[Anime de temporada] Araburu Kisetsu no Otome-domo yo

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Imatge

Anime temporada, estiu 2019
Araburu Kisetsu no Otome-domo yo




Argument

Niina Sugawara és bella i madura; Hitoha Hongô resulta tot un misteri; Rika Sonezaki passaria per la típica delegada de classe; Momoko Sudô sempre hi és quan la necessites; i Kazusa Onodera… Kazusa és una bona noia. Juntes formen el club de literatura de l'institut, i a través de les seves lectures i reunions deixen entreveure els canvis que s'estan produint en les seves vides conforme abandonen la infantesa i es van acostant a l'edat adulta.

Un dia, al club de literatura es plantegen una qüestió: què faries abans de morir? I tot i que els sembla molt clixé, totes saben la resposta: sexe. Mentre que algunes tenen molt clar que volen tenir sexe aviat, d'altres no acaben de poder parlar lliurement d'aquest assumpte. Com aquest assumpte afectarà les seves vides a partir d'aquell moment?


Capítol 1-3

Doncs el primer capítol el vaig veure perquè molta gent a twitter en parlava. No tenia aquest anime a la meva llista però vaig dir, vinga, per què no? I la veritat és que el primer capítol em va agradar moltíssim! La Kazusa està com una cabra i, en segons quins moments vaig tenir flaixos de la meva pròpia adolescència i ho vaig trobar bastant graciós xDDD La veritat és que va ser un capítol refrescant, una cosa nova que no havia vist fins ara en animes d'institut.

El segon la veritat és que el vaig trobar molt més apagadet i ja varen entrar en joc els sentiments... Però a poc a poc vas veient cap a on va cada noia. Primer tenim la delegada que és molt recta i estirada però que lentament, encara que ella no ho digui, es va fer preguntes -especialment des que el noi de classe li diu que és mona- i la veus que tot i que vol fer veure que aquelles paraules no l'han afectada, en realitat sí.

Després hi ha l'Hongo. Mireu, l'Hongo em té el cor guanyat. Pareixia creepy as fuck i és la millor. El tercer capítol amb ella com a mig protagonista m'ha encantat!! I el professor!! De moment el profe és el meu husbando preferido, que és fort com els homes que beuen Milo (He cercat què era el Milo i he trobat que era un batut de xocolata xDDD)

I després la Kazusa que, sincerament, sento que no avança amb el tema del seu husbando... (tenc problemes per recordar els noms dels personatges, ok? xDD) El segon capítol, quan la tia se li declara i el graven, em va parèixer molt ridícul, sincerament, i ara que la Kazusa estigui tota l'estona controlant-li les palles, em posa nerviosa, la veritat... I ara ha vingut el drama, perquè el tio no ha pensant a fer-ho amb ella i ella se'n mor de ganes de fer-ho amb ell i això és com un "joer, cap on tirarà això? i per què no em podria interessar menys?"

Després ens queden la Niina que, sincerament, no l'acabo d'entendre i la nena mona de les trenes que és de l'única que no sabem res de res després de 3 capítols i tenc molta curiositat per saber què passa dins del seu cap... És que si tarden molt a mostrar-nos què li passa pel cap, després ja serà molt tard i quedarà forçat i joer, nena conta'ns alguna perversió teva ja!!

Espero que li doneu l'oportunitat perquè, de veritat, que de tots els animes de temporada... crec que és el que m'està agradant més xD
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Sospito que la Rika acabarà éssent el personatge que tindrà més desenvolupament.

A mi m'ha enganxat per l'escriptura del seu humor. Trobo que els gags estàn prou ben plantejats i justificats dins la trama per a no semblar el típic aquí t'enclasto un acudit sortit del no-res PerqueYolo.

Tinc la sensació que fan tot el possible per a esquivar l'ecchi.
Amb el pas dels episodis això podria arribar a esdevenit tan igualment forçat com quan te'l foten sense cap necessitat però de moment no fa gaire nosa.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Na @UkiHana me la va recomanar fa uns dies i vaig veure'n el dos primers capítols seguits, i ara el tercer.

A veure, tenim cinc nenes... No me n'aprendré els noms, sorry not sorry.
  • La delegada, que la pinten com qui ho ha de tenir més mal de fer de totes, però pareix que serà qui ho tendrà més fàcil.
  • La rossa, que la pinten com qui ho tendrà més fàcil, però supòs que per com és serà un drama intens.
  • N'Hongo (d'aquesta sí que me n'he après el nom, perquè és una crac!), que és una crac! Em mola molt com és i la veu que li han posat.
  • La protagonista, que pareix que té el drama aquest amb l'amic i tal. Ja veurem com va, esper que no sigui un dramón.
  • I l'amiga de la protagonista, que pareix que és un zero a l'esquerra. Supòs que ens sorprendrà a tots tard o d'hora.
Idòoo de moment bé. I like trains i tal. I...

Text amagat.
Per favor que lo de n'Hongo amb el professor (que per cert és com a guapo i tot) continuï! -- Tot i que és un poc... il·legal i tal xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, a la fi ha passat alguna cosa amb la nena mona.

Llavors, tenim la senpai que pareix que ha lligat molt fàcilment; la mona, que també; n'Hongo, que es tirarà el professor (omg, com ho peta, #teamhongo); la rossa flipada, que ens volen fer creure que li fotrà el noi a la protagonista, però crec que ningú s'ho creu (més que ella); i la protagonista, que pareix que li costarà fer funcionar això amb el noi en qüestió.

Iiiii res. Algú s'ha cregut el que ha dit la rossa flipada, que la protagonista i la mona eren les seves dues millors amigues? Jo no. Estic esperant una punyalada per l'esquena en qualsevol moment. Però no, no crec que sigui amb el noi aquest.

O sí, qui sap.

#teamhongo
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

#Teamhongo

XDDD Opino el mateix que el minato en tot. La rossa i la amiga semblen molt bones minyones pero QUI SAP. Ojala no ho siguin pel be de la trama(?)
El amic de la prota es trensexual. I segueixo queixantme de l'heteronorma d'aquest anime. En molts moments he shipejat a la rossa i la amiga, pero PAM li han possat un nano a la amiga que sincerament NO PINTAVA RES, JO VOLIA YURI , un yuri seriós val mes que un milió de romanços heteroavorrits
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Idò justament en aquest darrer capítol jo anava veient que a l'amiga li molava la protagonista, però sí, ens han posat aquest pavo del karaoke del no-res. Però vaja, sospit que no anirà gaire bé això del karaoke. Encara hi ha esperances :pervertmoon: :pervertmoon:
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Us heu fixat també que a part del profe, tots els noiets que van sortint son com massa bona persones? ESO NO EXISTE.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

A veure, jo això que l'empollona repelent i estirada hagi lligat tan fàcilment la veritat és que em sembla molt una patillada... In my humil opinion, eh? No sé, pareixia que era qui ho havia de tenir més difícil i mira, pim pam i ni se n'adona i resulta que dues cadires darrere d'ella tenia un tio coladet per ella. Però bé, m'agrada que sigui un personatge ple de contradiccions del pal que fa veure que li sua que li diguin que és mona però no li sua. Sincerament, quan li va dir al seu chorbo que li escrigués 50 pàgines em pensava que el tio es presentaria amb un quadern petit (era el que hauria fet jo xDD).

Però bé, després hi ha la rossa que, per a mi, és un misteri. La veritat és que la veig molt falsa. Quan li diu a la mona "sou les meves millors amigues", sincerament, no em vaig creure una puta merda. És a dir, em va semblar que ho deia per dir, per guanyar-se el seu afecte però que en el fons no ho sentia gens.

Ok, passem a la mona (la de les trenetes de color taronja, vaja). Com diu la @manolini, jo esperava rollo bollo aquí. No sé, som al segle XXI, estaria bé que la mona, ja que han tardat molt en explicar-nos el seu drama, ens hagués sorprès dient que li molava la Kazusa. Però ens han mostrat el tio del karaoke que no hi pinta res. Tu, noi, fora de la meva història, vull bollerisme aquí.

Passem a la Kazusa, la que és com més prota... No m'acaba d'agradar, la veritat, el seu drama em sembla molt de shojo barater i no m'acaba d'interessar. És a dir, és com el més típic, amics de la infancia que estan enamorats però no ho saben i que mentre ho van descobrint és un drama. D'acord, té algunes coses noves com que el tio es toca que no sortiria a cap shojo normal, però bé, not interested.

I bé, jo també sóc #TeamHongo!! És a dir, de tots els tios que són tots un 0 a l'esquerra, el professor és el que té més morbo amb diferència. Ara, no sé jo si això acabarà en love, en sexe o en res... Suposo que la darrera opció és la que té més números i em sap com a greu. De totes les noies, l'única que vull que aconsegueixi mandanga és la Hongo!

Ja veurem com avança la cosa... Està interessant :pervertmoon:
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #5

Doncs no ha estat malament, però tampoc ha passat res... Puc sincerar-me? Que la Sonezaki (la delegada ex-estirada) hagi canviat tant en poc temps em fa ràbia. Kawaii, kawaii i tot el que vulguis però no deixa de ser uns tsundere. Se tenia que decir y se dijo (pollet que pega un cop sobre la taula).

Després hi ha el drama de la Sugawara i la Kazusa. A mi em sap greu, però la Sugawara em sembla un poc... és a dir, jo crec que realment no es vol lligar el xurro de la Kazusa, però dubto també que vulgui ajudar. Però quan li diu que a la Kazusa li mola, pareix que ho fa per ajudar o realment només ho fa per ficar merda? No sé, no ho entenc, però la Sugawara em sembla molt xunga i em fa mal rollo. El rollo del director de teatre pedòfil em va sobrar la vida, no entenc què volen aconseguir amb aquesta merda.

I bé, després hi ha la Momoko (la mona) que el tio que se la va lligar és com putament subnormal. És a dir, si ara això acaba en que ella li dona l'oportunitat i descobreix que és un tio meravellós jo em baixo de la vida. Això no vull que acabi bé, és a dir, jo vull que a la Momoko li vagi el rollo bollo.

Finalment la Hongo... #teamhongo 4evah. És a dir, jo vull que es faci el profe, és el meu nou objectiu vital. Espero que li pugui mostrar les calcetes aviat i després ja si eso que li mostri més i se'l faci. Que se'l faci he dit!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure... tema Sonezaki (delegada)... sí, s'ha venut. Anava de forta i tal i al final està caient. Però eh, cuuuuuuuuuuuuuuuuute.

Na Momoko (mona) anirà per la ruta yuri a la velocitat del llamp. El tio aquest és un imbècil.

Ara coneixem el drama de na Sugawara (rossa), i tot i que vaig acabar el capítol anterior pensant que no passaria res al tren amb el tio (de fet, ha fet que se n'adoni que na Kazusa està colada per ell), no m'ha agradat com de bé ha congeniat amb ell, tant amb el fet de que comparteixin gustos (trens) com que ell escolti el seu drama i li doni suport, en certa manera.

Llavors, el tio està arreglant un poc el tema amb na Kazusa, supòs que li durà un poc de feina, però ara que ja sap cosetes, podrà fer-ho.

I... H O N G O. A veure, algú sap si en Milo-sensei va quedar amb ella (per tirar-se-la) sabent que era una nena de preparatòria? O na Hongo el va enganar? D'acord en que el sensei li doni consells i -en principi- ell passi d'ella. Però no em fotis, d'aquí poc això no es podrà aguantar. Buaah. A l'escena on s'alça la falda... en Milo-sensei la mira un poc més... del compte, no? :new_moon_with_face:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon