[Anime de Temporada] Dr. Stone

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs primera temporada acabada. En general li poso un 7.

He de dir que al principi no m'agrada gaire, que no li veia el sentit a res, que els personatges no m'agradaven gaire però que a poc a poc m'he acostumat al Senku i han aparegut nous personatges que han fet que aquest anime sigui un poc més entretingut. Al final m'han acabat agradant tots, el Senku, el Chrome... tota la gent del poblat Ishigami i tal. És a dir, en general els que eren dolents eren el forçut aquell i la nena mona tonta. I el Tsukasa és el potentorro, i ja està.

La part del pare astronauta i tal molt xula també, com han anat construint les coses m'ha agradat (tot i que no m'he enterat gaire de la meitat de les coses) però tot i això ho he trobat entretingut. He de dir que el Tsukasa és el tio més potentorro de l'univers i que canto càntics de lloança del seu pit despullat i sensual a l'alba del món de pedra. Només vull que a la segona temporada surti més i que ens mostri el seu cos sensual d'Adonis versió Stone Wardo esculpit per Déus que saben ben bé què és un cos escultural, un pit turgent i turgit, una tauleta de xocolata plena de deliciositat deliciosa (enhorabona per llegir les meves incoherències fins aquí)

Res, espero llegir-vos a la segona temporada i que junts composen epopeies místiques sobre el cos del Tsukasa.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Trobo que es un anime de 10. Musica de 10, historia de 10,comedia de 10, conceptes que et mantenen atent i una divisio de idees que et fa pensar de 10,personatjes carismatics de 10. Es molt original i mai habia vist una historia semblant, i tot i tenir les tipiques flipades de tot shonen en alguns moments les integra perfectament i no es nota tan que son flipades XD L'unica cosa en que puc hatejar es evidentment el patetic i generic disseny de les noies. Vaig llegir en el manga un freetalk del autor i reconeixia que ell li feia pal dibuixar homes, que li encantava dibuixar noies. I... VER. TOTS ELS HOMES QUE FA SON DIFERENTS I MARAVELLOSOS I HUSBANDOS I NOMES SAP DIBUIXAR UN TIPU DE NOIA. No ntenc com algú que no li agrada dibuixar nois en sap TANT XD otser nomes per aquest tema li posaria un 9,9. Pero tots els altres aspectes son tan maravellosos que tampoc m'afectaven massa les seves noies jerrros.
Text amagat.

M'ha emocionat sempre(en com aconseguien cada cosa), sobretot el tema del pare, de com ha cregut en ell tota la vida i li ha donat les ales perque pogues creixer. Com a tothom a mi al principi el senku em feia una miqueta de tirria pero ara dic que es dels millors personatjes que existeixen i que es husbando suprem i que tot el que el fa irrepetible ho ha aconseguit amb un huevo de esforç REAL i no simplement ''es el elegido HAS NASCUT AMB LA FORÇAA'' com sol passar als shonens. El pare tambe es un cachondo i husbando suprem. Basicament tots son husbando suprem jdoer.
Penso que el Senku hauria de plorar i treures tota la tristesa de lo del seu pare en comptes de ferse el ''pfff a mi les ñoñeries no em van'' Tots els altres han plorat quan ho han necessitat, pero ell sempre sho empassa pq no el vegin. (Per sort en el ending 2 ho fa i es cuqui).
Imatge

EL GEN I EL SENKU SON LA UNICA SHIP VALIDA I CANON DE TOT EL ANIME!!!
Imatge


Espero que la historia no perdi la escencia que te realista de l'esforç i es torni un shonen de lluites tipiques, perque veien cada ADEFESIO/A que esta revivint el Tsukasa... ew.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Tanta gent donant la murga amb el doctor piedrecillas doncs al final jo també l'he vist. Sincerament tinc sentiments contradictoris, la primera part se'm va fer bastant pesadeta, primer per l'amic idiota d'en Senku que no deixava de cridar i el Senku m'ha semblat molt repelent fins passada la primera part de l'anime.

Per sort apareix en Chrome que dona un raig d'esperança a aquest anime, veure la seva passió per les pedres em va fer recuperar la fe en aquesta història i vaig aconseguir les forces per seguir veient-lo. M'encanten els habitants del poble i lo que més he disfrutat ha sigut l'història del pare astronaute i com aconsegueixen que sobrevisqui aquest poble fins que arriba en Senku, ho podrien haver explicat abans i no fer esperar 17 capitols per saber d'on coi sortia aquesta gent prehistòrica.

En general no m'he enterat ni d'un quart de tota la palabrería científica d'en Senku i lo poc que he entés em sembla molt agafat amb pinces. Tenen una cova just al costat del poblat de merda plena de tungsteno? Si clar...

Lo pitjor amb diferència de l'anime ha sigut en Tsukasa, quin enemic més indigne. Bua bua no vull que hi hagin adults en la nova civilització, el pitjor background de dolent de la història de l'anime. Molt pitjor que els dolents de relleno de la Sailor Moon. Sincerament si no hi fos no el trobaria a faltar, al contrari potser m'hagués agradat més i tot l'anime.

I per últim lo més important: Gen Asagiri. Lo millor de tot l'anime, el husbando que en Senku necessitava per tornar-se un protagonista interessant. El capítol on en Gen li fa el regal d'aniversari a en Senku m'ha deixat ultra soft. Estava convençuda (abans de començar l'anime) que en Gen era el dolent de l'història (seria molt millor dolent que en Tsukasa segur) però ha sigut preciós veure com en Gen es converteix en el suport moral d'en Senku ja que és l'únic que entén més o menys del que parla. Estan casats. A més en Gen és un pou de saviesa.

Imatge

Espero amb moltes ganes la segona temporada per veure el matrimoni d'en Senku i en Gen. La resta me la bufen enormement.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Imagina't ser l'home de l'esquerra, amb mitja cara a cancún, dibuixada pel becari:
Text amagat.
Imatge
Veure la cara d'aquest home ha estat el que m'ha fet adonar de què estava fent. És a dir, mirar dr stone, 2a temporada.
Si com a mínim sortís una mica més aquest home:
Text amagat.
Imatge
Doncs encara, però suposo que miren de no donar-li linies per no haver-lo de fer venir a l'estudi de grabació, jo què sé.
La meva cara quan he llegit lo del menjar liofilitzat:
Text amagat.
Imatge
Clarament amb això es guanyen les guerres.
Està bé aquest anime perquè si no estàs atent t'expliquen les coses dues vegades, no fos cas que no les haguessis entès, i amb dibuixos:
Text amagat.
Imatge
No havia sentit mai un pla tan estúpid, però com a mínim he anat a la wikipedia a llegir més sobre la liofilització, i he après alguna cosa. Puta merda de capítol, però.
Suposo que s'han inspirat amb lo de la corea del sud, que tenien els altaveus aquells amb kpop i la previsió metereològica a la frontera fins que en kim jong un es va enfadar i els hi va dir que o paraven la puta musiqueta o enviava els míssils a seoul.
Sincerament, qualsevol cosa millor que fer-se passar per l'equivalent anime de la Carly Rae Jepsen, però bé, no sé què m'esperava.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uep, també l'hem començat!

Aaaa veure... sí... peca un poc de vendre massa bé les coses, no? Ja ho vam comentar abans: no és un smartphone, és una ràdio; i ara no és menjar de l'espai, sinó que és menjar deshidratat (i han hagut de posar el ramen instantani a sobre la taula, faltaria més).

Doncs no sé, @cosarara, potser amb això no es guanyaran les guerres, però crec que els dona un avantatge i ho han explicat prou bé. A mi m'han comprat.

El tema de la cançó amb els altaveus... em sembla massa maquiavèlic. No crec puguin fer-ho, seria ser massa capullos. Però m'agrada que se'ls hagi passat pel cap.

Bé, veurem com continua.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Com guanyarem la guerra? AMB RAMEN INSTANTANI! Seems legit no?

Ojalà funcioni el plan de la cançó és tan retorçat que m'encanta.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, això ja s'està acabant.
Al final hem tengut un moment tens però que ha estat resolt, una vegada més, amb un woman in the fridge.
Pareix que al final es solucionarà tot perquè en Tsukasa té un punt feble que és la seva germaneta... Un poc sad, la veritat, però bé, mira, ja està. Com a mínim, està relacionat amb la "mort" d'en Senku.

Algú més ho està seguint? :uki:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon