[Anime de Temporada] Ahiru no Sora

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Ni idea... van tan de pressa que no em dona temps de mirar els rellotges de possessió.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

S'acosta el final del partit, ha aparegut el lisiat amb l'esperança de fer que el seu equip remonti 16 punts pel poder de l'amistad però no crec que li funcioni, encara que el més possible és que aconsegueixin acostar-se molt al empat per donar una mica d'emoció a la part final.

No se si sóc jo però he trobat que en aquest últim capítol l'animació ha decaigut molt i que hi havia moviments molt anti-naturals que no m'han deixat gaudir massa del capítol no sabrà explicar-ho, en moments concret feia caigudes de qualitat molt besties o això m'ha semblat :D

Però que hi farem, moltes ganes de veure com continua i veure com perden contra la pròxima escola que és una d'elit pel que sembla!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hahahahahahaha, super fan @BlackStar perquè mentre mirava el capítol em vaig passar tota l'estona dient "QUE HASSE JUGANDO LA LISIADAAAAAAAAAA?" Gràcies Soraya Montenegro per tant, perdó per tant poc.

A banda d'això, vinc a aportar molt poc amb aquest comentari, perdoneu-me. Poc puc aportar perquè poc passa. El tema de la mare del Sora, doncs ja sabeu que és un drama al qual no estic subscrita... i el partit se m'està fent massa intens per ser el primer partit. Com ja vaig puntualitzar, el drama de la LISIADAAAAAA i el seu equip de bàsquet format amb l'amor, l'amistat i la superació també me la pela dramàticament molt.

Espero que aviat acabi el partit, que fa com dos mesos que està a punt d'acabar i es comença a fer pesadet.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo també vinc a rajar de la mare d'en Sora, m'hi sobra moltissim i només fa que allargar el partit. L'altre equip també se m'està fent pesat, no fa falta ser tant intensitos està clar que perdereu perquè no sou els protas deixeu de esforçar-vos tant!
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

És que si fas jugar un lessionat a un partit de competició, pasen aquestes coses.

És perd ritme i focus i ambdos equips comencen a jugar pitjor... al final, tothom està dessitjant que l'àrbitre xiuli el final, que a ningú no li fa gràcia assistir des de primera fila al trencament d'un lligament en viu.

La JABBA hauria de mirar-se-les més, aquestes coses.

Imatge

No, em refereixo a ells:

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, ens ho deixen tot a punt de caramel perquè en Sora pugui fer guanyar l'equip i a sa mare li caigui la llagrimeta; potser en Sora ho veurà i tot.

El que em rebenta és que el títol de l'episodi és "Reason for Living". Ens posen sa mare que pareix que vol anar-lo a veure perquè l'ha de palmar però ja i resulta que la "raó per viure" (que es pronuncia explícitament, com a mínim) és la del lesionat!! ÉS QUE EL BÀSQUET ÉS LA MEVA RAÓ PER VIURE! --digué un personatge secundari. Mentrestant, la mare del protagonista, està a punt de palmar-la allà a un racó.

W
T
F

No sé... havia començat molt bé això però crec que està anant en una direcció xunga...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

De l'episodi d'ahir....
Text amagat.
Imatge
Llàgrimes als ulls.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Hehe... sempre m'ha agradat que facin referència a altres mangas! Ja sigui en mode paròdia (Gintama FTW) com en aquest cas, més realista, crec que ha estat molt encertat!!

Pareix que sa mare els farà d'entrenadora. Mira, aquest gir no me l'esperava. Tampoc no sé què pensar, perquè es suposa que està feta pols; no crec que pugui aguantar un entrenament (+ el de les noies!!???)...

Però bé, si és així, crec que retiraré el que he dit fins ara de sa mare.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

El moment Slam Dunk ha opacat tot el capítol, m'ha arribat al fons del kokoro.

La mare no se suposa que la dinyarà? Com se suposa que els ha d'entrenar? Està clar que la Nao-chan tota sola no pot però porten 30 capítols dient-nos que la mare està amb un peu a l'altre barri i ara resulta que els hi farà d'entrnadora. La salvarà del cancer el poder de l'amistat versió materna? O potser acabarà ocupant-se de fer d'entrenador el rollo aquell de la uni de la mare...

Em va fer molta ràbia que no acabessin el partit en aquest capítol, de veritat fa falta torturar-nos tant??
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Si al pròxim episodi no acaba ja d'una puta vegada el partit contra els lisiados, MONTO UN POLLO!! Que ja està bé, que són uns lisiados de merda, que no ens importeeeeeeeeeeeen!

Que ens la suda la seva història d'amor, amistat i superació pel bàsquet, que no ens importen els flashbacks de "oh, era un delinqüent però ara estimo el basquet" o "oh, ens hem passat anys i anys fent un equip i és la nostra darrera oportunitat" Jo, vomito en els flashbacks, em foten puta urticària ja (respira per calmar-se)...

No, no em calmo (flip table) i la mare què, es que no m'importa, no m'importa el drama de la mare, no vull que sigui entrenadora del Sora, és a dir, qui cony vol que sa mare li faci d'entrenadora? Ningú joder! Però encara m'estimo més que superi la mort inevitable amb el poder de la il·lusió, que no que ara ens hagin venut que es pot curar màgicament i al final no i tot sigui #DRAMA. Perquè això és jugar brut i l'únic joc brut que vull veure és sobre basquet, o no anava d'això l'anime??? (agafa un peluix i l'estampa contra la porta com la mare de la Nené).


Ahiru no Sora, millora ja. Mostra'ns més Momoharu o Moquete-kun, no sé, alguna cosa interessant. Ens la suen els drames secundaris, a veure si ho entens!!
Respon