[Anime de Temporada] Ahiru no Sora

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Oh, no vaig pensar a comentar el darrer episodi del tercer cour.

Començam amb els tres menys bons, que pareix que li han agafat el gust a això del bàsquet i volen tornar-ho a provar a l'any vinent.
Na Nao, en Chiaki i en Sora miren com poden fer un club alternatiu, però pareix que fa falta el suport d'un professor.
En Momoharu va a demanar-li ajuda al professor que tenien fins ara, però és rebutjat (tot i que li diu a sa dona que no feia comptes ajudar-los, jo crec que sí que en feia comptes..., ara bé, també és una bona oportunitat per tenir un professor que s'impliqui de veritat, ja que sa mare d'en Sora està no disponible o fora de cobertura, i ens havien fet el baitasso del segle).
En Natsume s'ha picat per ser el millor Ronaldinho del bàsquet i està jugant contra altres instituts.
En Chiaki i en Sora s'acoplen a practicar a can Mokichi.
En Momoharu es talla el pèl.

Bé... ens queda un cour. M'imagin que ens mostraran com s'espavilen sense el suport de l'escola durant el que queda del curs, de manera que el curs que ve estaran a tope i podran competir, però això ja ho veurem en una segona temporada.

En global, aquest cour ha estat un poc pesadet amb el tema de la mare d'en Sora, però bé, aquests darrers episodis han estat bé.

Ara a veure com continua amb el capítol d'avui.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

M'ha agradat força el nou OP, Rebirth

És d'una banda que es diu Acidman i que fa temps que en sento a parlar però no havia escoltat res perque no em sona que hagin fet gaire cançons per a anime.

El tema m'ha recordat una mica aquell Sugar song to bitter step, l'Ending de Kekkai Sensen & Beyond, dels Unisong Square Garden, però aquesta gent té un estil prou diferent.
Imatge

Text amagat.

Per alguna raó, gran part del seu públic li agrada portar barret o caputxa (o potser és que en aquest concert plovia, ves).
Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Vosaltres sou més de Momoharu amb tupè o amb el nou pentinat?

VOTEU!!

Tupè |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| 82%
Sense tupè ||||||||||||||| 18%


Gràcies pels vostres vots!!


Joer amb el drama de la Madoka, no? És ara mateix el que em dona vida, el que em fa continuar l'anime, perquè jo tinc el salseo a la sang. Però cada vegada sóc més team Nao, sorry. Too much cute <3 I ara han acceptat el partit contra els peixos gordos. Vaticino que perdran.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

UkiHana ha escrit: 05 jul. 2020, 11:11 Vosaltres sou més de Momoharu amb tupè o amb el nou pentinat?

VOTEU!!

Tupè |||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||||| 82%
Sense tupè ||||||||||||||| 18%


Gràcies pels vostres vots!!


Joer amb el drama de la Madoka, no? És ara mateix el que em dona vida, el que em fa continuar l'anime, perquè jo tinc el salseo a la sang. Però cada vegada sóc més team Nao, sorry. Too much cute <3 I ara han acceptat el partit contra els peixos gordos. Vaticino que perdran.
Sí, jo també m'imagin que perdran, però ara com a mínim ja sabem de què aniran els 14 episodis que queden. A tres episodis per quart i un abans i un després del partit xD.

Bé, està clar que els havien de donar una altra oportunitat. El que està clar també, és que a aquesta primera temporada no veurem el timeskip cap al segon curs. M'imagin que la segona temporada començaran sent pros.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Tot el capítol per narrar-nos un altre partit al qual no juguen cap dels protagonistes, a veure, nais, però tampoc calia, penso jo, que no sóc ningú per dir res tampoc, però alguna cosa he de dir... Que si l'objectiu era fer-nos veure que els de Yokohama estan mamadíssims, doncs ja ens havia quedat prou clar, però gràcies, es veu que a aquest anime t'han de repetir les coses quatre-centes vegades perquè ens enterem de què va la cosa...

Imagino que ara començaran a entrenar de veres, amb la vista posada al partit i que el meu animal espiritual (Nabe) començarà a ciclar-se tant que esdevindrà el protagonista, que seria el que l'anime mereix.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Uff crec que l'últim capítols a sigut l'únic que m'ha agradat dels últims com 10 capítols, realment no ha passat la gran cosa, però veure la determinació del Chiba tot just havent perdut la seva última oportunitat per anar al nacional, ha provocat que a tots els membres del Kuzu que estaven mirant el partit se'ls encengués una flama dintre seu i sembla que per fi podrem veure un anime de basquet i no un drama col·legial (espero que els drames a partir d'ara els justets per un spokon)
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Pareix que ha començat el darrer partit.

No m'esperava que milloressin tant. Pareix que sí que volen guanyar. L'entrenador de l'equip rival diu que no ha baixat el nivell, però... jo crec que sí, no?

Tenc un pressentiment relacionat amb els professors que estan mirant-los... tots els jugadors són de primer i segon any, no és així? Llavors està clar que aquesta primera temporada ha estat de preparació per l'any vinent, en què tots seran de segon i tercer any i ja s'hauran entrenat i estaran a tope. Però fixau-vos en una cosa: crec que és la primera vegada en què és tan evident que hi ha aquest concepte de "els de primer any" i demés... Crec que ens volen fer veure que l'any que ve hi haurà jugadors nous (i és ben necessari, quasi no tenen jugadors de reserva!)... i d'on sortiran aquests jugadors nous? Doncs recomanats pels professors que estan mirant el partit. És més, em sona que a l'episodi anterior, els alumnes s'enviaven missatgets d'això del partit, no? Crec que és possible que els vagin a veure i es quedin ooohhhh kakkoiiiiiii i tal.

Bé, veurem. Com fa ja unes quantes vegades que ho dic... crec que aquesta primera temporada ha estat un pròleg un poc massa llarg.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Això és que ets molt jove.

Em calen un parell d'episodis centrats en l'entrenament en defensa d'en Xuqui.
A veure si en treuen un OVA del tema, almenys.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Ufff.... començava tenint bona pinta el partit però sembla que la sèrie no vol deixar de ser un drama per centrar-se en el basquet ni 20 minuts així que no se que pensar-ne la veritat...
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Poden deixar de fer-nos sufrir en algun partit siusplau? En l'últim capítol semblava que tot anava bé i eren capaços de plantar-li cara al Taiei i s'acaba amb la Nanao dient que començara una sèrie de catastròficas destichas. Deixeu-me somiar per una vegada ni que sigui!

No soporto en Milano ja, pot siuplau començar a jugar en equip i deixar de fer-se l'heroi com si tot hagués de dependre d'ell?
Imatge
Respon