[Anime de Temporada] Dr. Stone

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Hahahaha, no ho hauria descrit millor @Grimmy. Em mola veure com el tio aconsegueix treure tots els materials i com es curra molt fer les coses, és molt interessant i entretingut. Com per exemple en aquest capítol que ha fet el vidre, doncs el procés com va a aconseguir el material, com el fa i tal m'ha molat molt. Però és això que dius, "d'acord però i ara què?"

En canvi el Tsukasa-potentorro-husbando no surt gens i no sé, és el malo malote que han de vèncer amb el poder de la ciència, hauria de sortir més, ell i els seus abdominals esculturals.

La bellesa:
Imatge

A més, us faig un resum de les converses de l'anime així pim pam:
-YABEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE
-1000000000000000000%
-KONO STONE WARDOOOOOOOOOOO

XDDDDDDDDDDDDDDDD :hurra: :hurra:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A veure... no, no és l'anime de la temporada. Però és entretengut. En Senku és idiota (tot i que menys que abans?), els del seu voltant també i tal. Però és entretengut. I l'animació és prou bona. Així que... no veig raó per no veure'l.

RE: idioma. Com a les obres de ciència ficció on els extraterrestres xerren anglès... xD, no li doneu més voltes. Ara, és cert que potser podrien haver fet evolucionar el lèxic d'alguna manera, jo què sé, dir-li "pis" a les cabanes o una cosa així, com van fer amb la llegenda d'en Momotaro.
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Buah aquest anime ha sigut tot un descobriment. No l'habia vist fins ara pensant que era el tipic shonen amb poders ranci pero uoh NA DE NA. Molt original!!!!! Tot i que es nota moltissim que es una historia feta per un home per homes.

Com veig que ha passat a molts, a mi el PedroCol (EL PROTA) no em molava gens, ni abans i diria que ni ara. Pero cada cop l'acepto una mica mes. CHROME ES EL HUSBANDO SUPREM. Els amics del prota ME LA SUEN. I el husbando pelo largo... a veure. Abans del ultim episodi estava del seu costat, vull dir, TE RAO. Pero en el ultim episodi mha fet por, ell deia que nomes volia reviure a joves purs i bona gent pero SEMBLA QUE NOMES HAGI REVISCUT A VIOLADORS EN POTENCIA JDOER. Se li esta anant de les mans. No magrada l'extrem del PedroCol ni el d'ell. Com dic, es massa extremista.
I un tema important que veig que ningú en parla... el tema de les noies... Se que es un shonen i els shonen tenen els seus cliches... pero ewwwwwwwwwwww si l'autor sap fer homes diferents (amb protagonisme) perque no ho pot fer amb les noies? Ho trobo patetic. Uns historia original com aquesta perd molt per aixo, al menys de la meva part. O son jerros o son la tipica SOC L'UNICA NOIA MES FORTA QUE ELS HOMES perque tot i ser un putu cliche sexista no us n'aduneu i penseu que soc un bon personatge! Puaj!!!!! L'unica que val la pena es la nena carbassa aquella, pero com dic, m'esperava... no se. Que amagues el seu rostre per alguna cosa interessant com que...se li hagues petrificat un tros de cara o alguna cosa INTERESSANT. pero era identica a les altres protagonistas because MOE. En fi.

Magrada moltissim com ho fan tot i bla bla bla. A veure com segueix.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Fa un parell de dies ens el vam mirar d'una tirada. La veritat és que m'ha agradat molt.

És d'aquells animes que vols més episodis i que podrien durar perfectament 200 episodis i tothom n'estaria encantat. A qui no li agrada veure en Pedro fent de Doraemon en un món subdesenvolupat?

A més a més, tot el tema d'aconseguir-ho tot per poder fer qualsevol cosa que nosaltres considerem "super bàsica" és molt interessant, crec que és un anime que convida a reflexionar, i en aquest sentit també m'he fixat en la dèria del protagonista a que tot sigui com abans, i és que aquí ens hem d'aturar a pensar-hi una mica tots, que el protagonista vulgui exactament un món com el d'abans incloent també el pitjor de la societat, xoca en dos factors:
- El primer factor és el factor "societat actual" que cada cop és més conscient del canvi radical que necessita el nostre sistema de producció. I de fet, ara mateix més que mai, que tot i que no entraré en detalls, tenim guerres econòmiques, problemes de canvi climàtic, etc etc.
- El segon factor és el factor "animes". I és que en quin anime s'ha vist abans que el protagonista volia "mantenir" o en aquest cas jo més aviat diria "refer" el món (o més ben dit) els mals del món? El 90% de shonens, tenen com a objectiu canviar el món actual, però diria que no ens haviem trobat mai amb un anime que anés tant del revés com aquest.

A més a més d'això, tambè m'ha recordat a jocs que jo jugo, de recol·lecció de recursos, construcció de bases i tal, així que aprofitaré el final d'aquesta opinió de fer spam del rust-t570.html
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

YABEEEEEEEEEEEEE

Bé, diria que ha acabat aquest arc de la sèrie, no?

Quant al torneig d'arts marcials ( :roll: ), la veritat és que vaig arribar a pensar que en Maeno Kinro arribaria a guanyar, i després es deixaria guanyar per la resta, però en Magma va haver de guanyar.

Quant a la lluita contra l'home aquell petit i desagradable, em va parèixer molt intel·ligent que la fessin servir per fer que na Kohaku no pogués lluitar, no m'ho acabava d'esperar (tot i que veient-ho així, no podia ser d'altra manera, ja que si no hagués guanyat ella haha).

La veritat és que la lluita d'en Chrome i en Magma no em va acabar de fer del tot, però que fessin servir la ciència per guanyar ja em va anar bé.

I ara, sí, m'ha agradat que a en Ginro se li pugés al cap això de guanyar, encara que hagi estat de manera còmica xD, el que no m'esperava per res és que en Chrome no pogués lluitar xDD.

Supòs que ha estat la sortida més elegant per no haver de fer que els personatges principals es casin i tal.

I ens han deixat amb el misteri de per què el poble es diu Ishigami...

Text amagat.
Tot i que supòs que té a veure amb cert personatge que surt a l'ending


Bé, bé, m'està agradant més del que m'havia agradat durant el primer arc! Tot i que ja enyor en Taiju i na Yuzuriha.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs sí, m'està agradant més del que em pensava. No sé si és que ja m'he acostumat o què, però el Senku no em sembla tan imbècil xD A la fi, després de milers de capítols, han aconseguit salvar la Ruri i ara el Chrome i ella espero que es puguin casar i tenir biutifuls retoños. Al final ens deixen amb la intrigoncia de saber per què la Ruri sabia el cognom del Senku.


Així com el Minato diu que enyora els dos personatges aquells pringats, jo qui enyoro és el Tsukasa potentorro! Per favor, que torni aviat amb el seu pit a l'aire i ens enlluerni amb la seva machicitat alfa. No demano res més.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Jo mai vaig hatejar, però també vaig dir que n'esperava més i em vaig mostrar optimista i aquesta vegada sembla que feia bé. Cada capítol m'ha semblat més interessant i tinc molta curiositat per veure com lliga lo del poble amb el cognom d'en Senku.

Podrà en Senku sobreviure en aquest món salvatge només amb ciència pura? Confirmem que no obtindrà cap poder especial?

PD: M'ha acabat agradant en Gen, per lo poc que ha sortit.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Fa mala espina que no surti el tsupotentorro aquell perque vol dir q el seu exercit de gent que FA POR creix i creix. No se com es ni que fan, pero per la imatge que van ensenyarnos no entenc com deuen estar sobrevivint els amics del pedrocol (senku).

M,ha agradat el divorci express XDD Realment cada cop lanime es fa mes interessant i com us passa, ja no li tinc mania al pedrocol, el cabro sap com guanyarse els cors de tothom. Per cert, el fanservice no cal.

Ah, tinc teories (segurament molt tontes i no se si shan dit per aqui pero em fa mandre tornar a llegir)
Text amagat.
Fa poc ha sortit una imatge promocional on surten tots els personatges mes el pare del senku i molts adults vestits amb tratges espacials. Nobrecordo si en algun moment del anime es parla de la mort del seu pare, en cas de que sigui viu, ESTA AL ESPAI. I en cas de que sigui al espai, com dona a entendre la imatge i el ending.... shaura tornat de pedra estant al espai? O nomes shan fet proves a la terra? Potser el pare torna i tot a desvelarnos coses....
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo també he vist el segon pòster promocionaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaal


SPOILER MOLT GROS, MOLT BÈSTIA, MOLT HEAVY, SPOILER FORA D'AQUEST MÓN
Text amagat.
Imatge


No sé què pensar, per si un cas, continuaré parlant en spoiler també

Text amagat.
Doncs jo com la Manoli, al pòster hi veig el pare. És a dir, mireu-lo a la imatge, cabell blanc i ulls vermells, el pare és un corsari espacial jodeeeeeeeeer! Però ara no sé cap on tirarà la cosa si hi ha gent a l'espai exterior, ja no serà un STONE WARDO, serà un STONE WARDO amb gent a l'espai i no sé com això ens sorprendrà, però si deixa la cosa de ser un Stone Wardo al 100%, seran nous enemics i si el Tsukasa descobreix que hi ha gent espacial... com s'ho prendrà? La gent espacial seran de l'època del Senku o serà que hi ha altres llocs del món que no viuen a l'edat de pedra?? Joer, too much interrogants en aquest món
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs sí que ens han contat l'spoiler del pòster aviat xDDDD


Esperava que fos un misteri misteriós fins al final de la temporada i, de sobte, paaaaaaaaam in my face l'estació espacial. Doncs jo, fins ara, havia entès que el pare del Senku era un pringat i mira, es veu que no, que és com astronauta tot poderoso i ciclat.

Així que el poblat aquell deu tenir com 3000 anys i en tot aquest temps no han evolucionat gaire xDDD El que entenc jo és que la Ruri i la Kohaku són descendents de la rossa buenorra que cantava, aleshores, ella i el pare del Senku es va entendre, no? :pervertmoon:


PD: Tsukasa potentorro, que feia temps que no ho deia.
Respon