Anime Tardor 2019

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Moltes gràcieeeeeeeeeeeeeeeeees @Shancks :hurra:

Doncs de moment esperaré fins que surti en dvd si eso, la veritat és que la darrera temporada no em va agradar i, si ho he de veure, prefereixo que hi hagi sang muahahahahaha


Ja heu començat més animus? Jo de moment Ahiru no Sora i una grata sorpresa: Houkako Saigoro Club, nenes mones jugant jocs de taula. No és un argument brutal però és molt cute i el segon capítol el vaig trobar molt entretingut. Avui he vist el primer de Shokugeki i aviat sortirà Boku no Piko, així que de moment la temporada es presenta xula!! :visca:
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Avui hem començat tres animes de temporada i per sort es salven 2/3. En @cosarara m'ha obligat a veure el primer de les nenes que juguen al catan i han sigut els 20 minuts més llargs que he viscut mai. La prota només feia que plorar i fer cares intenses, ja ens fiquen un flaixbac al primer capítol DEL MATEIX CAPÍTOL, en resum todo mal. Lo únic salvable el moment en què es veu el CODI SECRET en un prestatge. No en penso mirar cap més, és infumable.

Després ha tocat el del basket, el prota evidentment és insoportable pero m'encanta que siguin tots matons i el del cabell afro és él puto amo. Només he vist el primer però està clar que es un dels que seguiré aquesta temporada a menos que es torni insoportablement intensito.

I l'últim ha sigut Kabukicho Sherlock, com a bon anime policíac m'ha encantat, això de que la ciutat estigui dividida en dos i tal no li acabo de veure el que, però el Sherlock és él puto amo i està encara més volat que als llibres. Ha sigut bastant disappointing el final del capítol

Text amagat.
Perquè en realitat no era en Jack el Destripador si no un mindundi.

Pero a part d'això ha sigut 🔝 així que ara a pel segon. Tinc ganes de saber perquè en Watson esta allà.
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Jo també he començat alguns animes de temporada.

Ahiru no Sora no m'acaba de fer el pes i de moment encara no he mirat el segon capítol. Suposo que li donaré un parell de capítols més a veure si es posa interessant i sinó el deixaré.

Ahir vaig mirar el primer de Beastars. Tinc curiositat per veure cap a on tirarà l'argument i si sortiran temes interessants com de moment sembla que poden sortir. La música és bona però l'animació 3d se'm fa tot estranya, no m'hi acabo d'acostumar.

I avui he començat Kabukicho Sherlock. Tenia moltes ganes de començar-lo i no m'ha decebut gens. El final del capítol és una mica what però té pinta que serà molt entretingut i de moment l'ambientació, la música i el disseny dels personatges són un puntasso.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Estic veient:
No guns life - TE MOLTISSIMA BONA PINTA M'ENCANTA MOLT ESPERO QUE NO DECAIGUI.
Hoshiai no sora - TOTS SABEM QUE SERÁ UNA COPIA DE L'HISTORIA DE "BATTERY" I QUE ENS FARAN QUEERBAITING AMB ELS PROTAGONISTES SENSE QUE PASSI MAI RES. Lanimacio molt bona eh!
Apreciem lo enormement preciós que era l'opening (tot i que lanime era una merda)
Text amagat.

Houkage saikoro club - Animacio cringe HISTORIA NAAAAIS! Mencanta apendre de nous jocs de taula.
Vinland saga - Brutal.



Com a fan de vocaloid he de dir que un anime bastant cutre d'aquesta temporada es la versió animada d'una canço de vocaloid...


He vist el primer episodi y fa bastanta vergonya aliena, es un harem invertit, ple de cliches infumables i una animacio regulera. No el recomano a ningú.

Original:

Chuubyou Gekihatsu Boy

Text amagat.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Jo estic veient uns quants (deixo la llista de MyAnimeList que es mes rapid: https://myanimelist.net/animelist/xShancksx?status=1 xDDD)

Els que mes m'han sopres/agradat que NO son 2na temp son Assassins Pride, Ore wo Suki nano wa Omae dake ka yo (@UkiHana crec que aquest et pot agradar, el primer capitol es bastant interesant) i Beastars of course.

De 2ª/3ª/4ª temporada, Boku no Hero i Granblue Fantasy :3
Imatge
Avatar de l’usuari
Arnau11
Porco Rosso
Porco Rosso
Croqueta croquette
Entrades: 184
Membre des de: 31 oct. 2015, 21:53
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 59 cops
Gràcies rebudes: 60 cops

Doooooooncs he estat mirant la llista i he fet un petit recull dels que més m'han cridat l'atenció, tot i tenir un buit existencial després de veure Samurai Champloo. Bé, aquest és el petit recull:
Imatge
Realment m'he llegit les sinopsis per sobre però per ara els que més em criden són Azur Lane i Houkago Saikoro Club.
Imatge
Com que els humans no tenen ales, han de buscar la manera de volar
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Acabo de veure Beastars.... ES UNA COPIA DE ARASHI NO YORU NI EN L'INSTITUUUUUT.

A quien no conoce a dios...
Imatge

... a cualquier santo le reza.
Imatge


Pero be, estic living amb aquets dos i la trama del sempai ciervolo aquest, aixi que :pervertmoon: (El diseny de la coneja em dona lesmaniosis i em fa fastic a nivells desorvitats)
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon