[Anime de Temporada] Ahiru no Sora

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

el partit que han jugat a estat força bé i m'ha agradat el senyor afro com juga i com dirigeix l'equip, a veure si ara el nou malote que a aparegut dona gaires problemes o s'unira fàcil a l'equip!
Al final m'està agradant l'anime així que tocarà veure fins que acabi la temporada i no en sapiguem res més d'ell! XD
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

BlackStar ha escrit: 19 nov. 2019, 18:50 el partit que han jugat a estat força bé i m'ha agradat el senyor afro com juga i com dirigeix l'equip, a veure si ara el nou malote que a aparegut dona gaires problemes o s'unira fàcil a l'equip!
Espero que no estirin gaire la incorporació del nou jugador malote, que encara en falta un (segons els que surten a l'opening).
BlackStar ha escrit: 19 nov. 2019, 18:50Al final m'està agradant l'anime així que tocarà veure fins que acabi la temporada i no en sapiguem res més d'ell! XD
No worries Blacky, segons MAL l'anime tindrà 50 capítols així que en tenim per un any! :festa: :festa: :festa:
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Vaaaaaja, "sóc el més xungo del barri", "tenc un costat tendre", "sóc un cas perdut", "oh, te n'has adonat que sóc una personeta i m'acceptes"...

Vénen a ser com tots els clixés del món mundial, però en un anime d'esports, però la veritat és que en Sora ho fa relativament bé: com a protagonista actiu no fa gaire hostiera, i quan vol fer coses que NO són del seu paper (com pegar-se amb els altres), apareixen els altres i li diuen que ell vagi cap a casa a dormir.

Venga, anem a veure com va la cosa, de moment ja veiem quina és la meta (els intercol·legials aquests raros).
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol 9

A veure, el Milano aquest (no sé d'on ho mireu però el que mirem el Minato i jo li posen Milano de nom i és com wtf?) ((es diu Kenji, ho he hagut de cercar)) em mola, perquè és malote però a la vegada estima la seva germana que també l'estima a ell i és com "em pego amb la gent, però tinc el meu coraçao i la gent em pega a mi però ho suporto per donar una lliçó al puto professor".

El professor em cau com l'ojete, fijo que és el típic vell reprimit que després els espiarà mentre es canviin. I disculpeu però el millor moment de tot el capítol és quan el director també està cagant al bany i dona al Milano aquest una nova oportunitat. És preciós com la merda crea vincles i l'olereta de tufillo i descomposició pot drogar-te per voler-li donar una segona oportunitat a un delinquent potencial...
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Ha d'èsser complicat fer un spokon de bàsquet tenint un Juggernaut com Slam Dunk mirant inefablement des dels cels... les comparacions són inevitables.

Sempre pots passar olímpicament del joc i centrar-te en altres temes d'interès (jo he arrivat a veure un anime de bàsquet bassat en el loli-moe... encara tinc calfreds al recordar-lo) o pots tirar en plan Fantasy, amb habilitats secretes i poders i merdetes així (endevina Kurokowho).

Però també t'ho pots plantejar com ho fa aquest anime:
No podem pretendre que Slam Dunk no existeix.
Savem que qualsevol cosa que fem, Inoué ja l'ha feta millor.
De manera que ho acceptem, ho assumim i no fem cap esforç per amagar la seva influència.
Fins i tot l'exhibim orgullosament.
.Aquest és l'hesperit.
Compten amb la meva destral.


Addendo:

El Chicho Terremoto és Steph Curry.
Imatge

En Momoharu és (obviament) un tribut al Tensai Basketomano Sakuragi, és a dir: Dennis Rodman.
Imatge

En Chiaki és El Jóker (Nikola, dels Denver Nuggets) i una mica Boris Diaw i Draymond Green.
Imatge

El rastes és una barreja entre en Mitsui, Allen Iverson i Kyrie Irving.
Imatge

A veure el nou Center a quin jugador recordarà... per les imatges promo, imagino que deu ésser l'aniki de la Madoka.
ImatgeImatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uau, @El Hespiritu, no havia caigut en què t'agradava tant el bàsquet!

Per part meva, no vaig veure mai Slam Dunk, així que no ho puc comparar.

Per jo, la part dels partits (de moment) és poc important en comparació amb la història humana que hi ha darrere els membres de l'equip i demés.

I mira, no m'està desagradant.

Quant al darrer capítol: vaja, s'ha creat un triangle inesperat Madoka - Sora - Nao. Sincerament, sempre que veig venir un triangle, em cag en tot i no vull que s'hi fiquin gaire. Però tenint en compte que de moment l'altra part -el bàsquet- està sent bastant circumstancial... Ja ho veurem... Només un petit comentari: Sora x Madoka m'agradava, però crec que em canviaré de bàndol... Sora x Nao és més quèguai.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Tinc pel bàsquet, especialment NBA, una obsessió perfectament comparable a la que tinc pels OPs i EDs dels anime.

Malaltissa, fins i tot.

A la Nao no la veig, pel Chicho Terremoto... em quadraria més que s'enrotllés amb un dels germans.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Jo estic disfrutant molt, és cert que el basket està quedant una mica en segon pla però és maco que s'esforcin per construir un esperit d'equip creible (ja que es portaven tots a matar al principi). Però lo important és parlar dels ships, jo des de el principi shippejo molt fort a en Momoharu amb la Madoka així que em va estupendo que ara l'enano tingui a la Nao perquè surti del mig del meu ship. La Nao és tant patosa que em posa nerviosa però em sembla que fan molt bona parella amb l'enano així que és worth.

Ara tinc por de veure el partit contra les noies, serà la manera d'introduir al nou jugador? Lo que no vull és que torturin a la Madoka fent-li fer un striptease... JO VULL QUE EL FACI EN MOMOHARU! :sang:
El Hespiritu ha escrit: 06 des. 2019, 10:31 A veure el nou Center a quin jugador recordarà... per les imatges promo, imagino que deu ésser l'aniki de la Madoka.
ImatgeImatge
No hi havia pensat però em sembla molt bona idea, espero que no tardi gaire en aparèixer.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Que patates els dos equips, de veritat xDDDD I pobre Sora, que tota l'estona s'aprofiten d'ell perquè és un jaoc. En fi, no sé com acabarà la cosa, només espero que deixin aviat el rollo de "despullem la noia" perquè a la primera fa gràcia, a la que fa cent penses "joder Japón, el teu problema és preocupant" xDDD



Per cert, què shippegeu, Sora x Madoka? o Sora x Nao??? :pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon:
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

No m'esperava un partit tan igualat la veritat, jo tenia l'esperança que les noies els hi fotessin una pallisa. Collons elles porten entrenant seriament més temps no pot ser que estigui tan igualat el nivell, em sembla un insult.

També estic dacord amb la Hanako en que el tema de que s'hagi de despullar m'està molestant bastant ja i em fa patir per la pobre noia, són tots uns babosos.
UkiHana ha escrit: 12 des. 2019, 22:22 Per cert, què shippegeu, Sora x Madoka? o Sora x Nao??? :pervertmoon: :pervertmoon: :pervertmoon:
Madoka x Momoharu és el meu únic ship per ara <3 els ships massa evidents no m'agraden, però suposo que per descarte seria Sora x Nao, així no molesta el meu ship l'enano.
Imatge
Respon