91 Days

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

91 Days




Informació general
Nom: 91 Days
Estudi: Shuka
Gènere: Seinen, violència, històric, drama.
Any: 2016
Capítols: 12

Argument

L'Angelo Lagusa rep una carta que canvia la seva vida. Un anònim li ha enviat els noms dels assassins dels seus pares i el seu germà petit, amb la qual cosa l'Angelo podrà venjar la seva mort. Així, l'Angelo, reconvertit ara en Bruno Avilio, arribarà a la Lawless dominada per la Llei Seca i ingressarà a la família Vanetti, amb l'objectiu d'assassinar les persones que li van robar tot.


Opinió personal

Feia molts anys que la tenia pendent però em semblava densa i em feia peresa... Gran error! És a dir, quan llegeixes l'argument pot parèixer el típic anime dens i difícil, però no ho és gens. No negaré que sigui dens i que hagis d'estar pendent dels diàlegs i tal, però sincerament, val molt la pena.

A mi m'ha encantat perquè m'ha sorprès molt. Els 5 primers capítols anava mirant-los a poc a poc, amb l'ànim de mirar de què anava l'anime, tot i que al segon capítol ja em va enganxar, però volia anar amb peus de plom i no córrer per si es tornava mal d'entendre o m'embullava amb els personatges (cosa que no va passar).

Doncs, sincerament, és d'això que esperes que anirà d'una manera però de sobte tot es descontrola i no saps cap on tirarà ara tot i t'endinses dins la trama i estàs tota l'estona pensant "com continuarà?". És d'aquests animes que t'enganxen lentament i no te n'adones i estàs super ficada a la trama i necessites saber com continuarà. Vaig haver de deixar els dos darrers per a l'endemà i ho vaig patir de la intriga fins que vaig arribar a casa i vaig poder-lo veure!

I bé, la història com ja us he dit, gira entorn de l'Avilio, que ingressa a la família Vanetti per venjar-se i tot gira al seu voltant, per tant, tot i que hi ha molts personatges importants, el principal sempre serà l'Avilio i la seva venjança i els pensaments i emocions que sentirem i escoltarem seran els de l'Avilio. Només us puc dir que com a protagonista m'ha encantat absolutament!!

Tot i això hi ha altres personatges que tenen també la seva importància, com el Nero o el Corteo, com també alguns enemics com el Fango. Tots els personatges m'han agradat, sincerament. Tots són carismàtics d'alguna manera i la història ens mostra com l'Avilio va interactuant amb aquests personatges, com a alguns els enganya, com d'altres el tenen calat, com va teixint la seva venjança lentament...

No puc fer-vos spoiler, només us diré que trobo que el final que té és el més encertat. De fet, diria que l'anime en si, tot en conjunt, és una obra d'art i que té un inici i un final molt ben muntat, que tot encaixa i està ben fet, és una història completa, amb un guió que, de veritat, és espectacular i que posa els pèls de punta! Té un poc de violència, però no patiu que tampoc és que s'hi recreïn (per si a algú no li agrada això).

A més és un anime d'època i està bastant xula l'ambientació i els detalls molt ben cuidats, amb els cotxes antics, la roba, el licor, les cases amb tot detall... M'ha agradat veure un anime diferent, que no sigui la típica Tokyo moderna.

Sincerament, mireu-vos-la, perquè si li poseu ganes i predisposició us agradarà. Sí, no és el típic anime que et mires per passar l'estona, requereix que li posis atenció, però us absorbirà completament i no us decebrà. És impossible que no us agradi!
Respon