Kanata no Astra

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Imatge


Kanata no Astra



Informació general
Nom: Kanata no Astra
Estudi: Lerche
Gènere: Sci-Fi, Aventura, Misteri.
Any: 2019
Capítols: 12
-Ve d'un manga.

Argument

L'Aries és una estudiant universitària d'un món futurista que ha sigut convocada per fer un viatge a un planeta veí. Aquests tipus de viatges són bastant freqüents en aquesta època, i 10 o 50 anys llum, ja no són un problema per l'humanitat.
L'Aries s'uneix en un grup de 7 persones més per realitzar aquest viatge que ràpidament es convertirà en tragèdia.


Opinió personal

És un anime que no decepciona; els primers capítols atrauen a l'espectador MOLT fàcilment i cap a la segona meitat de la serie escala en interès. Realment té un procés molt semblant a qualsevol altre anime "shonen bo", però té la característica especial que és una història molt ben pensada. El desenvolupament és immaculat, no hi ha cap error de guió, no hi ha res que pugui fer molestar l'espectador està tot correcte.
Té el desenvolupament que voldríem que tinguessin tots els animes, i és aquesta extrema perfecció el que el fa un anime obligatori de veure.
Per altra banda i per dir alguna cosa negativa d'aquest anime (sense fer spoiler), a causa de tenir un desenvolupament tan "normal" o "tipic" l'espectador més o menys es pot avançar a alguns esdeveniments.

Un història neta, ràpida, tancada i amb alguna sorpresa. És exactament el que esperem de qualsevol anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Imatge

Ja vaig dir-ho en el tema ''anime temporada'' , però al començament em semblava una bona historia protagonitzada per personatges bastant cliches. El prota lider, la noia, el emo, el guapo, la tsundere, la loli , etc etc.... Pero tot i aixi t'engainxava MOLTISSIM pel misteri que tenia. Al poc temps començaven a donarte mes info dels personatges, les histories itot, i les diferents dificultats que es trobaven per l'espai i deixaves de veurels com ''els personatges cliche'' a veurels mes com persones, inclus a sentirte part de la tripulacio amb ells!
Un cop passat tot el ''proces de coinexer als intgrants'' PUM, LA TRAMA VA FER UN GIR BRUTAL I JA VA SER QUAN VA DEMOSTRAR SER UN DELS MILLORS ANIMES DE LA TEMPORADA (al menys per mi).
I parlant dl final sense fer spoilers.... Doncs A MI MHA SEMBLAT UN FINAL PERFECTE. Exactament com jo volia. Tot perfecte, no te errors aquest anime.
L'OPENING I EL ENDING SON MOLT BONS!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Una cosa que sempre recordaré d'aquest anime es com al final del episodi PASSAVEN COSES INTERESSANTS MENTRE COMENÇAVA A SONAR L'ENDING I BUAH S'EM POSAVA LA PELL DE GALLINA! jajaajaj :red:

ENDING

Text amagat.

OPENING

Text amagat.


ecomano molt aquest anime, tot i que els primers episodis potser no siguin gaire engainxosos per tothom, per com es desenvolupa. ES UNA PASSADA! Imatge

Imatge
Menció especial al Kanata, que no es fa pesat com a protagonista i es un AMOR DE PERSONA I HUSBANDO SUPREM.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Després de tenir-lo a la llista de pendents des de l'any passat (i també baixat des de llavors) ara li hem donat l'oportunitat que, siguem sincers, es mereix.

És un molt bon anime. És cert que quan un anime destaca, tenim tendència a sobrevalorar-ho, però. Sí, està molt bé. Sí, és millor que molts altres animes que puguem veure. Però això no vol dir que sigui un 10/10 o que no tengui coses que no acabin d'agradar del tot.

Ara bé, tot això són detalls que pots obviar i gaudir perfectament d'una bona història, amb un bon argument i desenvolupada d'una manera raonablement bona. I el millor: 12 episodis. És cert que es van adonar que 12 episodis no bastaven, així que el primer és doble i el darrer és triple. Però amb això (en comptes d'allargar-ho a 24 episodis) ha quedat molt bé.

Si vos agrada la ciència-ficció i no vos sap greu que els protagonistes siguin un grup d'adolescents amb el desenvolupament mental d'un adult que s'ha especialitzat en una carrera, mirau-lo. I ah, sí, pits. Primers plans de pits per tot. Encara més, encara que la ciència-ficció no vos acabi d'agradar, també podeu mirar-lo. Està molt bé.

Entrem en els spoilerinos.

Text amagat.
Els primers minuts de l'anime passen a l'espai. Veiem una noia que està perduda en el buit dins un vestit espacial i l'escena és angoixant. Podríem pensar que l'anime aniria d'això, d'angoixa a l'espai, però no, és bastant més còmic (i personalment ho agraesc).
La història és contada des del punt de vista de n'Aries, una noia animada i amb memòria fotogràfica. El que fa, essencialment, és ser el suport graciós de la història. Això no canvia. És un personatge totalment pla. En el primer minut ens mostren un fletxasso amb en Kanata, el (el líder, protagonista tonto) i al final aquesta és una línia que avança durant la història.
La resta de personatges són molt estereotipats, com ja heu comentat. Tenim na Quitterie (metgessa, la tsundere), n'Ulgar (caçador, l'emo), Luca (enginyera, la gallimarsot), Yunhua (cantant [una vegada], la insignificant), Charce (biòleg-cuiner, el bishonen), Zack (pilot, el robot sense emocions), Funicia (la loli).
Les professions són molt convenients, per sobreviure quan es perden a l'espai. Ara, la veritat, els rols (tsundere, emo, etc) només es fan servir durant els primers episodis fins que coneixem les seves motivacions. Després tots "desperten" i canvien per ser membres de l'equip d'en Kanata al 100%. Crec que els únics que no experimenten cap canvi són n'Aries i en Kanata mateix.
Llavors... crec que la primera pega més important és com és que es troben l'Astra quan surten del forat de cuc. Na Polina intenta explicar-ho (que la nau va saltar de la superfície de la Terra quan l'asteroide hi va xocar, però això crec que no s'ho creu ningú). Crec que tampoc es creu ningú que en Charce sabés com trobar el transmissor i desconnectar-lo si ha viscut tota la vida a l'època medieval.
Una altra cosa que no quadra és que li posin Astra, com el seu planeta, sense fer-ne cap comentari. A qui se li passaria pel cap posar-li Terra a una nau?
Els següents episodis estan bé: van avançant plegats cap a un destí comú, descobrint-se entre tots mentre saben que tenen un traïdor a bord. El que no m'acaba de quadrar és com de feliçment se n'obliden, del traïdor. Vosaltres podríeu dormir a la nit? Jo no!
El desenvolupament dels personatges és interessant, són personatges amb la seva història que en certa manera s'entrellacen les d'uns amb les dels altres.
Voldria comentar el cas d'en Luca un segon: des d'un principi em pensava que era una noia, però llavors veiem que és intersexual i que s'identifica com un noi. Encara més, tot i la demostració gràfica un poc gratuïta, pareix que llavors el tema és totalment acceptat per la resta de la tripulació i és totalment normal. M'ha agradat molt com amb tota la normalitat del món, aquest noi accepta aquesta realitat i els seus amics no el tracten diferent per això.
Llavors arriba la descoberta de na Polina. Un poc casualitat, eh, que se la trobin en la immensitat de l'Univers. Podrien haver dit que justament ella també estava en ruta cap a Astra i que l'ordinador a bord de l'Astra els recomanava aquell lloc perquè era òptim o jo què sé. També, que ens mostrin la cambra d'hibernació a aquell episodi (i només una? wtf) ja et fa saber que serà important.
D'una manera bastant gratuïta descobrim que na Quitterie i na Funicia són clonades i d'alguna manera (gràcies al seu quocient intel·lectual over 9000) dedueixen que tots ells són clons o dels seus "pares" o d'algú altre.
Gràcies a na Polina descobrim el tema de la Terra. Bastant interessant. Més tard en Charce és descobert i sabem la història de la reialesa (un poc inversemblant, però bé).
La qüestió, que arriben a prop d'Astra i amb un senzill missatge a la mare de n'Aries, que es posa en contacte amb un policia, arresten vuit de les persones més influents del món, inclosos un rei i un senador. MASSA FÀCIL, no?
Deixant de banda això darrer, el darrer episodi és genial. Tot s'arregla (massa) bé i veiem que els protagonistes segueixen endavant amb les seves vides. Bé, una cosa que sí que hagués canviat és que pareix que n'Ulgar i na Funicia estan plegats. Tenint en compte la tensió que hi havia entre ell i en Luca, haurien d'haver acabat plegats amb un "doncs nosaltres ahir vam acabar de signar els papers d'adopció d'un nen".


Què m'ha agradat? Tot (el misteri, l'aventura, el desenvolupament dels personatges, l'animació, he dit el misteri?). Què no m'ha agradat tant? Que els protagonistes tornin a ser estudiants d'institut (què tenen en contra dels adults, els japonesos?) i que tot sigui tan fàcil.

Tot i això, vos la recoman. M'ha tengut ben enganxat.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Helllooooooooo mis panas,

Imatge

SPOILERS SPOILERS DUBIDUUUU, SI NO LOS QUIERES ALLÁ TU!


Doncs aquí estic, perquè també he mirat Kanata no Astra i doncs el Minatasso ha fet una exposició perfecta i detallada de la seva visualització, però no totes les visualitzacions són iguals, més jo sóc del clan dels Haters, que som com els Uchiha però sense ulls amb brilli-brilli.

Però he de dir que no, que no li tinc gaire hate, la veritat. Com a punt més negatiu diria que m'ha molestat que les dones no tenen gaire evolució, només "em mola aquest tio i em vull casar amb ell", però siguem sincers, pocs personatges tenen una evolució molt bèstia, només la cantant i l'emo, la resta estan sempre iguals, així que no ho tinc en compte, és per queixar-me d'alguna cosa.

També vos diré que el primer capítol no em va agradar GENS, que l'Aries té una hòstia enorme, però l'anime va passant i ja no molesta tant, em vaig acostumar i la trama em va submergir en la profunda mar de misteris i desesperació per veure el següent capítol. Sí, em mola moltíssim quan un anime em té enganxada i vull saber com continua i això Kanata no Astra ho ha sabut fer i mis diesses, perquè aconseguir aquest punt de misteri no sempre és fàcil però aquí ho han sabut fer molt bé, que acabava l'episodi i era un "vinga, el següent, que necessito saber com continua això".

Us he de confessar que, pel que fa al tema del traïdor, jo estava super convençuda que seria l'Aries. I vosaltres direu, què dius tonta del cul? Doncs sí, m'hauria agradat que fingia que era tonta, però que en realitat estava mazadíssima i es treu la pistola del sototeto i BAM BAM BAAAAAAAAM. Però no, era tonta, següent qüestió.


La veritat és que l'anime m'ha agradat bastant, jo li poso un 8/10, però coincideixo amb el Minato que el final l'he trobat MASSA FÀCIL. Tot es resol super easy, el policia pot detenir un senador i un rei amb un simple correu electrònic enviat per uns nens des de l'espai i els nens, que són putos clons, poden tornar a casa i viure normalment i a més destapen ells solets la mentida del govern que ha tornat 100 anys enrere...

Sé que no és necessari trobar-li sentit a tot, d'acord? Aquí potser el Minato i jo pecam un poc perquè ens agrada que tot quadri i que quadri bé i per això aquest final tan simple, tan senzill, no em va acabar de convèncer. Perquè és que és tot molt ràpid, hi ha una trama de clons i d'assassinat i hi ha molts peces gordos ben ficats a la trama, alguns segurament amb immunitat i tal, però un simple policia del montón els pot detenir sense tan sols interrogar els clons, sense proves d'adn, sense res... I a més els nens duen una tia que els desmunta tot el que creia tothom fins ara. Sabeu que, si hagués estat això real, els nens no haurien aterrat a Astra...

Però bé, al final com dieu, tot acaba bé, el tonto escriu un llibre i l'Aries és feliç amb la seva vida perquè es casa, que ja sabeu que és la màxima aspiració d'una dona, això tenir fills i cuinar pel seu marit quan arriba a casa després de fer feina :roll: Eh, que m'agrada ser crítica, és un hobbie que tinc, però que m'ha agradat eh? I el husbandasso-rei és husbandasso, menció d'honor per husbando ciclat, traïdor i buenorro.

Doncs ja està, espero que us hagi agradat. Laik si tu també ets un husbandasso, laik si tu també vols un animal cuqui de planetes molt llunyans o laik si el que vols és que el teu husbandasso sigui com un animal... :pervertmoon:
Respon