Hourou Musuko

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

HOUROU MUSUKO


Imatge

Detalls

Titol: Hourou Musuko
Autor: Shimura, Takako
Gèneres: Drama, Romanç, Escolar, Seinen, Slice of Life
Estudi: AIC Classic
Capítols: 1 Temporada de 11 capítols
Estrena: 14 de Gener de 2011

Argument

Shuuichi Nitori, el graduat afeminat, es considera que és una de les noies més maques de l'escola, però molt per al seu disgust, en realitat és biològicament masculí. Afortunadament, Shuuichi té un amic de la infància que té sentiments similars de malestar relacionats amb la identitat de gènere: la Yoshino Takatsuki, que, tot i que és biològicament femenina, no s’identifica com a nena. Aquests dos amics comparteixen un secret semblant i es troben sola entre si, tanmateix, les seves vides es compliquen encara més quan han de trepitjar les aigües desconegudes d’una nova escola, intentar fer nous amics i lluitar per mantenir-ne les velles. Davant de probabilitats gairebé insalvables, han d’aprendre a afrontar les dures realitats del creixement, la transexualitat, les relacions i l’acceptació.
Elogiat com una decisió seriós de la identitat de gènere i les lluites LGTBI, Hourou Musuko de Takako Shimura tracta dels intents de Shuuichi i Yoshino de descobrir el seu autèntic cos a mesura que entren a la pubertat, es fan amics, s’enamoren i s’enfronten a opcions molt reals i difícils.

Imatge


Opening i Ending

Text amagat.
Opening

Ending

Opinió Personal

Text amagat.
Aquest anime m'ha sorprès molt, encara que al principi del primer capítol m'ha costant una mica reconèixer cada un dels personatges cap al final d'aquests ja veia clarament qui era qui.
M'ha agradat molt la historia la qual implica bastants més personatges que els de la sinopsi i cada un d'ells és diferent als altres. Tracta de forma bastant seria i decent el tema de la transexualitat, de com els nens exploren, busquen i no entenen el que senten ni si lo de vestir-se com el gènere contrari es una etapa o si realment senten que ho són i volen ser-ho. També es veuen de forma clara coses com el que poden pensar els altres alumnes, professors i gent en general en veure a un nen amb vestit i altres situacions similars.
En quant a l'estil del dibuix al principi no em feia massa el pes però quan t'hi acostumes acaba agradant bastant, te una animació bastant correcte i una banda sonora que no destaca però que sempre acompanya des de les ombres cada una de les escenes.
Recomano a tots que li feu una mirada ja pel simple fet de que hagi sortit un animes tractant aquest tema sense ecchi ni humor estúpid pel mig i també ja que només te 11 capítols us el podeu veure tranquilament en una sola tarda ;)

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Ostres @BlackStar, vas a la velocitat de la llum mirant anime xD

Doncs aquest anime jo el vaig veure ja fa un temps i em va agradar molt. No havia vist mai cap anime que tractés el tema del gènere com aquest, des del punt de vista de diversos personatges (entre els quals els protagonistes) i amb tanta calma i naturalitat, sense ecchi com bé dius tu.

I l'opening i ending estan bé! S'enganxen depressa, per això... I waaaanna cry for youuuuu :musica:
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Respon