Ingress: the animation

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ingress: the animation



Imatge

Argument (Tret de MAL)
En el Projecte Niantic, els científics van descobrir una substància misteriosa que pot interaccionar directament amb el cervell humà. Aquesta substància, anomenada "Matèria Exòtica" (XM), ha existit des de temps antics, influint les ments de les persones i el progrés de la humanitat. Arrel d'aquest descobriment, una lluita de nacions poderoses i empreses gegants ha esclatat. Organitzacions arreu del món han iniciat una carrera secreta per explotar l'XM. Representa tant una oportunitat com una amenaça a la humanitat. Dues faccions cerquen controlar l'XM: els Enlightened (il·luminats) veuen el poder de l'XM com un regal que augmenta l'experiència humana, mentre que la Resistance (resistència) veu l'XM com un control hostil de la ment humana, triant la tecnologia com el camí a seguir per la humanitat. L'XM i el misteri darrere ella són al centre d'aquesta lluita pel destí de la humanitat.

A l'any 2018 un nou assalt és a punt de començar a Tokyo i arreu del món. Forces perilloses i poderoses que volen explotar el potencial de l'XM col·lisionaran. Aquest projecte marcarà l'inici d'una experiència èpica basada en la realitat augmentada combinant els elements d'animació, joc basat en la ubicació i el món real.

(Tret d'ANN)
El CERN ha descobert un nou tipus de matèria, anomenada Matèria Exòtica (XM) que pot afectar la ment humana. Recercant amb l'XM hi trobam Hulong, una empresa que suposadament és una organització científica, però que realment vol controlar l'XM i, teòricament, altres humans. La investigadora Sarah Coppola té habilitats misterioses i pretén revelar els seus plans però és capturada.
L'investigador amb habilitats sobrenaturals Makoto Midorikawa pot veure els records que pertanyen als objetes. Toca l'anell de na Sarah i comença a descobrir què passa amb Hulong. En Makoto es veu ràpidament arrossegat en una guerra pel poder arreu del món quan s'ajunta amb na Sarah i un guardaespatlles anomenat Jack.

Opinió personal
El primer que veus en començar aquest anime és l'animació CGI. O t'agrada (molt) o l'odies (molt). He de dir que al principi a mi em va desagradar, farà mig any, quan vaig veure'n el primer capítol. Ara he tornat a començar i, la veritat, és que em pareix molt bona. Sí, els moviments són com a massa fluïts, com quan fas servir un televisor d'aquests amb la freqüència tocada, però es nota poc i la veritat és que està bé. I els fons són una passada.

He de dir que m'esperava molt poc d'aquest anime. No el vaig veure en el seu moment perquè tothom deia que no valia la pena. Però, sincerament, crec que sí que val la pena. És un anime d'onze capítols que introdueix un món bastant complex, hi desenvolupa un argument bastant correcte i el conclou d'una manera prou elegant. A més, l'animació és bona i el desenvolupament també. Què més voleu?

Una vegada dit això, és cert que no és cap obra mestra. Com he comentat abans, el món on es desenvolupa la història és molt complex. De fet, la història de l'anime es basa en la història del videojoc; els esdeveniments del videojoc ja hi han passat, i s'expliquen de manera massa superficial. Ara, realment fa falta explicar-ho a fons? Segurament no.

El moment que menys m'ha agradat ha estat pel mig, en el moment en què
Text amagat.
són amb els guerrillers dels Azmati i en Hank Johnson

perquè crec que no han sabut reflectir del tot (o se'ls ha anat de les mans) el conflicte entre faccions. Potser sóc jo que ho veia des d'un punt de vista més de color de rosa, però per jo, això no és ingress. He de dir que en el capítol final, això s'arregla.

Tot aquest rollo dels simulacres, la recursió i tal surt a la història del joc, així que jo ja m'ho esperava un poc, però he de dir que m'ha agradat com ho han tractat.

I res, l'argument, sincerament m'ha agradat. En concret, pel que fa al final del tot,
Text amagat.
tot i que m'esperava que en Christopher Brandt fos viu (sobretot després de veure que introduïen els simulacres), no m'esperava per res que fes de dolent real, i menys que es marqués un Evangelion amb un pla de complementació humana. He de dir que m'agrada MOLT més aquest final que no el d'Evangelion hahaha.


I ara, moment fanboy: uau! M'ha agradat bastant com han introduït el joc a l'argument. El tema dels camps i els poders; en Zion i la seva operació amb els links i tot això m'ha agradat molt. En alguns moments he pensat que era un poc... innocent, però en general sí, m'ha agradat.

Una altra cosa que m'ha parescut curiosa (i un detall) és que posessin fotos reals de jugadors a l'ending. Això mola.
Text amagat.
Imatge


Iiii res. A veure. És un 7.5/10. Li pos el 8 per fanboy. Però sincerament, està prou bé; si no sabeu què fer i voleu mirar una cosa diferent d'onze capítols... donau-li canya ;)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs molt malament m'ho van pintar i he de dir que m'ha agradat bastant.


De fet crec que ha estat per això, perquè tenia com -1000 expectatives positives en aquest anime (em pensava que seria una merda amb potes molt mala de tragar) i crec que per això he trobat que era un anime força currat i amb un guió bastant bo xDDDD

És a dir, no és una obra d'art pel que fa al guió, però està molt més currat del que m'esperava (que era zero). Al final tot té el seu per què, t'han anat explicant les coses perquè totes tenen una raó de ser i tot quadrava i va ser com "woh, m'havien dit que era tan horrible que no m'esperava que tot tingués tant de sentit i quedés tan bé"

L'animació és un apartat diferent, la veritat. Personalment penso que s'ha de veure amb bona qualitat, al més pepina possible. Si es mira amb qualitat bona, ja no pareix tan terrible. He de dir que em vaig acostumar fàcil a aquesta animació, que em va semblar molt més bona que a altres animes com Sidonia no Kishi, per exemple. Sí, és estranya, però t'hi acostumes i no està pas malament.

Els personatges em van molar, però al final és com sempre, el pes de l'acció recau només en un sol personatge (el Jack que és qui reparteix canya) i els altres dos quasi que es limiten només a mirar i ser salvats. El Makoto és el protagonista però... què fa? Doncs més aviat poca cosa XDDD

No sé, jo m'esperava que l'anime estigués més basat en el joc, en faccions i operacions diferents, però al final han fet una cosa a escala molt més gran i amb un lore molt més bèstia i he quedat satisfeta. Em feia molta peresa veure 11 capítols d'un tio destruint portals i capturant-los amb el mòbil, al final ha estat molt més èpic i trobo que l'han fet molt bé.

Ja us dic, crec que m'ha agradat perquè ha superat les meves expectatives que, bàsicament, eren nul·les i l'animació no m'ha semblat pas terrible, he trobat que mirat amb bona qualitat guanya molt i que l'argument m'ha sorprès positivament. Al final em va enganxar i tot. No vull fer spoiler, però el final final em va encantar. Tot, absolutament tot queda molt lligat i això m'encanta. M'encanta molt.

Mireu-lo, no perdreu res. No cal haver jugat gaire al joc per entendre-ho, per no dir que ni tan sols cal saber de què va. A l'anime mateix t'ho expliquen i no s'hi recreen gaire, per tant, ja està!
Respon