Magia Record: Mahou Shojo Madoka Magica

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Magia Record: Mahou Shojo Madoka Magica



Argument

L'heroïna nova de Magia Record és Iroha, una noia màgica a la recerca de la Ui, seva germana desapareguda a Kamihama. També dins Kamihama hi ha la Madoka, qui cerca de la mateixa manera la desapareguda Homura.


Capítol #1

Doncs la Iroha is nais, m'ha caigut força bé, la veritat. No recordo pràcticament res de Mahou Shojo Madoka Magica (tampoc recordo que m'entusiasmés molt) però aquest primer capítol m'ha convençut i continuaré mirant-la aquesta temporada.

No recordava que el món de les bruixes fos tan creepy, m'ha molat moltíssim. De moment m'ha flipat que la Iroha aquesta és com super pure girl i que el desig veiem que va ser per salvar altra persona mentre que l'altra noia màgica el seu desig era aconseguir chorbo i va sortir malament i, jops, doncs normal que no vulgui continuar sent una noia màgica amb aquest desig de merda... El que no m'ha acabat de convèncer és el vestit de mahou shojo de la Iroha, és més una capa èlfica que res xDD

I res, tothom a Kamihama a trobar-se amb noies màgiques molt ciclades i a veure ara com continuarà la cosa però està interessant, m'agrada, m'agrada...

Però el que m'ha agradat més, ha estat la banda sonora, rescatada de l'original i oooooh, le feelings! Per cert, no recordo les seed aquelles que aconsegueixen quan maten una bruixa per què servien :gota: Algú ho sap?
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uep!

Jo també n'he vist el primer capítol, però no havia vist res de Madoka Magica fins ara.

Crec que aquest primer capítol ha servit d'introducció i ho ha fet bastant bé, crec: ens introdueixen la protagonista, alguns secundaris i la motivació de la història. Crec que pot estar bastant bé.

Quant a l'animació, m'ha agradat i m'ha parescut molt curiós el disseny de les bruixes i del seu món.
També he trobat que la música era una passada.

Pareix que la història es desenvoluparà a Kamihama, però no acab de tenir clar que allà na Iroha hi trobi la germana...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Sóc super fan dels dissenys que tenen les Mahou Shoujo tant les de Madoka Magica com ara les de Magia Record, la animació i banda sonora son algo que no fa falta comentar ja que des de la primera serie són top i segueixen sent-ho.
La Iroha m'encanta ja l'havia vist en vídeos del joc de móvil (que òbviament només esta en japonés) i estic segur de que será una bona protagonista que ens oferirà molt de drama, combats epics i de tot!
Per altra banda la Kuroe estic segur de que morira ràpid o es convertira en bruixa.

Amb ganes de veure com segueix! :uki: :uki: :uki: :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #2



A veure, la cosa s'ha dispersat un poc, la veritat, però ho perdono. El capítol comença bé, amb la Iroha anant a l'hospital i sense trobar ni rastre de la Ui, naisu. Després la cosa es desbarata una mica i el tema del capítol canvia a "hi ha dues noies que no coneixem quasi de res i que es discuteixen molt perquè una és tonta i l'altra és tsundere i molt imbècil". És a dir, saben que hi ha una bruixa que et rebenta la vida si escrius els noms a l'escaló i la molt subnormala va i l'escriu saps, el més lògic del puto món.

No sé, només recordo que al tercer capítol de Madoka Magica va passar una cosa i tinc ganes que arribi el tercer capítol d'aquest anime perquè vull que passi el mateix xDDDDD No dic res més, però vosaltres ja sabeu.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Jo tampoc recordo massa sobre Madoka Magika. Sé que va acabar de forma molt rara i que hi va haver drama i tot va ser molt oscuro. Però sincerament pensava que li hauria posat més nota, i ho acabo de mirar i només li vaig posar un 7 quan la nota mitja de MAL és casi de 8,50. Crec que no era el tipus de sèrie que m'agrada i tot era tant turbio que em va donar mal rollete però aquí estic amb l'spin off. xD

De moment començo com molt perdut, l'únic que puc reconeixer és en Kyubei i la idea de les bruixes. No té pinta que sigui millor que la història principal però en fi, a veure on porta tot.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, crec que és, de tots els animes que estic mirant aquesta temporada, el que m’està agradant menys i amb molta diferència. Sorry not sorry però hi ha moltes coses que no m’acaben de fer. Primer de tot, on hi ha el drama de la primera part? És a dir, mirava això pel drama absolut camuflat amb moneries, però ara només hi ha moneries i no hi ha drama, em sento estafada, que em tornin les hores que he invertit mirant això.

I després que tota l’estona ens estan mostrant noies màgiques noves. Anem pel puto capítol 8, poden deixar d’introduir personatges i sectes noves? Que si rumors per aquí, que si la secta aquella de Magius, que si la noia mercenària, la que serveix menjar xinès i senyores i senyors, jo encara no em sé un puto nom!! És evident que la Ui, si existeix, és a Magius dels collons (jo em pensava que la Ui era el nini Kyubei, però a Magius van mostrar una nena amb els cabells roses, així que, ja tenim el misteri resolt, pim pam pum, a otra cosa mariposa).

Miro això per les bruixes al final, vaja bodrio. Molt decebuda per aquesta temporada, em sap greu, ho havia de dir.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

A mi tampoc m'acaba de fer el pes. Ara sí recordo perquè li vaig posar la nota que li vaig posar a la història principal. Si què és cert que té un component de misteri i fosc en tot moment, però tret d'això no tinc més coses a destacar no em diu res cap personatge i em costa mirar els capítols, ho trobo pesadet.

A veure si al final hi ha un gran gir o algo però no crec que s'arregli gaire.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ahir vam veure el de la setmana passada i ja hi tornam a ser... Només ens mostren personatges nous, un darrere l'altre, fent la família feliç. El que em sorprèn més és lo random de l'excusa de n'Iroha, que son pares són de viatge i ella mentrestant l'està liant parda i anant-se'n a viure a ca una desconeguda.

Bé... supòs que ho acabarem...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

De tots els animes de temporada que estic mirant que, per cert, no n'hi ha quasi cap que m'agradi, puc dir amb total seguretat que Madoka és EL PITJOR.

No té res a veure amb la primera saga, aquí tot és amor, pau i felicitat, on hi ha els drames? ON HI HA EL MEU DRAMA? Us heu venut a l'slice of life barat i a les nenes cute fent coses cute, me cago en la leche Merche!!!!

Puta merda, he dit. Li poso un 4. Avu em sento una ànima generosa.

Imatge
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo vaig dropejar-lo, esperare que estigui complet per veure'l tot de cop.

Es fa molt pesat de veure la veritat.
Imatge
Respon