicionals infantils a on comèdia, drama i gore estàn tan profundament imbricats que fa de mal dir ón comença una cosa i acaba l'altra.

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Acabada!!

Doncs a veure gent, dolenta no l'he trobat, la veritat, però tampoc boníssima de l'hòstia. És un anime sense pretensions, per passar l'estona, que tinc la sensació que podia haver donat més, però que al final s'ha quedat entre una cosa mig entre un món de fantasmes super ben creat, mig entre la gràcia fàcil i repetitiva que la Nene té les cames gruixades. Destaca sobretot, en la meva humil opinió, en l'art, que és absolutament bestial. Els colors m'han encantat i, si més no per a mi no ha estat l'anime de la temporada argumentalment parlant, sí que ho ha estat a escala visual.

M'ha entretingut, sí, però no tenia la necessitat bèstia de mirar el nou capítol cada setmana, no m'ha enganxat ni generat la sensació de voler saber més i això fa que baixi un poc la seva puntuació. De fet, sempre em feia peresa mirar-lo. Potser li tenia molt de hype i per això tinc un poc la sensació que podria haver donat més. Dolent? No. Entretingut? Sí. Millorable? També.
Respon