[Anime de Temporada] Dr. Stone

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Bé, jo no m'havia menjat l'spoiler del cartell promocional, però sí que havia vist el pute ending. Quina mania que tenen de fer openings i endings plens d'spoilers. Grrrr...

Bé, me l'han torrada més del que volia, la veritat. I sí, com diu na @UkiHana, poc han evolucionat, aquesta gent...

Ara bé, fins ara teníem l'interrogant de l'origen d'aquesta gent, ja que si aquests havien "despertat", també pot haver "despertat" altra gent a altres bandes. Tot i que no es pot descartar encara, és cert que de moment ens volen fer creure que no, que no hi ha ningú més a part dels descendents dels de l'ISS i els que han despertat en Senku/Tsukasa.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Duba
Porco Rosso
Porco Rosso
I am the Doctor
Entrades: 117
Membre des de: 20 juny 2018, 12:48
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 23 cops
Gràcies rebudes: 53 cops

Personalment m'està agradant el rumb que està agafant l'anime. Al principi el vaig criticar bastant (com es pot veure en el meu anterior missatge) però actualment crec que està molt més interessant, la veritat. Crec que el meu problema està amb el tio aquell fort amic d'en Senku dels primers episodis, no l'aguanto.
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Poso aquí lo de l'altre tema:

El shounen es troba amb Erase una vez el hombre. O una cosa així. Arriba un dia que a la terra tothom es converteix en pedra, i al cap de 3700 anys un nen superdotat es despetrifica i comença a desenvolupar la ciència gràcies als seus coneixements de friki infinits. I llavors despetrifica el colega, la nena, i el nen fort. I llavors evidentment hi ha conflictes i coses i hi ha hòsties.

Pros:
  • Shounen fàcil de mirar
  • Aprens coses, si vols (pots seguir la série i prou, o si alguna cosa et crida l'atenció, com a mi, doncs obres la wikipedia)
Contres:
  • De vegades és força tonto
  • Si passen coses tipus emo i te la suen doncs t'avorreixes
  • Hi ha una noia que té els ulls com super separats i representa que és estrangera i tal però per l'amor de déu sembla que estiguis mirant un hentai dolent del 2005 saps
Així en general, li dono un nostamal. Té moments forts i moments fluixos, i en conjunt probablement aprofitaràs millor el temps mirant algun altre anime més bo.

Comentari de mitja sèrie:
Text amagat.
Tu si el puto nen és tan llest com no se li acut que l'alcohol es pot fer amb tot (qualsevol cosa que tingui sucre, qualsevol fruit, qualsevol gra, per l'amor de déu, tot) fins que el nen tonto li porta raïm? O sigui raïm saps?
I lo de que la gent es mori i revisqui em sembla molt tonto i gratuït.
I m'acabo de mirar el capítol 18 i li claven una llança a la cara a un tio i no li fan res, aquesta gent no sap afilar les pedres?
I la katana no és la millor espasa del món, això només s'ho creuen els otacos que no surten de casa.
I lo del pare amb l'espai es fa super llarg i al final és com molt en plan QUINA CASUALITAT EH JUST ETS EL PRIMER A REVIURE I TON PUTO PARE ESTAVA A L'ESPAI.
I doncs nuse a veure si s'acaba ja.


Comentari sobre el capítol 21:
Text amagat.
I el nano s'entesta en fer smartphones mòbils putes ràdios. Que em sembla guai com a concepte, tot i que estratègicament em sembla nefast en la situació que estan. També em toca els ous que es posi tan pesat amb el que els mòbils són lo puto millor del món, vull dir, se us menjaran a base de números per molt ben comunicats que esteu.
I total que es posen a fer tubs de buit que és molt retro i mola però es troben que no tenen tungstè. I llavor dius hmmm potser hauríem de trobar una alternativa, o passar dels tubs de buit i fer ràdios més primitives amb Detectors de galena i Spark-gap transmitters, i utilitzar morse i ja està. O tirar puto cable i muntar un telègraf, encara més senzill. O inventar les putes trompetes i comunicar-se amb un codi sonor. Vull dir que hi ha moltes maneres de comunicar-se, entre "el grito pelao" i "el puto telèfon mòbil".
Però no, màgia, troben puto tungstè després de mirar una mica pel cubell de pedres del doraemon.
cosarara l’ha editat per darrera vegada el dia: 02 des. 2019, 15:39, en total s’ha editat 1 vegada.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

M'agraden els teus comentaris haters, @cosarara. :crispetes:

He de dir que sí, que trob que és relativament tonto i tal, però crec que la tonteria dels primers capítols (fins que canvien un poc d'aires, ja m'entens) s'esvaeix parcialment quan entra a la segona part. Que sí, que segueix sent bastant tonto i simplificat, però està bé.

Ara, sí. Sempre tenen el que necessiten en el moment què ho necessiten. Tot és molt casual, però bé, no crec que sigui la idea fer una narrativa super interessant i verosímil, sinó mostrar com es podria anar introduïnt una societat "moderna" a partir d'un món de pedraSTONE WARUDO.

Quant als darrers capítols...
Text amagat.
Sí, molt pesadets amb els mòbils. En pla... no s'és modern fin que es té un mòbil o què? I no un mòbil qualsevol, no, un "smartphone". Ara resulta que ni això, que seran ràdios amb tubs de buit, bé, ja està (he de dir que no creia que es posessin a fer torres de telefonia per una missió d'stealth


El que em preocupa a mi és que estan avançant tecnològicament i tal, però la societat és bastant de merda, no? Algú ha pensat si, per exemple, tenen canonades d'aigua? I de clavegueram? ON CONY CAGUEN??
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hahahahaha, super fan dels comentaris del @cosarara :lloa: i no, no m'havia plantejat on caguen i em sento decebuda amb mi mateixa, perquè sóc fan de la caca i m'ho hauria d'haver demanat en algun moment, he fracassat a la vida.

Jo sincerament la miro per entreteniment, no tenc gaire (en realitat gens) idea de ciència, per això tot em ve de nou i em sembla curiós, però majoritàriament no entenc una merda xDDD A més, sóc team Tsukasa, espero que al Senku algú li xapi la boca més aviat que tard, perquè s'ho mereix per flipat. El Tsukasa és un macho español ibérico autèntic de raça pura, es mereix ser el rei del món i tenir moltes waifus.

I molt fer telèfons però per què encara no han fet una dakimakura? Això és realment important, Senku prioritats per favor.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #23

A mi em perdonareu però això de portàtil no té una merda xDDD Per twitter he vist molt de hate dels mangaonly (aquells éssers superiors i transcendentals) que diuen que els que només mirem l'anime no entenem la importància dels telèfons aquests... Sincerament, vaja truño xD

Jo només vull que el Tsukasa surti de la cova i que, en sortir, digui "fa calor" i es marqui un Shokugeki no Soma i es tregui la pell aquella que porta sobre les espatlles i deixi veure el seu cos esculpit per Déus. Vull un Tsukasa sense pell per Nadal, oh estimat Pare Noel de la sensualitat.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs ja s'ha acabat aquesta primera temporada i evidentment ha quedat confirmada a l'instant la segona temporada.

Haig de dir que m'ha acabat agradant bastant. Des del principi havia captat la meva atenció, sent un anime diferent en tots els aspectes, i cada episodi generaba curiositat però suposo que pels pocs personatges semblava una mica massa poc interessant a nivell de trama. Després del descobriment del poblet Ishigami la sensació millora notablement.

Tot i que esperaba un anime on tard o d'hora veuriem poders típics dels shonen (encara que fossin creats amb "ciència"), no sembla gens que anem en aquesta direcció. Estic expectant perquè és una cosa que sempre m'agrada de veure però aquesta impossibilitat em genera també curiositat per veure com se n'ensortiran.

Cada capítol ha estat entretingut i interessant i com dic la sensació ha canviat cap a millor. L'ambientació (element molt important en influenciar-me per bé o mal) ha complert i ara entrarem en un període de guerra.

Tinc ganes de veure com es desenvolupa però curiós que no tinc gens de pressa.

Nota: 8,1 / 10
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Acabada la primera, una llastima que no s'hagi arribat al enfrontament amb el Tsukasa, pero en general molt fidel al manga. La segona començara per tot lo alt i no crec que tardi molt en sortir, primavera-estiu com a maxim.

Molt satisfet amb la temporada, algun que altre daltabaix pero ben portat al final.

L'unic pero seria que, Senku es podia fer una mica pesat en algun moments del anime (al manga no es nota tant tot i que repasant el manga, diu la seva frase tipica igual o mes cops).
Imatge
Avatar de l’usuari
cosarara
Moderador
Moderador
...
Entrades: 485
Membre des de: 02 gen. 2018, 00:40
0
1
Gràcies donades: 194 cops
Gràcies rebudes: 235 cops

Nyeh. Doncs ja està. Sincerament un final de temporada molt decebent. En certs moments he anat saltant coses amb la fletxa dreta perquè no passava res, la rossa aquella cantant i jo què sé.
Realment a totes les coses del pare astronauta els hi tinc força tírria, SENKU PORTA'T BÉ AMB ELS CATETOS AQUESTS QUE NO SABEN CANTAR.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Nosaltres ho vam acabar ahir vespre.

La veritat és que m'ha agradat. No, no és una obra mestra en quant a la història que conta. De fet, no té gaire cap ni peus, i tot és un poc massa forçat... justament es desperta el científic jefe, justament son pare era a la ISS, justament son pare té fe cega en ell, justament li grava un disc, justament treuen la història de l'abella en aquell moment...

Però "està bé". Passes una estona agradable amb una història que no és res de l'altre món i que t'explica coses curioses que són més o manco certes. Evidentment, no pots agafar la ciència de la sèrie al peu de la lletra, i possiblement el que facin no sigui la millor opció, o està tot molt simplificat o justament es troben els minerals i reactius que necessiten de manera "màgica", però està bé. Per jo, ha estat com veure una espècie del Món d'en Beakman.

Quant als poders de Shonen amb ciència que esmenta en @Grimmy, tot i que és cert que no és el típic shonen de power-ups (tot i que en fan conya de fer "level-up" amb la ciència), sí que la fan servir per vèncer el món primitiu. De fet, podríem dir que d'això va un poc l'argument. Podem recordar la baralla contra en Tsukasa, on fan servir la pólvora; el combat a Ishigami, amb les lents (un poc així, eh?); o la batalla a Ishigami, amb les catanes. Però és cert que aquests poders tenen certa base i ho comprens, en contraposició als poders sobrenaturals que tenen els adversaris (la força i agilitat sobrehumana d'en Tsukasa, l'habilitat d'aquell de la llança, etc).

Bé, que sí, que m'ha agradat i que en veuré la continuació. No és excel·lent, però crec que és de 8.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Respon