[Anime de Temporada] Kabukichou Sherlock

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Imatge

Kabukichou Sherlock


Nom: Kabukichō Syarokku 歌舞伎町シャーロック
Nom en inglès: Case File nº221: Kabukicho
Director: Ai Yoshimura
Basat en: Original
Productors: Mainichi Broadcasting System, Movic, Glovision, DMM pictures, Kadokawa
Gènere: Comèdia, Drama, Misteri
Estudi: Production I.G
Temporada: Tardor 2019
Capítols: 24

Argument


Al costat est de Shinjuku es troba Kabukichou, una ciutat caòtica que brilla amb llums de neó, però que amaga tenebres invisibles. Treballador d'un hospital universitari del costat oest, John H. Watson busca algú que el pugui ajudar amb un estrany cas. La seva recerca el porta al Pipe Cat, un bar subterrani que serveix de lloc de trobada i bossa de feina per a alguns dels millors detectius de Shinjuku, el més destacat entre ells és Sherlock Holmes.

En trobar el bar i trobar-se amb els peculiars investigadors, John s'assabenta que estan investigant un cas que involucra a Jack the Ripper, un infame assassí en sèrie. John acaba conduint Sherlock al lloc del crim d’un assassinat suposadament dut a terme per Jack the Ripper. Tot i que John només hi és per demanar ajuda a Sherlock amb el seu cas, és testimoni de com Sherlock destapa la veritat darrere l'escena del crim. Tanmateix, comença a adonar-se que Sherlock no només és un brillant detectiu, sinó també un personatge excèntric.

Mentre John continua demanant a Sherlock que l'ajudi en el seu cas, es troba inmers en la vida dels detectius que resolen casos més enllà de les ments dels civils comuns. Amb aquest treball, John comença a veure els veritables colors de la caòtica ciutat que és Kabukichou i comença a desvelar el misteri inquietant que hi ha darrere del seu propi cas.

Opinió personal


Han emés ja 9 capítols i si no ho esteu seguint no se a que espereu, aquest anime té de tot: detectius, delincuents, personatges molt excèntrics i travestis molt simpàtics.

M'encanten els personatges, les històries, els casos i tot el suspense que estan deixant amb petits guiños. Al principi em semblava massa lent, per què no avançaven amb el cas d'en Watson? Però la veritat és que estic disfrutant molt dels petits casos que ens van ensenyan i com poc a poc anem coneixent tots els personatges. I tot ha millorat quan ha aparegut la waifu suprema:

Text amagat.
Imatge

Sembla que la trama ara sí que es posa interessant, algú més està seguint l'anime? Que creieu que va passar al cine?

Text amagat.
La nostra teoria (amb en @cosarara) és que en realitat la Irene no està morta, sino que en Sherlock vol descobrir qui dels dos l'ha trait i atacat: en Watson o en Moriarty. I per això s'inventa lo de que està morta i a partir d'aquí anar estudiant que fan els dos. En Watson evidentment sap que ha sigut en Moriarty ja que se'l troba allà sense que suposadament sapigués que la Irene estava alla amagada. I nosaltres sabem que és en Moriarty perquè és diu Moriarty.

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Sí que estem coïncidint, aquesta temporada.
És un altre dels pocs que estic seguint.

El tema del Rakugo-Sherlock és d'un sub-realisme aplaudible. Estic esperant la ressolució de cada cas no per saber qui és el culpable sino per assistir a les performances d'en Holmes.

El cas d'en Watson em sembla un McGuffin de manual.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Mi gozo en un pozo ens han fet tot el lio perquè saben que sospitariem només d'en Moriarty, m'estic començant a plantejar que potser en Moriarty no és dolent... no, és impossible. Jo em vaig quedar amb un pam de nas, com en Watson, en veure que tot era un pla d'en Sherlock i en Moriarty per pillar en Kyougoku, lo que em sorprén és que ell hagi matat a la Irene, no m'ho esperava gens... parecía tonto cuando lo compramos.

Al pròxim capítol suposo que tocarà sessió de Rakugo amb en Sherlock explicant-nos que coi ha passat i com ens han passat la mà per la cara els guionistes.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

:warning: CUIDADO SPOILERS ⚠️

Capítol #11

Ja hem descobert tota la història, m'ha semblat molt lleig com han fet servir el Watson per pillar a en Jack. La part bona ha sigut que sl final teníem raó i la Irene no estava morta (menos mal, no es podia perdre una waifu tan perfecte). I tota la explicació dels assassinats ha sigut bastant Freudiana.

No m'esperava gens que fos la Maki ni la identitat real d'en Moriarty... Ara els pròxims 12 capítols espero que ens expliquin perquè en Moran volia matar-lo. Lo que no he entès és perquè en Sherlock no ha evitat que en Moriarty matés en Jack i perquè l'ha deixat destruir l'USB, es que no vol descobrir la veritat? Jo crec que els hi hagués servit per ajudar a en Moriarty amb el judici...

Capítol #12

Ha sigut un capítol per rebaixar la tensió suposo, sense pena ni glòria. Lo únic bo de tot és que finalment en Sherlock i en Watson ha fet oficial la seva relació :pervertmoon:

M'ha sapigut molt de greu que la Irene marxi, tinc l'esperança que al final es quedi per ajudar-los. Suposo que els pròxims capítols seran sobre com treuen en Moriarty de la presó i descobreixen la veritat sobre són pare. Estic molt hyped.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ja s'ha acabat aquesta meravella, em sap molt de greu que hagi passat tant desapercebut per tothom ja que trobo que era un bon anime, amb un bon guió i uns bons personatges. Crec que qualsevol fan d'en Sherlock Holmes l'hauria de veure.

La segona part ja semblava més un capítol de la sèrie Sherlock, per fi hem descobert el verdader Moriarty (el que tothom esperava). La mateixa ment malvada que als llibres però sent un nen de 16 anys.

He de reconèixer que he trobat una mica a faltar els casos que duraven un capítol ja que tot el tema d'en Moriarty doncs s'ha tornat una mica previsible, tot i així chapeau als guionistes. Sobretot el final amb en Sherlock tornant-se boig i corrent en boles pel carrer buscant en Moriarty m'ha encantat.

Lo que més m'ha disgustat ha sigut veure en Mycroft Holmes plorant i tenint sentiments, és que estem bojos? En Sherlock és el germà que té sentiments no en Mycroft, m'ha deixat una mica loca.

Crec que durant tota la primera part de l'anime hi havia una tensió constant per saber en quin moment apareixeria el verdader Morarty i un cop es descobreix doncs ja es torna una duel de ments entre en Moriarty i en Sherlock. Lo que m'ha agradat més ha sigut que en Sherlock i en Moriarty tinguessin una relació especial, cosa que no passa als llibres ni a les sèries on són simplement enemics. En aquest cas la dualitat dels sentiments d'en Sherlock envers en Moriarty crec que ha donat peu a un bon joc de tira-i-arronça.

En conclusió ha sigut un bon anime, que ha passat massa desapersebut i que haurieu de mirar si us fa gràcia el personatge d'en Sherlock de per si, aquest és encara més catxondo.
Imatge
Respon