[Anime de Temporada] Ahiru no Sora

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Veig que som uns quants que el seguim, així que podem anar comentant aquest animu junts!

Ahiru no Sora



Imatge


Argument
Un nen matao super enano es pensa que la vida és fàcil i que es pot ficar en una màfia yakuza d'institut que tenen com a tapadera un club de bàsquet.

Capítol 1 i 2

Sincerament, el primer no em va agradar. El enajaoc aquest em va fotre tota la ràbia del puto món, pareixia que tenia retràs intens. Però bé, ja sabeu que la norma és donar-li l'oportunitat fins als 3-4 capítols, així que mira, vam mirar el segon i he de dir, que ara sí, em va agradar. Potser era que el enajaoc hi sortia menys, o cridava manco, o perquè el Momoharu està potente tu.

Mira, no sé quin va ser el motiu (segurament va ser una suma de tot) però vaig trobar que no estava pas malament. De moment el meu personatge preferit és com el jefe yakuza Chiaki, que el cabró té una actitud com super reportable cap a la vida i no sé, m'encanta. Que si espiar a les noies quan es canvien, robar sostenidors, mirar sota la faldilla de les noies a un pont o, si no, menjar com un desesperat. Is nais, I like it.

Espero que en algun moment li peguin pallissa al prota i deixi de ser subnormal.
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

He vist els 2 primers capítols també i el resum sería meh.
L'animació està bé però en si la serie no te res de l'altre món i es fins i tot avorrida, personalment esperare per veure com és un pàrtit i si m'agrada la seguire un temps més i si no doncs drop
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Aaaaaaaaa veeeeeeeeeeeeeeeeeeeeure...

De moment no em desagrada, però tampoc no li trob res excepcional. Tampoc crec que encara pugui ser considerat un "anime d'esports", però vaja.

El protagonista és un pobre desgraciat, i es veu de lluny que hi haurà tema amb la noia aquella. O això esper!

El que m'agrada més és el gras, amb les pardalades d'espiar les noies i voler robar la roba interior i demés, em pareix bastant còmic. A veure però què amaga, perquè com ja va dir el protagonista, segur que el tio en sap, de jugar.

El ros amb el pentinat a lo Josuke també té la seva història (que pareix que ja ens han contat en aquest segon capítol).

La resta pareixen els típics mafiosos i no crec que tenguin gaire desenvolupament.

Bé, bé... a veure com avança la cosa. No em fa molta il·lusió veure-ho, però bé, tampoc fa mal.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

No us entenc, a mi m'han divertit molt els primers dos capítols i si segueix així penso seguir-lo cada setmana. Està clar que el protagonista es un pringat i el pitjor personatge amb diferència, però a part d'això els dos germans i la colla de mafiosos són molt graciosos. Potser és perquè em recorda moltíssim a Slam Dunk, evidentment en Sakuragi molava mil vegades més però aquest rollo dels mafiosos es el mateix. Fins i tot el primer capítol on es desafien a un partit es com a Slam Dunk amb clares diferències.

Suposo que al pròxim capítol ens explicaran el traumita del Afro i ja començaran a jugar com deu mana. Tinc moltes ganes de veure el pròxim capítol!
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #3


Sóc molt fan del Momoharu, de veres! <3 És com top i el germà també, ja tinc ganes de veure'ls junts jugant al mateix equip i tinc moltes ganes del desenvolupament del Momoharu, que pobret és com molt patata però pot fer clavades i serà ara l'as de l'equip i no sé, m'encantaria que arribés a encertar-ne alguna i s'adonés que és un màquina i que l'estimem!

Always Momoharu, yakuza in the kokoro!
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Com pot ser tant patos el pobre Momoharu? Es mereix ser protegit molt fort, espero que aviat el pringat del protagonista li ensenyi a fer una esmaixada com a bon successor d'en Sakuragi que ha de ser. Estic segura que no encistella mai pel xurro de cabells que porta davant els ulls!

Tinc ganes que ensenyin ja els traumites del cabell afro i es posin a jugar, pel títol del pròxim capítol pot ser que ja tinguem un partit de basket?! Quines ganes!
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Capítol #4

Finalment hem vist el primer partit de l'anime! M'ha alucinat que hagin marcat i fins i tot van guanyant, em pensava que els hi fotrien un pallissa des de el minut 1. També resulta que en Chibi és el primer cop que juga un partit, ja que sempre ho veia des de la banqueta... M'ha semblat molt sad...

Jo espero que al pròxim capítol l'Afro accepti que no lligara mai i es presenti al partit i li tornin a vindre ganes de jugar a basket. El Gori de l'altre equip sap qui són els dos germans o sigui que estem a prop de veure els traumites de l'Afro!

I finalment em fa molta gràcia que hagin reproduït l'estereotip d'ànime de noi-ros-malote i noi-moreno-mustprotect amb el prota i en Momoharu. Son molt cures!
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, jo també tenc un poc de ganes de saber què passa amb l'afro. De fet, veient que ha assumit que la cita no vendrà, tenc l'esperança que el tio apareixerà a mig partit.

Quant als tres jugadors que es dediquen a només passar la pilota als dos bons... supòs que no duraran gaire a l'equip. En algun moment això haurà d'arrancar i posar-se seriós. Sempre poden fer de cheerleaders amb els bats de beisbol xD

I quant a la noia que li demana el número a en Sora... Ehhhh... no s'ho creu ni ell xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Capítol #5

Ho he passat molt malament amb aquest capítol, tot els hi ha sortit del revés. A més jo tenia l'esperança que l'Afro es poses a jugar quan han fet fora al tío de les 5 faltes però al final ha sigut tot lo contrari, per lo poc que ha explicat en Momoharu ha quedat clar que no el veurem jugar en aquest partit a menys que passi un miracle... PERÒ PER FI SABEM ALGO DEL SEU PASSAT (s'ha de mirar la part positiva).

Pet altra banda he tingut la meravellosa noticia que l'anime tindrà 50 capítols (o això posa a MAL) així que podrem veure desadaptats jugant basket durant un any! :love: Sóc molt feliç! :blush:
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Capítol #6

Per fi hem vist en acció al pelo afro! Ha sigut bastant unexpected, quan ha marxat del pavelló estava convençuda que no tornaria a aparèixer però al final si que ho ha fet i ha sigut meravellos! Suposo que no serà tant maco com sembla i en els pròxims episodis tindrà alguna que altra rallada per complicar-ho tot... però estic contecta que per fi avancem una mica i segons l'avance del pròxim capítol per fi apareixerà un dels personatges de l'opening que encara no coneixem :uki: :uki: :uki:
Imatge
Respon