Magia Record: Mahou Shojo Madoka Magica

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A la fi tenim dramaaaaaaa.

Sincerament, ja no tenc clar qui és qui. Veig que hi ha uns quants grups de nines màgiques, cadascun marcat per la mort d'una companya. Però, la veritat, no entenc què passa ara amb na Rena aquella.

Bé, ja sabem de què van les Magius aquestes. Ja sabem de què va la Hollowficació de la protagonista.

Queda un episodi, no? Supòs que passarà alguna cosa que farà que en tenguem ganes de més.

Per cert, no es suposava que eren dos cours de 12 episodis? Ho han tallat per la meitat? No sé si veuré la segona part, sincerament...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

No puc més... Necessito acabar aquest anime i oblidar-me'n. Vaja bodrio, el pitjor de la temporada. I em pensava que seria boníssim, eh? Vaja fracàs, vaja decepció, vaja desastre!!

No faig comptes mirar la segona part. Li posaré un 4 sentint-me una ànima generosa.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Dic taxativament, i ho dic sense por d'equivocar-me en una sentència ferotge, que és el pitjor anime de la temporada, amb una diferència abismal i que difícilment aprova. Vaja, que suspèn estrepitosament. No, no la recomano gens. Si et va agradar Madoka Magica, per favor, no miris aquest anime.


No entenc com han fet aquest anime, de veritat. És a dir, han aprofitat la fama de Madoka Magica per fer-nos un anime de noies mones amb poders i amb molt de bait i relacions d'amistat que insinuen alguna cosa més, però que és pur fanservice.

I si ho penso fredament crec que els podria haver sortit una bona història, però s'han centrat tant en el puto fanservice que no mola, que no diu res, que et deixa completament indiferent. El material per fer una bona trama hi és: noies màgiques, bruixes, noies màgiques que es fusionen amb bruixes, la desaparició de l'Ui, una secta de noies màgiques... Collons!! D'aquí podria haver sortit alguna cosa bona. Els primers capítols eren bons, amb la Iroha cercant l'Ui i tal, però després es descontrola perquè comença a haver-hi massa personatges i la recerca queda oblidada... Només hi ha Uwasa i nenes mones fent coses mones.

En comptes d'una història ben feta, perquè misteris en tenia a rompre, tenim noies mones comprant tasses. Noies que es van presentant una darrera l'altre i que, tret d'alguna, quasi no tenen personalitat. M'atreveixo a dir, amb tot el hate del món i potser sense raó, que la màxima diferència de personalitat que hi ha entre elles és el color de cabells. Si no tinguessin els cabells diferents, totes serien iguals. A més, per si el bait fos poc, et van mostrant les noies màgiques del primer anime (algunes de les quals és com WTF? Què fas... viva?) però que te les mostren com a "hola, vinc a fer cameo, adéu". No té puto sentit.

En algun moment sortirà la segona temporada d'aquest despropòsit. Jo ja us avanço que no la miraré. Quin desastre...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure,

jo no he vist Madoka Magica. Aquesta opinió possiblement sigui diferent a la de la majoria, que sí que l'haureu vista. Em limitaré a comentar què m'ha parescut Magia Record.

Els primers capítols de Magia Record em van agradar. La música és bona i l'animació de les bruixes i demés és interessant. La premissa, també: les noies màgiques, les bruixes, n'Ui, Kamihama... Sí, em va convèncer.

Ara, després, amb el drama del primer grup de noies, amb na Rena (la del pèl blau) que s'enfada amb na Kaede... ja vaig començar a no saber de què anava la història.

Llavors, n'Iroha pareix que abandona aquest grupet per anar-se'n amb un altre (el de la del restaurant xinès i la boja del martell) i torna a trobar-se amb na Yachiyo i comencen a reclutar gent... El drama de na Yachiyo és mínimament interessant. Però el tren ha descarrilat des de fa estona.

Per acabar, m'esperava que el tema de les Ales de Magius seria més controvertit, en el sentit de que realment sí que siguin "bones", però a la seva manera. Pel que hem vist al darrer episodi, són dolentes i ja està.

Per cert, pareix que es marquen un Bleach amb la Hollowficació.

En resum, l'argument no avança ni un mil·límetre del que ens mostren al primer capítol (bé, podem intuir per què hi ha més bruixes a Kamihama, però ja està); massa personatges que no acabes sabent ni el seu nom ni què fan ni res (i al final, no saps qui es fa de Magius i qui no); massa fanservice amb els personatges de la sèrie original (n'@UkiHana em deia "aquesta és de la primera sèrie", "aquesta també", "aquesta també", etc. jo només veia aparèixer gent aleatòria de la qual no ens en diuen ni el nom, fa x cosa i desapareix...)

En definitiva... sort que només ha durat 13 episodis. Em sap greu, però no en veuré la segona part.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Decepcionant. Però sincerament si ho penso fredament no hi havia una altra. A la saga principal li vaig posar un 6 en el seu moment tot i que ho vaig canviar per un 7 quan ja quasi ni me'n recordava. Un spin-off només podia ser pitjor.

L'única cosa bona que se salva és la música, de la meva compositora (deessa) preferida Yuki Kajiura, que sincerament aquest anime NO mereix i està ben desaprofitada aquí quan podría lluir molt més en obres molt més bones.

Fins el capítol 12 no surt una cosa mínimament interessant, que és l'origen de les bruixes i el tema de les noies màgiques. Però coi, crec que ho han portat fatal tot. Cada episodi m'ha fet un pal infinit, i només començar ja desitjava que acabés, perquè no passa res interessant. Si més no, no han sabut ni crear un bon argument ni conduir-lo bé. Els capítols son bastant irrellevants i es fan pesats tot i que tenien una marca amb potencial.

Que de fet no sé en quin moment pot estar situat en la història principal, perquè surten personatges que ja coneixiem però no acabo de connectar-ho. Com he dit, la principal no vaig puntuar-la excessivament alta però hi havia una càrrega dramàtica i emocional reals, i intueixo que part del que va fer puntuar-la més baix va ser "el mal rotllo" que al final era del que tractava, per això més tard en perspectiva vaig apujar-li.

En fi, aquest anime no m'ha dit res i no ha aportat gairebé res a la saga. No veuré la continuació a no ser que un cop acabada, la nota dels usuaris posada a Myanimelist sigui superior a 8 (impossible).

Nota final: 4,5 / 10
Respon