[Anime de Temporada] Psycho Pass 3

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Imatge

Psycho Pass 3


Atenció: Tots els posts contindran spoilers dels capítols de l'anime actualment en emissió

Argument: La tercera temporada de Psycho Pass segueix l'història de dos nous principiants que intenten entendre el Sibyl System a més de cercar la veritat en un món en constant transformació com és el de Psycho-Pass.

-------------------------------------------------------------------------------------

Capítol #1 i #2

Estava molt molt molt indecisa de si veure o no aquesta tercera temporada, la segona va ser un flop i confesso que no he vist cap de les pelis que hi ha de Psycho Pass així que m'he perdut la meitat de l'història. Tot i així com sempre m'ha pogut el mono i ja he vist els dos primers que han sortit.

El primer capítol em va deixar una mica decebuda (no se perquè segueixo esperan algo), la veritat és que els dos protagonistes no em diuen gaire res. Especialment que el noi raret tingui poders en plan mentalista, li treu tota la gràcia a lo que és la investigació policial. Tot es resol amb el tio fent truquets mentals i ala, ja tenim el dolent en bandeja de plata. No m'agrada.

Però tot ha cambiat al segon capítol perquè...

Imatge

Casi perdo les calces quan ha aparegut, no us enganyaré. I evidentment en Ginoza sense ulleres també ha sigut un bon regal, però el tenia mes fresc.

Imatge

Si necessiteu una petita empenta per veure'l, doncs aquí el teniu:

Imatge

Imatge

I vestit en plan malote doncs encara està més per sucar-hi pa

Imatge

I fins aquí la meva conferència sobre lo buenorro que està en Kougami, gràcies per la vostra atenció.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Algú l'està seguint?

Jo recordo que les dues primeres em van agradar, però tampoc va ser un dels meus preferits. Hi havia molta teca en realitat i me n'he oblidat parcialment del que va passar. Tenia pensat que aquest fos uns dels animes de temporada que anés seguint pel repte, però ara no puc comentar res fins que no avanci més.
Respon