Sarazanmai

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Us vinc a presentar un anime boig i genial a parts iguals, una obra d'art que em va enganxar el que no està escrit i que és magnífica des del primer moment fins al final. Preparats?

Imatge

Sarazanmai




Nom: Sarazanmai (comunament conegut com l'anime dels kappas)
Gènere: Humor, drama, supernatural
Any: 2019
Episodis: 11. No teniu excusa per no mirar-la


Argument
El Kazuki té un secret i és que sempre porta amb ell una caixa de cartró. L'Enta també guarda un secret sobre els seus forts sentiments. El Toi té un passat fosc i turbulent que no vol explicar a ningú. Tots ells volen connectar amb els altres, però...


Opinió personal
El tema de l'anime és com connectar amb algú i establir un vincle amb aquesta persona. Però això no sempre és senzill, sobretot si tenim un passat fosc o uns sentiments molt forts que no volem revelar. Aquí comença Sarazanmai! Tot i que el tema d'entrada us pugui semblar difícil, la veritat és que Sarazanmai ho fa d'una manera molt divertida i molt ben contat.

Els personatges, un a un, ens van contant el seu passat, tot enmig d'una guerra entre kappas i nútries. Sí, sí, els kappas i les nútries són enemics naturals i els nostres protagonistes estaran de part dels kappas! Evidentment, perquè és l'anime dels kappas! I això ho fa molt divertit.

És a dir, per al meu gust, és la simbiosi perfecta entre el drama just i les escenes còmiques. Tenim per una banda, com ja us he dit, personatges amb drames, però el drama no es fa excessivament pesat perquè els nostres personatges són kappas que ballen i canten i és tot com "wtf, m'encantaaaaa".

A més, l'anime ens mostra relacions homosexuals sense el típic yaoi, d'una manera molt normal com hauria de ser, i això encara li dona un plus! Voleu més motius per veure-la? Les cançons!! Sí, a cada capítol té una cançoneta i no podreu evitar cantar i ballar amb els nostres kappas sensualosos! L'ending és una obra d'art <3

Però mentre tenim un anime divertit, amb kappas i personatges que volen establir vincles entre ells, també tenim moments profunds i dramàtics que són importants. A mi no m'agrada gaire el drama, però he trobat que a aquest anime està molt ben plantejat, que és necessari però no es fa pesat ni s'hi recreen en excès.

En general el recomano perquè el ritme és molt bo, es va desenvolupant quasi tot sol l'anime, la història avança molt naturalment i tot això amb kappas sensuals, polis buenorros i moltes cançons divertides!!! Val la pena? Evidentment, sí.

SARAZANMAI DISH!
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Es molt únic. El final tambe es molt unic. El vaig veure mentre el donaven semanaltment i sempre en volia mes va ser un martiri. LANIMACIO ES COM LA MILLOR DIRIA JO DE LA SEVA TEMPORADA, i el disseny de personatjes tambe es PERFECTE!
En el tema cançons i les escenes dels kappas RECONEC QUE LES PASSAVA TOTES, TANT DELS POLICIES HUSBANDOS COM LES DELS PROTAGONISTES EN KAPPATS. No magradaven i em causaven com incomoditat, però deixan de banda les cançonetes , TOT AQUEST ANIME ES FANTASTIC. He dit ja que el final es genial?
Com diu la uki, hi ha homo, pero es REAL, no un yaoi fanservice cutrillo. I en aquest mon on smebla que shagi de fetichitzar les relacions nonormatives cis, s,agraeix una construcció de amor bonica.

LENDING SENS CAP MENA DE DUBTE ES EL MILLOR QUE HA PASSAT EN AQUEST ANY. STAAAY WITH MEE ONNEEEEEEEEGAIII!!! (vaig adaptarlo en catala)


Si us agrada aquest anime recomano moltissim MAWARU PENGUINDRUM, ja que es del mateix creador i es nota q sarazenmai volia ser un mawaru 2.0 , una mica fallit. MAWARU ES UNA PUTISISISISISISMA OBRA DART QUE JA ESTEU TARDANT EN MIRARLA PERQUE ES DELS MILLORS ANIMES Q EXISTEIXEN EN EL PLANETA TERRA. Tambe va de vincles i la estetica es IGUAL.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon