[Anime de temporada] Araburu Kisetsu no Otome-domo yo

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Doncs res, avui com qui no vol la cosa m'he mirat els capítols de l'1 al 5. Quan anava mirant el primer capítol pensava, eh, jo això ja ho he vist! Però no recordava com, perquè no el tenia baixat ni res, i a mig capítol he dit ah això ja no... bé, resulta que fa un parell de setmanes vaig començar el manga i després deixar a mig capítol per excés de romanticisme adolescent, m'ha costat de recordar 😅

#teamhongo, versió manga:
Imatge

Comparant una cosa amb l'altra, el dibuix de les expressions és molt xulo, cosa que al manga potser es nota més, i el manga té algunes escenes que l'anime no. Però per altra banda, les actrius trobo que ho fan molt bé, i l'anime es fa molt fàcil de mirar.

Comentant les noies:
La relació de best-friends ("my comrade!", que exclamen a la traducció del manga que estava llegint) de la Kazusa amb la Mochin és preciosa i adorable i m'encanta. La Kazusa de vegades peca una mica massa de bleda, però després s'abracen aquestes dues i ja em cau bé.
La Mochin ha de ser lesbiana, i si no ho és, direm que l'autor s'equivoca.
La delegada (Sonezaki, però de vegades Sonegishi? Mala lectura del kanji per part dels scanlators?) té la història menys interessant de totes. De moment és tot molt maco, espero que no li vagi tan bé com sembla o ens avorrirem.
La Nina (li escau, el nom) de moment no em diu res. Estic d'acord amb el que heu dit aquí sobre, que de millor amiga de les altres dues poquet. Més enllà d'això, espero que es lii amb l'Izumi ni que sigui per embolicar la troca. Em sap greu, però vull drama, i si la Kazusa ha de patir, així sigui.
En aquest sentit, sóc el fan #1 de la Megumi Asada, la pelroja que també es vol fer l'Izumi. Nano que per cert, pateix de síndrome del protagonista de manga, collons sí que és popular per ser un friki dels trens!
Text amagat.
Imatge

Somriure malvat i manipuladora, llàstima que sigui un personatge secundari.
I finalment l'Hongo, que ja veig que us encanta: espero que descobreixi una tècnica de meditació especial aviat, o de tants nervis li explotarà el cap! Pobreta, la situació la supera. finalitzi el seu entrenament ninja i ens ensenyi les seves tècniques per incapacitar el professor i demostrar-li de quina pasta de robot amb làsers als ulls està feta. #teamhongo#feuhoja#esperpoderescriure#amoralart

I dit això, ara el hate:
Puto anime d'institut, si és que ja no sé ni perquè m'hi fico (perquè és una espècie de guilty pleasure, per això m'hi fico). Sóc tan edgy que me'n vaig a menjar l'arròs amb pollastre al terrat, i per sort sóc l'únic alumne de tot l'insti amb aquesta idea. Quan escau, depenent del protagonista. Allà on diu prohibit realment diu "reservat per a protagonistes". Quan han caigut per les escales i han quedat un a sobre l'altre he tingut ganes d'anar a caure jo per unes escales. Vés a buscar el Ketchup nena, que així escriurem gomennasai a sobre la truita a la francesa.
I el tren va i passa per davant les dues aquelles quan està amb la Nina, no? Doncs he de pensar que estava calculat, si el friki sap que al segon vagó de les 6.44 hi ha poca gent els dijous i els divendres si fa sol.

Ah btw, el Potoro-Totoro m'ha encantat.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

#teamhongo

Bé, no ha passat gaire cosa més enllà que na Sonezaki s'està tornant un poc normal i que na Sugawara és doleeenta. Sí, ara sabem per què crearà un triangle (fictici?), però que cap dels espectadors desitja...

Momo, per què no has aprofitat el bany? :new_moon_with_face:

Un poc fluix, aquest capítol, però bé, en vull més.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #6


S'està liant amb la Sugawara i la Kazusa i no m'agrada... és com el típic shojo malèfic i Araburu ens pot oferir més, com ara per exemple, un tanga negre que no hem vist, però que sempre portarem al cor. I bé, a banda d'això la veritat és que la delegada em posa nerviosa i la seva ruta és com la que m'importa menys amb diferència. Què collons, mirem això per la Hongo, per veure si es tira aviat el Milo-sensei. Confiem en tu, Hongo! Duro contra el muroooo!!

On és la meva ruta yuri? :(
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Doncs gent em sap greu però jo abandono la nau i canvio d'equip. #teamsugawara, Niina best girl.
El moment en què decideix que es torna dolenta ha estat de llarg el millor punt de l'episodi, i és just el que necessita la trama de la Kazusa. Potser tinc afinitat pels dolents - l'Asada també em queia bé - encara que sigui falsa dolenta. La Sonezaki continua avorridíssima, i l'Hongo no ha impressionat.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Començo a pensar que no tindrem ñikiñiki ni la final de temporada. Ni de la Hongo ni de ningú. ESPEREM QUE MEQUIBOQUI.

#TeamHOngo A TOPE , m'encanta com saprofita del sensei em dona la vida XDDD I dios, em posa nerviosa que el sensei ara vagi de passota quan es el primer que va a pagines cibereesseeks! Deixa de amagar les teves intencions carallot!!!

I el tema niina, doncs estic amb el cosa. La millor després de la hongo. Es la unica q es preocupa per generar salseo i el tema de qur la gent sempre la malinterpreti i desconfii de ella només per ser bonica es molt real. Trobo q es dels personatjes mes reals.

Les altres me la suan. Encara tinc esperançes de que la trenetes vegi q els homes son merda i agafi la rutabollo. Resem.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Al final he caigut a la trampa i aquest vespre m'he pegat una marató d'Araburu, així que ja estic al dia i vinc a aportar la meva opinió i una mica de hate, aniré comentant cada prota perqué és més fàcil:

Capítols 1-6

- Hongo (la sortida): tots aneu que no cagueu amb la noia aquesta i jo sincerament no li trobo el que, és #edgy #única #diferent #expecial #autèntica però al final lo que vol és sucar, com totes les altres (que ho comprenc i ho respeto) però no li trobo el que. Em fa molta molta molta grima la relació aquesta amb el profe, per ennèsima vegada els japonesos normalitzant relacions tòxiques i nosaltres aplaudint-los com a idiotes. #STOP

- Sonezaki (la jefa): m'encanta la seva història, se que és molt simple i bàsica però la trobo adorable i com que ha anat tot tant ràpid evidentment els pròxims 6 capítols no seran de liagrado?noliagrado?liagrado?noliagrado?liagrado?noliagrado?liagrado?noliagrado?liagrado?noliagrado?liagrado?noliagrado? ejjemlaprotaejjem perquè això ja està superat (per sort), segurament veurem com aprén a acceptar el que sent i expressar els seus sentiments i m'encanta #tsundereproblems

- Sugawara (la puta ama): m'encanta com a personatge, té molta xixa i diria que encara en pot donar molt més, des de el capítol 1 m'ha semblat molt interessant però quan decideix fer de dolenta perquè els altres dos empanats es posin les piles... BRUTAL espero que segueixi pel bon camí d'aportar-nos salseo del bueno. M'ha fet molt de cringe la història amb el director de teatre, ho trobo molt perturbant però m'encanta que en seguida se l'hagi tractat com a un pedòfil asquerosu, com ha de ser. No se ben bé cap a on tirarà el seu interés sexual però no perdo la fe en que es lii amb la trenetes.

- Kazusa (la insípida): insipida com una sopa de mocs, evidentment el tio està colat per ella però no entenc ben bé perquè (els grans misteris dels shojos), se'm fa molt pesat que estiguin tot el rato ai vull estar amb tu, ai però quina vergonya et masturbes, però jo també vull fer coses cotxines amb tu, ai ai ai. Si hagués durant un o dos capítols (com amb la Sonezaki) t'ho compro, però s'ha fet pesat ja.

- Trenetes (la bleda): evidentment li han posat un tio gilipolles perquè desbloqueji la meravellosa ruta del bollerisme i s'acabi tirant a la Sugawara. No tinc gaire a dir perquè tampoc n'han explicat gaire res, tenim totes les rutes desbloquejades menys la d'aquesta senyora cosa que em dona esperances per un possible rollo-bollo.

En realitat ojalà fossin totes bolleres...

Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #7


SERONYES I SERONYOS!!

LES NOSTRES SÚPLIQUES HAN ESTAT ESCOLTADES!!!

L'HEM DESBLOQUEJAT ENTRE TOOOOOOOOOTS

AMB LA FORÇA DE LA NOSTRA PREGÀRIA

LA RUTA YURI JA ÉS AQUÍ!!!



És a dir, de tot el capítol que no va passar res (tenim la Sonezaki tota enamorada però fent veure a tothom que no passa res i donant-li l'esquena al pobre noi) i després tenim la Hongo sentint el fred del terra a través del seu tanga.... Hongo, pots fer el favor d'emportrar ja al Milo-sensei? Tenim altes expectives en tu, si algú ha de follar en aquest anime, volem que sigui la Hongo!!


I bé, el rollo Kazusa i Niina m'avorreix. Joder, que el tio és super soso, de veritat que us enfrontereu entre vosaltres per un tio que... li agraden... els putos trens? No hi ha nanos més interessants? Més sexys? No sé, el professor té més morbo, per què us heu d'enfadar per un tio així de poca cosa?

Mireu, aquí ha de follar algú, m'és igual qui sigui, però si no vaja timo. Res, el que deia al principi, que tanta sort que hi ha yuri ara ja confirmed que era tot el que necessitava aquest anime per anar pel bon camí. Espero que la nena mona deixi ja el gilipolles que li va al darrere i comenci a tirar fitxes a les noies del grup.

Quina obsessió les japoneses amb les tetes ajenas, no?
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

POR FIN POR FIN! ELS NOSTRES DESITJOS S'HAN COMPLERT, LA RUTA YURI HA ESTAT DESBLOQUEJADA! Si després d'això no es lia amb una tia (espero que la Sugawara) m'enfadaré molt:

Text amagat.
Imatge

Imatge

M'ha encantat la reflexió de les deu tetes botan alegres i felices per l'habitació, maleïts japonesos estan malalts quina novetat.

Em fa molt de fàstig que surti el pedòfil i no m'agrada que li estiguin donant protagonisme, espero que acabi entre reixes. M'ha decepcionat molt que la Sugawara confesés que li agrada el tio soso aquell, tenia l'esperança que confesés que li agrada la Kazusa i no el tio. Amb sort acaben liant-se entre elles.

M'ha fet molta peneta el novio de la Sonezaki, i he tingut la sensació no se perquè que l'anava a deixar perquè n'està fins els ous que amagui la seva relació. Però amb sort al festival aconseguiran estar junts encara que sigui d'amagatotis i tindrem un moment romàntic per fi <3

Segueixo sient que lo de la Hongo i en Milo-sensei em dona molt de repelús i no vull que passi. Sugawara liat amb la Momo siusplau.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

BUAAAAH QUINA FELICITAT DE CAPITOL COM MHA EMOCIONAT VEURE LA RUTA YURI EN ACCIÓ!!!!!!! AAAAAAAAAAHH!!! :banana: :banana: :banana: :banana:

Opino exactament igual que la trencitas EN TOT, dec ser un home poroso també 🤣🤣 SIUSPLAU NO VAGIS AMB EL TIO CANSINO , THO SUPLICO!

Una decepció q torni a sortir el pedofil i una decepcio q la Niina vagi pel trensexual. Espero que la trencitas se li escapi algo suggerent a la niina en alguna ocasió i canvii de parer.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Sí, quina obsessió amb el pitram aliè...

A veure... per parts.

La passivo-agressivitat de na Nina s'ha acabat en un capítol... Bé, ok.

Na Hongo es pot posar les piles ja. El mestre està jugant amb ella i això no és pla.

Na Sonezaki és cute af però està fent d'inútil tractant el noi així. Ara bé, segur que tot s'arregla. Però sí, ens l'han mostrat afectat, així que (mini)drama incoming.

Na Momo ha entrat a la yuriruta a 120 per hora. He tengut un poc la sensació que tenia més relació amb na Sonezaki (més assequible) que amb na Nina (més inabastable)? Tot i que llavors sent na Nina assajar com a home i li agrada :new_moon_with_face:

Na Kazusa A LA FI ha fet passes: farà servir el relat per tirar-li els trastos al noi i a més li ha donat el clauer aquell, normalitzant un poc les coses.

I la puta Nina que pareix que embullarà la troca innecessàriament gràcies a l'inestimable consell de pedo-san. Quin fàstic de tio i quina ràbia de situació.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon