[Anime de Temporada] Ahiru no Sora

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Jo igual que la @Nafi també esperava que l'equip de les noies humilies el dels nois, però suposo que això a l'autor li fereix l'orgull de home japones que deu tindre o algo no ho se.

I el tema de que la pobre Madoka hagi de despullar-se em fa fastig, sobretot el Sora que es passa la vida dient "jo només vull jugar" però es tant babos com tots els altres :/

La Nao encara que estigui dissenyada per ser la noia mona i sapastre mola que sigui molt bona analitzant equips i les capacitats dels jugadors i si SoraxNao esta claríssim però espero que acabi amb MadokaxNao i que els nois morin tots sols :D
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Menos mal que finalment si que han guanyat les noies (com havia de ser) i he deixat de patir per la Madoka. M'ha encantat com la Nao-chan ha posat al presumit aquell al seu lloc, fent-li veure que a ell també li falta molt per aprendre per molt bo que sigui individualment. Veig un possible noi ship: Nao-chan x Milano

El capítol del training-camp m'ha servit per acabar confirmant la meva OTP de Madoka x Momoharu, ha sigut l'únic a qui li ha agradat el seu menjar tot i que al final hagi acabat tan tràgicament.

Aquest arc dels tres NPCs se m'està fent una mica pesat, si al final posareu a un cinquè jugador xetat perquè desenvolupeu tant a aquests tres mindundis? He de reconèixer que són molt graciosos pero a l'equip no aporten gaire res. Està clar que al pròxim capítol tornaran amb la cua entre les cames perquè han perdut contra uns nyajos de secundària.
Imatge
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

El tema del campament esta guai encara que sigui lo típic ha sigut un capítol divertit, i estic d'acord en que aquells tres sobren una mica encara que el del tupe encara es salva que s'esforça i intenta millorar de veritat encara que sigui més dolent que el cagar XD

Estic d'acord amb Madoka x Momoharu encara que segueixo preferint Nao x Madoka i tots els de l'equip que es quedin sols per babosos
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Només coment fins el capítol 12, que encara no hem vist el 13.

Es veia venir que no els aniria bé contra les noies. Era massa babós, com deis. Però bé, ens han explicat de què va la història de na Nao i m'ha convençut. Els mafiosos fent-se els xulos al final ho han acceptat (un poc massa fàcilment? xD).

M'ha parescut graciós que es posin a currar per obtenir pasta, hahaha, la veritat és que no m'ho esperava!

A veure com va la cosa, de moment ha estat entretenguda!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

El meu moment preferit del capítol ha estat el Momoharu retornant de l'infern, preparat per tot xDDD TOP!

I bé, us he de confessar que el Nabe és el meu animal espiritual, és com jo fent esport: patètic i penós a la vegada.

Imatge

Duríssim xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD


I bé, després de l'entrenament intensiu ara toca un altre partit de pràctica... No sé jo com els anirà, perquè en teoria aquests pavos amb els quals s'enfrontaran són bons... I encara queda per sortit un tio buenorro que el veiem a l'opening però que no hi és, fins quan faràs esperar al meu cor de doncella?

Que ens hagin canviat l'opening és traïció.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo veig bastant clar que ara els toca guanyar: ara tenen entrenadora, han practicat i ells són uns mantes. Que sí, que no són tan mantes, d'acord, però són uns mantes.

Ens falta encara un jugador dels que sortia al primer opening, no?

Per cert, el segon opening no m'agrada tant com el primer...
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Em sembla molt molt molt creepy el così de la Nao-chan, perquè sempre hi ha d'haver algun personatge amb desviacions sexuals xungues???

Per altra banda el partit m'està encantant, em sembla increïble que els hi puguin mantenir el ritme als pros aquests. YASUHARA EL MILLOR EXTRA! Vaig cridar quan va aconseguir ficar el bàsquet al final del capítol, ara em sabrà greu que quan arribi l'emocho es quedin els tres a la banqueta i se n'oblidin d'ells...

Crec que està a punt d'arribar el moment en què PER FI en Momoharu farà el seu CHARACTER DEVELOPMENT que ja va sent hora! Està ralladissim per algo i la Nao-chan se n'ha adonat així que al pròxim capítol será full Momoharu <3 (deixeu-me somiar)
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

No ha passat gaire res i tot i així m'ha encantat, començo a sospitar que sóc tan fangirl que no hi haurà cap capítol que no m'agradi. Seguirem informant.

Decepcionada perquè al final no hi ha hagut character development d'en Momoharu.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ara sí que hi ha hagut el character development Momoharu que deies, @Nafi. De fet... fa quatre o cinc capítols que havia de passar això xD.

A veeeeure. M'agrada. En Sora té una hòstia grossa, però crec que en general el drama humà està bé. M'agrada com tracten bé tots els personatges, fins i tot els jugadors dolents, que tenen el seu moment de glòria, i com els jugadors bons tenen les seves febleses.

El rival aquest és creepy af volent sortir amb sa cosina. Supòs que això ja ens degué dir des del primer moment que això no pot passar. Però vaja.

I això de sa mare d'en Sora m'està sobrant un poc. Algú m'explica per què na Madoka (Magica) és fora si és l'àrbitre? Han posat el BAR (Basketball Assistant Referee)?

Res, a veure si acaba ja al següent episodi, se m'està fent un poc Oliver i Benji.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A la fi vaig al dia, sorry per ser una decepció com a otaku i com a persona.

Doncs res, que el partit aquest de pràctica s'està fent molt llarg senyoris, i jo ja estic cansada del pavo que li tira canya a la seva cosina, putos japonesos creepys dels collons. Vull més Tobi sensual i que el Momoharu li pegui una pallissa al kohai que l'ha fet posar-se nerviós. Quan dic una pallissa bé pot ser al bàsquet o bé pallissa normal en pla yakuza, així com a vosaltres us faci més il·lusió, qui sóc jo per privar-vos d'aquest dret? xDDD

El rollo de la mama del Sora també em sobra molt. Me la bufa, me la pela, me la repamplimfa d'una manera brutal.
Respon