[Anime de Temporada] Vinland Saga

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Havíem vist els primers cinc capítols, que acaba quan

Text amagat.
En Thorfinn espia el poble anglès, acaba ferit i una dona l'acull


i he tengut la sensació que ara tot començava a tenir un poc de sentit. De fet, he pensat que podrien haver començat amb aquest episodi i llavors fer els altres quatre com a flashback.

I ha estat quan he vist que realment ha passat una cosa així amb el manga, el que seria l'episodi 6 de l'anime és el primer de tot que passa al manga! I ara, després d'haver-lo vist, crec que està bastant encertat, l'ordre del manga.

A veure com va la cosa, de moment ha millorat un poc, crec.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

No em puc creure que ningú estigui comentant aquesta meravella. Que AQUESTA SETMANA SURT L'ÚLTIM CAPÍTOL i no esteu parlant dels increïbles esdeveniments recents.

Text amagat.
En Canute ha fet un canvi (no em refereixo al plot twist de pam eea una dona i pam no) després de tenir aquella conversa amb el cura (va ser una reflexió molt interessant si us hi fixeu) i l'Askkeladd (Ashelatto heh) ha apostat per ell com a rei. Peeeeeerò li volen tocar la seva Gales estimada!!!!!!!!!!!


Tinc moltes ganes de veure el proper episodi, que tot i que m'he llegit el manga (adaptació de 10, per cert) m'ho miro com si fos el primer cop!!!!!

Poseu-vos al dia si no hi esteu que val molt la pena!
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Thors (a en Thorfinn) ha escrit:Un autèntic guerrer no necessita pas un arma.
Askelad (rera esbatussar Thorfinn amb les mans nues) ha escrit:Quan n'aprendràs, nano?
Thorfinn (en un profund i complex diàleg intern) ha escrit:Uooomppfggrrrlll!!
Aquestes tres frases resumeixen l'anime sencer.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ieeeep, nosaltres anam uns quants capítols endarrerits.

La veritat és que era un poc... així.

Fins que

Text amagat.
En Canute es cicla.


Llavors la veritat és que es posa interessant.

Però bé. Sense saber què passa més endavant, ara mateix estam quan

Text amagat.
en Thorkell "perd" el duel contra en Thorfinn i s'uneix a les files d'en Canute


estic bastant d'acord amb el resum de n'@El Hespiritu xD

En acabar vos diré coses ;)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

He de dir que l'he mirat a tope de mala gana. Però a full màxim, que m'he passat els capítols dient "no sé per què mirem això, no li trobo la gràcia"

Però, com diu el Minato, tot canvia quan el Canute canvia. És a dir, són com dos animes diferents. Sorry per no haver-me sentit identificada amb el Thorffin i que la seva història (tràgica i tal) m'hagi importat molt poc... És el que dieu, a mi em costa empatitzar amb un personatge que només fa AAAAAASKMNWIRHNUEIH! Sorry, de veres, imagino que està fet perquè t'encanti i tal com a main character però a mi aquest personatge no em diu res.

Em diu més el Askelad, i no em diu gaire tampoc. És a dir, em sembla collonut, té més cap del que sembla i és com el millor del grup de vikings, però no m'apassiona. El que no trobo gaire graciós i veig que està fet perquè sigui graciós a full és el Thorkell, que m'acaba rallant. I res, fins que el Canute no diu "y yo voy a ser rey viquingooooo" no m'ha molat gaire. Ara la cosa es cicla i venen els homicidis polítics i tal, això està xulo, jo vull veure el Canute ciclant-se i repartiendo caña.

No sé, sorry per no haver entès la importància de la trama, suposo, però per al meu gust un anime que necessita 19 capítols per captar la meva atenció..... you know.
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Doncs acabo de veure l'últim capítol. Els diumenges ja no seran el mateix sense els crits d'en Thorfinn. I bé, el nom del capítol ja ho deixa entreveure una mica "fi del pròleg", suposo que per això se us pot haver fet llarg o una mica pesat. No sé, a mi m'ha agradat.

Text amagat.
L'Ashelatto ha mort, en Thorfinn es queda sense venjança. Finalment ha escollit matar el rei (tothom l'ignora un cop cau mort pobric, i ningú li pispa la corona quan tothom està pendent de l'Askeladd que s'està morint) i deixar via lliure per en Canute, que prou bé s'ha espavilat el noi. Molt emotiu l'últim tros de capítol, tot i que se m'ha fet una mica llarg per ser que eren unes últimes paraules abans de morir. I la música molt nais també quan li cau la daga i es comencen a veure totes les imatges.


El final deixa entreveure segona temporada, tot i que de moment no està anunciada!

L'heu acabat? Què us ha semblat tot plegat?
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

A mi em sembla que un anime que es capaç de canviar un OP (i ED) que m'encantava i aconsegueix no tan sols que no odii a mort el nou sino que m'agradi encara més, em mereix tot el respecte.

No recordo si m'havia passat mai.
Però bé... és que els Man With A Mission són els Man With A Mission y no hase falta desir nada más.

Text amagat.


Tenim el mateix bon gust pels barrets, ells i jo:

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Brutal. Brutalissim final. La escena de la daga, pels de punta.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

No m'esperava gens això.
Text amagat.
L'Askeladd era el millor personatge de l'obra i ara ja no serà el mateix sense ell. Entenc que ha complert una missió important per a la trama però no sé, crec que sempre tenia potencial d'aportar coses mentre fos viu. Potser és que m'ha fet molt de mal assumir la seva mort després de convencer-me de que era el millor personatge de l'any, però en fi.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure. Opinió més o manco hater, però crec que més o manco realista.

Quant als personatges

En Thorfinn és un Sasuke 2.0 versió millorada (això vol dir que és encara més pesat). De moment, el personatge més pla de la Història. Amb un protagonista així, fa molt mal seguir una història. Que no vol dir res que sigui protagonista, això no ens ha de fer etiquetar aquest anime com dolent només per tenir un protagonista... mediocre. Però vulgueu o no, el protagonista és el fil conductor de la història. I uf. Ha estat mala de seguir.

En part potser ha estat perquè tot i ser-ne el protagonista, en Thorfinn no ha desenvolupat (encara) gens d'argument! Tota la xixa ha voltat en torn a n'Askeladd i en Canute, dos personatges que són molt bons. Així que et quedes amb cara de betzol i no saps com sentir-te.

Quant a la història

Com has dit, @Atir dels Senders, pareix que això és només un pròleg. Ja veurem què vol dir això. Però un temps després de veure el darrer capítol te n'adones que realment... "no ha passat res", sinó que ens han preparat el rerefons d'una història que es desenvoluparà pròximament.

Podríem dir que hi ha tres parts... quan en Thors és viu, fins que es troben en Canute i a partir que n'Askeladd s'alia amb en Canute.

La primera part, pel que he pogut saber, és un flashback del manga, així que és relativament normal que no tengui gaire xixa. No va estar malament, però bàsicament és refefons d'en Thorfinn que no es fa servir fins els dos darrers capítols quan es troba el mariner i per anar amollant això d'un vertader guerrer (que al final no serveix de res perquè en Thorfinn és més pla que el paper).

La segona ens mostra que en Thorfinn ara viu per venjar son pare, com és (un poc) n'Askeladd i la relació d'ells dos. Bé. Tampoc no és que hi passi gaire cosa, no?

La tercera part, a la fi, presenta un poc de gir argumental i desenvolupament de personatges. N'Askeladd fa un gir de 180 graus, en Canute es transforma, sabem les intencions del Rei, en Thorkell també gira, tot es mou. Es lia parda. Coneixem la història de n'Askeladd. I es lia parda al darrer capítol... No he esmentat en Thorfinn per res, eh? :roll: Podria no existier perfectament i tens una història interessant.

Quant a l'art

La música és bona. Tampoc m'hi fix gaire. Tampoc m'he fixat gaire en les veus.
En el que sí que m'he fixat és en l'animació. M'ha resultat curiós perquè he vist com han volgut fer una animació molt espectacular (l'escena de la daga, tot i que m'ha sobrat un poc, volia ser això, una demostració de qualitat d'animació), contrastava amb algunes escenes amb un 3D cutre o una animació més ràpida. Potser és que comparat amb voler fer-ho tot tan bé, quan el surt una cosa més normaleta pareix molt cutre en comparació. No ho sé.

En resum

M'he sentit un poc estafat. 6-7/10.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon