[Anime de temporada] Houkago Saikoro Club

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Houkago Saikoro Club



Imatge

Argument
Aquesta història va de noies que juguen a jocs de taula després de classe.
Primavera a Kyoto. N'Aya és una estudiant d'institut que acaba d'arribar a una nova ciutat. Na Miki és la seva tímida companya de classe, i primera amiga. Un dia després de classe, segueixen na Midori, la delegada de classe, a una botiga de jocs de taula. Sense pensar-s'ho gaire, comencen a jugar jocs de taula alemanys plegades!

Opinió dels dos primers capítols
A veure, el primer capítol va estar bé, però a partir del segon, crec que la cosa comença a estar encara millor.

Crec que és el típic anime despreocupat, que et conta una història senzilla, sense complicacions i entretenguda.

La veritat, crec que tots podem passar gust de veure'l, a més tenint en compte que a molts dels d'aquí ens agrada jugar a jocs de taula, així que el tema ens interessa.

Evidentment, no m'esper que ara apareixi un company de classe que espera dominar el món gràcies a un joc de taula mil·lenari i el venceran gràcies al poder de les cartes (i de l'amistat, l'amor i la superació) (ehem, Yu-Gi-Oh!), sinó que veurem aquestes noies i els seus companys provant jocs de taula i poca cosa més.

A mi ja em va bé.

He trobat una llista dels jocs de taula als que juguen al manga... Si no vos fa res spoilejar-vos (tot i que... ja veus),
Text amagat.

Imatge
Juguen als Homes Llop (#5), Catan (#8), Carcassone (#29), Codi Secret (#40). Enllaç en anglès i en japonès.
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Minatoni ha escrit: 12 oct. 2019, 16:40
He trobat una llista dels jocs de taula als que juguen al manga... Si no vos fa res spoilejar-vos (tot i que... ja veus),
Text amagat.

Imatge
Juguen als Homes Llop (#5), Catan (#8), Carcassone (#29), Codi Secret (#40). Enllaç en anglès i en japonès.
Em fa moltissim, MOLTISSIM MAL, que el manga tingui un estil tan unic i preciós i l'anime l'hagin portat a un pou negre de moe que inclus molts cops esta mal dibuixat. No habia vist el manga i potser preferia que no l'ensenyesis, ja que ara nomes podre pensar en el desperdici i el que podria haber sigut. Amb un estil com el del manga aquest anime tindria un 10/10. Quina puta llastima ojala us moriu japonesos de merda.
Text amagat.

ImatgeImatge

EEEEEN tot cas, m'encanta. Per culpa del estil de dibuix mesperava una obra cutre CUTRE i INVECILITAT MOE AL EXTREM, pero goita, es un anime genial que ens ensenya a jugar a jocs de taula dallo mes facil i divertit! Cada joc que ensenyen tinc ganes de provarlo!!!!!!!!!!!! OJALA TENIR UN GRUP DAMICS AQUI A PROP PER ANAR ALS CENTRES DE JOCS!!! Magrada moltissim el ritme facil i slice of life juganera que porten em porta pau. Els japonesos fan fastic, ho ha dit ja?

BTW PER LA IMATGE DEL MANGA, QUI COI POSA LES TARGETES DE RECURSOS AIXI SOBRE LA TAULA DISPERSADES????? PER DEU DELEGADA TINGUES DECENCIA XDDDDDDDDDDDDD (fijo que l delegada te un puntet de victoria)
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, és cert que el dibuix del manga és molt autèntic i que el de l'anime és molt més estàndard i "cuqui", però tampoc he trobat que sigui terrible...

Que sí, que han "censurat" l'art de l'autor original per fer-ho més d'acord als estàndards japonesos de nenes mones i tal? D'acord. Però l'animació és correcta, no?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

*Alerta de hate*

Hi havia una vegada uns empresaris japonesos que van dir, eh, no estem venent jocs de taula al japó, això és un mercat desaprofitat! I com es fa que els nens japonesos comprin una cosa? Fas un anime de la cosa en qüestió! *Flashbacks de Dagashi Kashi*

Comencem pels personatges:
La protagonista té els cabells blaus perquè sapiguem que és la protagonista, seu al lloc del protagonista, i és una loser i una ploranera de nivell Shinji³ perquè l'otaku més desgraciat del japó s'hi pugui sentir identificat.
La de les cues és Moe nivell 120 de classe happyflowers.
La delegada és una tsundere genèrica.
I el de la botiga és negre perquè faci por als nens racistes japonesos com les protagonistes.

L'animació és barata, el pacing de les escenes es fa llarg, i el més interessant que passa en tot un capítol és que una nena treu un 4 amb un dau.

Crec que l'opening estava bé?

Conclusió: el pitjor anunci que he vist en els últims mesos.

PD: sorry, gaudiu-ne tant com pugueu eh? :p
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hahahaha

No puc dir que no tenguis raó. De moment, els personatges són el que menys m'ha agradat, però tampoc no és que m'hagin desagradat (excepte la protagonista al primer capítol, fa un poc de cosa).

Però triar entre un anime amb personatges fluixos amb l'argument típic de shonen de sempre o els mateixos personatges amb un argument diferent... idò mira, crec que no està malament del tot.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #3

El joc en si m'ha semblat una merda, però la Hana i la Miki són novies. Res de molt amigues, són putament novies, es mengen el toto amb passió i deliri i ho sabeu. I res, fins aquí la meva profunda anàlisi i reflexió sobre aquest capítol.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, hem vist el capítol 9.

Segueix com abans. Sí, amb una noia més. Sí, tornen a investigar què fa bo un joc. Però poca cosa més.

Cute girls doing cute things. Perfectament comprovat a l'episodi 8, on a uns participants del festival escolar els toca jugar amb el noi i es queixen perquè volien que una noia els expliqués el joc.

No em desagrada. Però les històries sense una trama que avanci em deixen un poc... meh.

Quant a la llista de jocs que vaig publicar fa uns missatges, se l'estan botant totalment. Encara tenc esperances que juguin a algun joc que coneguem (tot i que sí que havíem jugat al Dobble!), però ja queden pocs capítols...

PS: em fa gràcia com tota l'estona referencien Alemanya i Hamburg xD
PS2: sóc jo o els tres "amics" de la nova estaven colats per ella? Estaven tots vermells i tot :new_moon_with_face:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

M'agrada aquest anime. M'agrada quan juguen a jocs. Quan és la part d'slice of life de "anem al riu en moto i mullem-nos i diguem-nos coses boniques" no m'agrada gaire.

Però he de reconèixer que ara han deixat aquest patró. Fins fa uns quants capítols era tot mig capítol d'slice of life (quan la nova va per la muntanya amb la Miki al primer capítol, quan la Miki recorda que la van empènyer al temple o, ens anem de vacances i estem fent turisme per la ciutat...) i després la segona part del capítol eren jocs de taula. Ara, amb el festival escolar que va estar xulo i tal, sembla que han deixat enrere un poc aquest repartiment del capítol perquè, al darrer episodi van jugar a dos jocs (el celta i el del Daruma) i això em va molar molt!

Queden només dos capítols i encara no ha sortit el Catan... em faria gràcia que juguessin al Dixit, és xulo! Però de l'anime em quedo amb el joc de les cuquis.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, això s'ha acabat.

Quant al darrer capítol, la veritat és que se m'ha fet un poc pesadet. Creia que ja havíem evolucionat i na Miki havia deixat de ser tan emo (i tan protagonista, tot sigui dit).

Quant al final en sí, m'ha parescut bé això que s'acabi el curs i que l'any que ve les separin, però que seguirant veient-se per jugar després de classe (i així neix el Houkago Saikoro Club, literalment Club de daus de després de classe). He trobat que era un final-inici de noves aventures. Com que hem vist que el manga realment té més recorregut, potser ho continuaran.

Quant a la sèrie, ja ho dèiem des d'un primer moment: l'argument és ben poca cosa. Però ha estat una història bona de seguir, setmana a setmana, vint minutets de desconnexió. No crec que mirar-ne més d'un episodi seguit sigui bona idea (de fet, ho férem i és mal de fer).

Em pensava que els jocs tendrien més importància. No sé, potser m'esperava més un Yu-Gi-Oh! (no sé si n'heu llegit el manga, però no només va del joc de cartes pel que és famós, sinó que juguen a bastants jocs diferents) i al final ha estat tot bastant irrellevant. Però bé, ha estat interessant.

Si sabés que en fan una segona temporada en algun moment sí que voldria veure'n la continuació, però hauria de ser així com vos he dit: setmana a setmana.

En definitiva, està bé. Entre un 6 i un 7... Li posaré un 7 perquè realment no hi ha hagut res que m'hagi desagradat massa.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon