Jibaku Shounen Hanako-kun

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Imatge


Qui viu al lavabo, en Hanako
地縛少年花子くん
12 episodis
Emès a partir de dia 10 de gener del 2020
Animat per Lerche
Comèdia, supernatural, escolar, shonen

Resum

"Hanako, Hanako... ets aquí?"

A l'Acadèmia Kamome hi ha rumors dels Set Misteris de l'escola, un dels quals és conegut pel nom de "Hanako". Es diu que habita el tercer vàter del lavabos de noies de l'edifici antic de l'escola i atorga qualsevol desig quan és invocat. Na Nene Yashiro, una noia de l'institut a qui li agrada el món sobrenatural i somia de romanços s'aventura a aquest lavabo encantat... però el Hanako que es troba allà no és gens com s'imaginava! El Hanako de l'Acadèmia Kamome... és un noi!

(tret de MyAnimeList)



El meu comentari

(del primer capítol)

L'art és molt especial. Només per això ja val la pena veure'l, crec, tenint en compte que només són 12 episodis.
Quant al que ha passat, supòs que podem dir que són dues meitats, no? La primera meitat on tot és bastant banal, i pareix que ens hagin enganat un poc, però tot i així és entretenguda; i la segona meitat, on realment sí que es comença a desenvolupar un argument, i d'una manera relativament interessant.

La veritat, crec que demà surt el segon capítol, i em fa bastantes ganes veure'l.

Qui més l'està seguint? :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Crec que si no tingues aquest art no valdria la pena. I si, la primera part vaig estar a punt de dropejarlo perque la protagonista sem feia plana i MAL i ho veia massa infantil shojinis pero en la segona et queda la espineta de VULL SABER COM ACABEN AQUETS DOS XDDD

Tinc una teoria, la posare en spoilers tot i que segur que mequiboco
Text amagat.
Potser el Hanako ja sha trobat en aquesta situacio abans? Vull dir, ja tenia escames de sirena, i veiem com en aquest li talla MES escames amb el ganivet. O ja ha tingut un altre persona igual i sap q cridar a sirenes es fatal i per aixo no li deia res a la prota o ell mateix va passar per alfuna cosa semblant(??)


TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

He vist el segon i això s'està posant molt interessant, i pensar que casi el droppejo abans d'acabar el primer capítol... Està clar que (per sort) això no és un slice of life, ja ens han explicat una mica del passat d'en Hanako-kun. He de dir que tinc sentiments contradictoris amb aquest personatge, hi ha moments en que m'encanta i altres que em fa molta grima (sobretot per com tracta a la Yashiro). Però com ja sabeu a mi els malotes em poden i ara que han explicat que és molt malvat i era un assassi doncs l'estimaré tot lo que duri l'anime.

En Minamoto m'ha recordat primer a en Miroku pel bastó i després a en Bakugou pel caràcter, osigui que té pinta de ser molt bon personatge. Segurament gràcies a ell sabrem més sobre el passat d'en Hanako-kun :uki:

Jo tinc la teoria que lo de les escames ho va fer a propòsit en Hanako-kun per poder controlar a la Yashiro, com diu la @manolini lo més probable és que ja hagi passat per algo similar. Potser vol aconseguir algo de les sirenes i és la seva manera d'atreure-les? Qui sap qui sap...
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

El Hanako-kun és sexy, s'ha de dir, especialment pel nom que té que t'eleva mil punts a la categoria de sensualitat latent. Emperò, no sé si us passa... a mi la seva veu no m'acaba de fer. A vosaltres? Us agrada la veu del Hanako? És a dir, està molt ben triada perquè és com creepy en segons quins moments, però en altres és com... naaaaaah, no em convenç.

Bé, el capítol molt xulo, la veritat és que només espero d'aquest anime que m'entretengui i ho aconsegueix i, a més, l'animació em sembla preciosa, així que cap queixa. El Minamoto és nais, pot donar molt de joc, estic fregant-me les mans esperant el pròxim amb impaciència i com el triangle amorós es desenvolupa lentament mentre la Yashiro, segurament, no s'assabentarà de res. A més, els yokais roses han estat massa cutes i el meu kokoro ha implosionat d'amor pur i etern. Vull un caramel, en teniu un?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, la veu d'en Hanako és un poc odiosa, però supòs que és part de la gràcia, no? És a dir, és un yokai, i té una veu un poc creepy. Sobretot ara que veiem que realment és un poc dolent per això que ha mort algú i tal, tot i que estic bastant segur que al final tot tendrà bastanta lògica. No té pinta de ser un anime gaire seriós.

Quant a en Minamoto, idò sí, tenim un antagonista que supòs que s'acabarà unint, d'aquella manera, a la parelleta. Ara bé, no sé si s'ha mig creat un poc de triangle per aquí, eh? :new_moon_with_face:

Ja veurem a veure com segueix. Supòs que veurem els altres cinc misteris de l'escola.
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Respecte la veu del Hanako... esta ben triada perque fa joc amb la veu asquerosa de pito de la protagonista. I en tot lanime en general. Es bastant infantilot tot plegat. No em fa riure especialment mai i no se... el trobo bastant infantil encara. A veure si millora una micona.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

És cert que te gags una mica infantils com el de les tetes de l'últim capítol, tot i així a mi em segueix agradant. Ja ha "sortit" un nou fantasma minimamente fort i tinc curiositat per veure com és ja que amb el dubte final de "si estem recollint-li el cos amb qui estem parlant?" van aconseguir crear-me bastant de hype. També necessito saber qui és el noi amb qui es creua la Nene pel passadis, te algo a veure amb el fantasma del telèfon? Jo crec que si, o potser és un altre fantasma de l'escola... Ja tinc ganes que surti el pròxim capítol.

P. D. : estic enamorada de l'opening.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ahir vam veure el tercer episodi i se m'ha començat a fer pesat.

Potser perquè és la primera vegada que no ens conten una història sencera (pareix que tractaran aquest esperit entre aquest episodi i el següent), però he trobat que el ritme era mooolt lent.

Llavors, no sé, ja estam que la història està un poc en clau d'humor, però... tot el que ha passat a la frontera aquesta ha estat còmic, no? Entre la tonteria dels braços i la dels sostenidors... no sé, se m'ha fet pesaillo.

Quant a l'opening, en xerrava ahir amb n'Uki: sí, m'agrada, però no sé perquè crec que no l'hi diu gaire, a aquest anime.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'ha samblat tristissima l'història del fantasma guineu la veritat, la resta siguin així acabaré plorant. Suposo que ha sigut un capítol perquè entenguem una mica com són els fantasmes de l'escola i com "funcionen".

En aquest capítol en Hanako-kun m'ha donat molta grima, sobretot per com es comporta amb la Nene. Espero que la cosa deixi de ser creepy, és veritat que ho fan sempre des de l'humor però a mi em segueix perturbant una mica.

Tinc ganes de veure qui és la noia que surt al final del capítol, sembla que ella també té una bola que l'acompanya com en Hanako-kun, i la bola es converteix en shonen buenorro (o ho he entés malament?), així que potser està igual de OP que ell i per fi tindrem una bona lluita.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Duia tres capítols endarrerida i a la fi m'he posat al dia, ja ho sabeu, un otaku mai fa tard, només l'apunyalen les waifus.

He de dir que els darrers capítols m'han encantat, des de l'arbre de l'amor (pobreta la Nene, Hanako, ja et val, jo volia una declaració d'amor biutiful...) però bé, que gràcies a aquest capítol l'amor impossible entre aquests dos es va desenvolupant, amb les ganes de la Nene de saber més sobre el Hanako!! El caítol de la biblioteca amb els llibres de la gent viva i morta, el professor i un poc del passat del Hanako... em va encantar, de veritat! Em vaig passar tot el capítol en mode fangirl intens. Ara vull saber les intencions fosques de la noia que és un misteri, la dels cabells verds! I, també vull saber com va morir el Hanako, sincerament i quanta gent va matar i tal... Me puede el morbo, no me n'amago xDDD
Respon