[Anime de Temporada] Vinland Saga

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Vinland Saga


Imatge

Obra: Vinland Saga (ヴィンランド・サガ)
Autor: Yukimura Makoto
Gènere: Action, Adventure, Historical, Drama, Seinen
Estat de l'obra: En actiu
Capítols anime: 24
Duració del capítol: 24 minuts
Data: 8/7/2019 - ?
Estudi d'animació: Wit Studio
Altres obres de l'autor: Planetes


Argument:

Des de fa mil anys, els víkings van ser reputats i famosos com les famílies més fortes amb set de violència. Thorfinn, fill d'un dels grans guerrers dels víkings, passa la seva infància en un camp de batalla, millorant les seves habilitats durant la seva aventura
Text amagat.
de redimir la seva venjança més desitjada després que el seu pare fos assassinat.

Opinió personal:

Després de 3 episodis llançats de cop, haig de dir que m'està agradant com s'està desenvolupant. Tot comença pel principi, com si fos un flashback i tot i portar ja 3 episodis, s'ho prenen amb calma per fer-ho tot bé sense pressa i cuidant els detalls. L'autèntica aventura del protagonista encara no ha començat però ja comença a fer olor de hype. M'agrada que vagi a aquest ritme però també es fa més dur aguantar entre episodis. Té pinta que serà una gran sèrie, en tots els sentits. A veure si falta gaire per començar a veure al protagonista en acció. I pel següent episodi encara falten quasi dues setmanes més. >.>
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ei!

Vaig veure'n els primers dos capítols (el tercer ja no) i si bé vam trobar que l'animació és molt bona, l'argument... No. No ens va agradar. Estam considerant deixar-la estar.

Ara que ja hi ha 4 capítols, ha millorat la cosa? Qui l'està seguint?

Algú està llegint el manga i creu que val la pena?

Gràcies! :)
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Ja porten 4 episodis i sembla que ha arribat per fi la conclusió del plantejament de la trama.

Jo al menys aplicaria la regla dels 4 capítols, i miraria el que hi ha. Però penseu que això és com un pròleg, és a dir no ha començat la chicha, així que ni que sigui continuaria mirant-la fins a tenir una idea de la història ACTUAL.

Potser m'ha agradat suficient perquè ja m'ho he agafat i ho he mirat amb aquest punt de vista, però pel feedback que en tenia del manga i d'amics amb criteri, això millorarà sí o sí.
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

M'està agradant aquest ritme pausat i desenvolupament lent, parant atenció als detalls ambientals i deixant que els personatges es defineixein més per les seves accions que per les seves paraules.
De fet, no trobo a mancar cap mena de tall pel plat. Si depén de mi, que segueixin amb la mateixa tranquilitat tots els episodis.

Imatge


Queda prou similar a l'estil de narració nòrdic que un pot veure en tots aquests films i telesèries de novela negra escandinava.

Imatge


Les lluites em fan mal els ulls però entenc que el tàrget d'audiència inclou un munt de gent habituada als combats dels video jocs i cal donar-li el seu fanservice.

Imatge

El disseny de personatges, l'art i l'OST estàn prou bé.
No sé quan de temps aguantaràn l'animació al nivell mig-alt en el que la mantenen ara mateix..
El Hespiritu l’ha editat per darrera vegada el dia: 25 oct. 2019, 19:14, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Eiiii no l'està seguint ningú ja? Vaig al dia del manga i al final m'he posat a seguir l'anime i l'estic gaudint molt. Estic d'acord amb @El Hespiritu amb el ritme de narració i tota l'atenció als detalls que donen, val molt la pena.

I l'opening i ending de la segona meitat que ha començat fa poc són boníssims:
OP:
Text amagat.

ED:
Text amagat.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Jo també l'estic mirant, i la veritat és que el vaig començar a mirar gairebé per avorriment, sense ni tan sols saber de què anava i m'està agradant moltíssim, ens vam polir els primers 12 episodis en 2 dies.

Estic molt expectant per com seguirà la història, ja que tot apunta que farà un gir bastant brusc en no pas gaires episodis.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Nosaltres en vérem els dos primers i després ens vam aturar; no ens va acabar de fer.

Ens recomanau que facem un "esforç", llavors?
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Minatoni ha escrit: 17 oct. 2019, 10:08 Nosaltres en vérem els dos primers i després ens vam aturar; no ens va acabar de fer.

Ens recomanau que facem un "esforç", llavors?
Completament, us puc confirmar que és un dels millors que podeu veure AQUESTA temporada. i a més a més aprofiteu per entendre una mica més la història nòrdica que tan interessant és.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs jo l'estic mirant una mica expectant. Els primers episodis em van semblar guais i tal però ara tinc la sensació que no passen coses interessants o plot twists, com a trama parlo, que no dic que la història no moli.

Sí que hi ha guerra, i moviment però no sé, és com si no acabés d'impressionar-me. L'últim sí que va revelar una cosa que no m'esperava però encara estic esperant a que arribi un punt que digui "val, això serà la puta hòstia". Potser serà properament com diu en Morte? No ho sé.

De totes maneres tampoc dic que no m'agradi, simplement que esperava sorprendrem més.
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Vist el capítol 15:

Text amagat.
Molt trista la mort d'en Ragnar i que l'Askeladd no li deixi veure el príncep al final amb aquell no rotund. He de dir que l'Askeladd és un personatge que m'agrada moltíssim (((trobo que encara hi ha pocs fanarts d'ell amb en Bjorn))).

M'agraden molt totes les reflexions que van fent al llarg de la història des de la perspectiva tan dura de la guerra i els saquejos dels vikings buenorros.


Trobo que l'animació s'està mantenint molt bé, ja tinc ganes de veure el proper capítol :uki:
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Respon