Allison & Lillia

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Be, ahir de un tirón vem acabarnos aquest anime, dic acabarnos perque el @Morte-Diem estava jugant al meu costat quan vaig posarme a veurel, mirant-lo a vegades... i al final del dia estava cuasi mes engainchadissim ell que jo XDD!!

ALLISON TO LILLIA


Imatge
Genere: Aventura, Misteri, Shonen (???)
Episodis: 26
Any: 2008
Sinopsis:
La història es desenvolupa en un món que es divideix en do grans regions, la Confederació Roxcheanuk per l'est i el Regne Unit de Bezel Iltoa per l'oest, els quals estan en guerra discutint en què continent s'origina la seva raça. Allison és una noia Pilot amb gran caràcter, capaç de dominar al seu estimat i afable amic Will, jove estudiós i amb una excel·lent punteria amb les armes. Tots dos es veuen embolicat en una aventura quan troben a un vell que els indica que sap la localització d'un tresor inavaluable, capaç de canviar al món. Will, sense saber com, es troba en un avió pilotat per Allison cap a una gran aventura que sens dubte canviés la vida d'ells i de totes les persones.
OPENING:
Text amagat.

Imatge


Opinió personal:
Dooncs, que voleu que us digui? Personalment el vaig gaudir MOLTISSIM. Però sere sincera, el vaig començar a mirar perque el titol em va semblar yuri i a la portada surten dos noies, i basicament em venia de gust aixi que vaig llençarme sense llegir la sinopsis (TAMBÉ PERQUE ALGU HABIA POSAT EN UN COMENTARI QUE ERA SEMBLANT A FRACTALE XDD) i.... no era yuri XDD Pero el que em vaig trobar va fer que em quedés.
NO ENS ESPERAVEM AQUEST TIPUS DE HISTORIA, no puc fer spoilers, pero arriba un punt de la serie on es un : QUE DISES, EL CICLO SE REPITE XDDDDDDDDDDDDDDD I es molt gracios tot. Al menys el morte i jo reiem molt amb tots els esdeveniments que anaven succeint un darrera l'altre.
Com deia una persona de MYANIMELIST, es un tipus de misteri i historia que fa que participis. Vull dir, realment quan surjia alguna nova trama cridaves als protes: NO NO NO FAGIS AIXO!! o UALA AQUESTA PERSONA SEGUR QUE ES...!! I t'ho passes molt be. No se, vaig sentirme molt inmersa en la historia. No us espereu un trhiller ni res gore ni massa adult, es una historia per gaudirla i punt.
Només li posaré una pega a aquest anime, i crec que aixó si es un spoiler:
Text amagat.
PERQUE TOTHOM POT FERSE MIMOS I PETONETS I POSARSE MOÑES PERO MAI TENIM FANSERVICE DELS PROTAGONISTES EN CAP MOMENT?????? EM MORIA DE GANES DE QUE , NO SE!!! S'AGAFESSIN DE LES MANS NI QUE FOS, O UN PETONET A LA GALTA, O LO QUE SEA!!! UNA MICA DE CONTACTE FISIC QUE SOU PARELLA TIO!!!!! i gens eh, et posen si vols tots els mimos que vulguis de la veina del poble que fa costa amb la republica DE LA QUE ESTAN PARLANT pero dels protagonistes no VEURÁS RES! POR DIOSSSSDSSJDFSHDFDSHAFKSH fatal em sembla horrible. (Tot i per aixo mateix també vaig riure molt perque mai em donaven el fanservice amoros que volia i era FRUSTANT A TOPE)

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon