[Anime de Temporada] Ahiru no Sora

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Bueno bueno bueno s'apropa el final del partit, i cada dia dubto més en si estic veient Clannad o un spokon amb tant dramatisme extrem que aporta 0 coses al capítol.

I ara la mare es curara de la seva malaltia terminal perque el poder de l'amor ho pot tot i es tornarà entrenadora de l'equip de basket suuuuuu ara ja tindrem a la maldita lisiada a l'equip, però no passara sense 71293291 escenes dramatiques que no aportin res! :D

Ho sento pel beef però es que porten uns capítols de dramatisme forçat i m'estant matant la vida :D
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 32


...................................

QUINA ESTAFA

Quin timo, quina merda, em sento: ESTAFADA.

Deu mil putos capítols per acabar el puto partit dels collons, el drama del lisiado que no ens importava una merda i al final, arriba el final del partit. A LA FI ARRIBA EL PUTO FINAL... i no el veiem.

Imatge

No el veiem perquè ens mostren el puto drama de la mare, oh my god, que NO ENS IMPORTA. Mira, jo no entenc de què va això. La mare no s'havia de convertir ara en la seva entrenadora gràcies al poder de l'amor, l'amistat i la superació? I ara la casca, no? És a dir, ens va donar falses esperances (a mi no, perquè me la suava, però potser a algú sí, qui sap), es pot ser més filho da puta?

Mare meva... horrible, de veres, horrible. Estic molt enfadada, que em tornin les deu mil milions d'hores que he invertit mirant el capítol contra els lisiats, hòstia jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa.

Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, jo també m'he sentit estafat... em sap greu, sempre em queix del mateix, però és que ostres...

Bé, a veure què ha passat amb el partit perquè -sorpresa- no ha acabat! (Bé, sí, però no sabem què ha passat, així que no ha acabat!) i també amb sa mare...

Sincerament, no crec que guanyin. Pensau que si al primer partit no poden quasi ni guanyar contra un equip dolent i a sobre amb el jugador bo lesionat... perdrien al segon partit. Bé, depèn de la quantitat de shonen, powerups i "els guerrers de l'espai ens tornam més forts quan hem estat a les portes de la mort" que hi vulguis posar.

Agh.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

QUE HA PASSAT? QUE ACABO DE VEURE? PERQUÈ TANT DE PATIMENT? Aquest capítol m'ha trencat molt el kokoro, evidentment no per la mare pesada que finalment deixarà de molestar sino perquè hagin perdut contra aquells parguelas. Jo pensava que al menys el primer el guanyarien i ara ja no se que esperar...

Ja m'imaginava que algú intentaria emportar-se en Milano a algun altre equip ja que destaca molt, lo que no pensava és que ho acabarien tot en un sol capítol creia que ho allarguarien més... Ara doncs el drama vindrà perquè han cremat el vestuari i pel Sora, creieu que farà un me largo al pueblo l'enano? Jo espero que no i que no ens haguem de menjar gaires capítols de depressió...

Lo únic que demano és que la iaia d'en Sora li talli els cabells a en Momoharu, és com molt urgent. Crec que ho farà aviat per lo d'haver cremat el vestuari ja que era ell el que encenia el piti. Se'm farà molt llarga aquesta setmana!
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Acabo de veure els últims dos capítols i seriosament, ok la mare palma full drama que han explotat i seguiran explotant fins l'infinit, pero es que ara han de ficar amb calçador més drama, amb el coi de incendi, que ja veureu que quan sàpiga l'escola el perquè s'ha ocasionat tindrem 5 capítols en els que potser desapareix o no l'equip + dramon del sora de "joder pls deixeu-nos jugar que me mare s'ha mort i vull arribar al inter-high"
El basquet sembla que ha quedat en segon pla i ara estem mirant un slice of life amb drama.
Seguiré mirant-le perquè ja després de 34 capítols és com una llàstima dropejar una serie però cada vegada hi ha menys ganes de continuar-la

PD: al equip l'hi falta odi Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure, sincerament, com deia, si guanyaven, haurien perdut el partit següent.

Ara és el moment de crear una base forta i a partir d'aquí preparar-se fort per l'any següent.

Ens han fet un poc de bait d'en Milano que el fitxaven, però no.

I sí, el problema està amb l'incendi, que crearà una dificultat per fer aquesta base forta per l'any que ve.

Com veieu, no he xerrat d'una part del capítol perquè crec que té zero rellevància i ha estat desenvolupada durant tota la sèrie de manera deficient.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

ADIÓS MAMÁ, ADIÓS MAMAAAA, CONSIGUENOS UN POCO DE DINERO MÁAAAS, ADIÓS MAMAAA, ADIÓS MAMAAAAA (És una cançó antiga, per si no la coneixeu xD)


Doncs això, arrivederchi mamma, a otra cosa mariposa. I joder amb el drama, que si la Madoka es posa gelosa de l'amiga i ara es vol fer el Momoharu, que si el Momoharu és malote perquè fuma ( de veres, jo entenc que s'ha liat i que hi ha hagut un incendi, però m'encanta el drama sobreactuat perquè els adolescents es fan un piti ). Vaig tenir la sensació que més que per l'incendi, els renyaven per haver tengut la idea de fumar, no sé tete, són joves, què esperaves? Un porrillo no fa tampoc molt de mal, ajuda a pal·liar la derrota.

En fi, ara arribarà el Sora i amb la força de l'amor, l'amistat i les cendres de la mare farà màgia i demanarà amb els genolls i el cap a terra que per favor tornin a obrir el club de porretas. Però professor, no ho enteneu? Cultivar maria és un art i fumar-la és la culminació d'aquest procés tan laboriós. Així, els joves alternaran la seva passió del basquet amb la maria. Fi. Laik si tu també vols ser part del club de porretas de l'Institut Kuzu.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sincerament, crec que el capítol ha estat bastant rodó (com una pilota, haha). El que més em molestava era (a part dels partits tipus Oliver i Benji) el drama constant i inacabable de sa mare. Ara tenim un capítol de dol necessari i tal. Crec que és correcte.

També crec que és correcte el desenvolupament de l'incendi: el professor implicant-se per ells, en Natsume emprenyat i en Momoharu assumint-ne la culpa. Tot perfecte.

El que no m'ha acabat d'agradar (no perquè no estigui ben fet, sinó perquè és un "noooo, Madokaaaa") és que després de la tirada de canya (que sí, m'ha agradat), anés a veure en Sora Segonplat Kuramatani. El que deia: noooo, Madokaaaa...

Pos eso. Pareix que faran bricomanía i
a) tornaran a arreglar el club de bàsquet
b) crearan el club de beisbol (com a mínim en Nabe en sap)
c) hauran descobert que la seva passió és el bricolatge
d) els haurà agradat més el segment de jardineria i faran el club de jardineria (i, evidentment, cultivaran cannabis)

Faceu les vostres apostes. Jo estic entre c) i d).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Estic bastant d'acord amb en @Minatoni aquest capítol encara que també ha sigut full dramon, ha sigut drama guai i correcte, el Momoharu m'ha agradat molt com ha reaccionat i espero una evolució brutal per part seva igual que del Chiaki i la Madoka que després de les carabasses que s'ha emportat i donar-se conta de que la vida es una merda i encara que et deixis la pell tota la adolescència practicant pot ser que mai arribis a res.
Es veritat que el moment de la carbassa del Momoharu a la Madoka ha sigut top, però realment la Madoka no podria haver triat un pitjor moment per fer-ho, i no crec que hi hagués pitjor forma, el Momoharu estar en full depressió per la que han liada, expulsat temporalment i ara que per fi havia retrobat la seva passió pel basquet es queda sense club i a més carrega amb la responsabilitat d'haver destruït el somni del Natsume i el Sora (que a veure encara que no tingui motius per continuar es el prota i tornarà (o potser va a un altre equip i deixem de veure els personatges que hem vist fins ara! nah seria massa guai XD) ).
Pel demés espero que tots ells descobreixin una gran passió pel bricolatge i fundin el club com ve ha dit el @Minatoni i que l'opening sigui la cançó del bricomania!
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Semblava que ja estava tot dit i fet i al final no, els hi posaran una mica dificil per tornar a formar l'equip (comprensible). M'ha sobrat molt el discurset de la dona del profe, tita si no volgués merders que treballés com a businessman el teu marit no com a profe, estem tontos? A més no em crec que no els vulgui tornar a ajudar, crec que només s'està fent el durillo perquè pateixin.

I finalment lo més important de tot: Momoharu buenorro amb el nou pentinat, per fi el character development que necessitava aquest anime.
Imatge
Respon