Anime Estiu 2019

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Boooona gent, quins animes esteu mirant??


Jo de moment vaig començar Viland Saga i la veritat és que els dos primers no em van acabar d'enganxar, no li vaig veure sentit a continuar-la perquè no li veia la manera que allò pogués evolucionar perquè m'agradés. Després també estic mirant una que no m'acaba de fer gaire, que és Dr. Stone... no m'agrada gaire el protagonista, la veritat, i el rollo intel·lectual en el stone world...

Després també estic mirant Given que m'està agradant bastant pel tema de la música i tal, però el protagonista, el Mafuyu, la veritat és que em sembla molt creepy i no acabo d'entendre què putes li passa pel cap, així que només tinc ganes que ens expliquin un poquet més d'ell per poder entendre'l i començar a sentir un poc d'empatia per ell...

La veritat és que l'única que m'està agradant així i que no m'ho esperava és Araburu. Algú més l'està mirant i la vol comentar setmana a setmana?? La recomano molt si no l'esteu mirant, tot i ser un anime d'institut no és gens típic i si el porten bé pot arribar a ser rompedor!


Comenteu què esteu mirant, a veure si trobem coses chachis per veure!
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Em penso que més o menys ja he mirat el primer episodi (o el que he pogut aguantar d'ell) de totes les sèries.
Ja faré un altre AAR per a completar l'anterior.

De moment, @UkiHana sí que penso que una de les que seguiré será Araburu.

Sospito que episodi a episodi s'aniràn quedant sense idees per a gags i acudits divertits i tiraràn més per l'emo-drama romàntic teen que sempre és més fàcil i requereix menys imaginació.
Interpreto que l'escriptura és prou bona per a que no doni massa vergonya aliena arribats a aquell punt.
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Jo estic mirant Araburu, Dr. Stone, Vinland Saga (que ens hem quedat al segon capítol) i... poca cosa més, no?

Bé, estam seguint Carole & Tuesday i Kimetsu no Yaiba.

Com diu na @UkiHana, pareix que Araburu serà la sorpresa de la temporada. També em preocupa un poc cap on pugui virar l'argument... però bé, de moment és entretenguda.

Dr. Stone també em pareix un pooooc de flipadets, però pot estar bé i faré un esforç.

Quant a Vinland... encara no hem arribat a l'acció. Si té tanta fama serà per alguna cosa, no?

Res, a veure com va la cosa.
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Imatge
Araburu Kisetsu no Otome-domo yo. --- L'Animació esta guay i de moment m'agrada. Si que es cert que la CHICHILLA va lenta i de moment no passa res. El que no m'agrada NI UN PUTU PEL ES QUE TOTES ACABIN AMB UN NOI. Estem al 2019 japonesos, deixeu la heteronorma siusplau :roll:
Imatge
Kanata no Astra --- PERSONATJES CLICHES DINS D'UNA BONA HISTORIA. Es pot mirar, tot i que recomano mirar abans LOST IN SPACE(la serie de persones) Ja que asuest anime sembla una continuació de la primera temporada.
Imatge
Sounan Desu ka? -- Una comedia molt absurda i bons consells per si et quedes atrapat en una illa XDDD Es nais.


Tejina-senpai -- Anime per fappejadors compulsius. 0 gracia. 0 originalitat. +99999999 Fanservice mal posat.
Joshikousei no Mudazukai -- Passo de posar-li gif. 0 gracia. 0 originalitat. DROP.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon