Princess tutu

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Em disculpo per totes les faltes ortografiques que faré.

PRINCESS TUTU


Episodis: 26
Any d'estrena: 2002/2003
Estudi: Hal Film Maker
Genres: Comedia, Drama, Fantasia, Magia, Magical girl, Misteri, Romanç

Imatge
Imatge
Fa molt de temps, hi havia un escriptor que va morir deixant a mitges una història. En ella, un príncep lluitava contra un corb monstruós. Amb la mort de l'escriptor, aquesta lluita s'allargava i s'allargava, no semblava tenir fi fins que el corb va aconseguir sortir de la història per endinsar-se al món real on el príncep el va seguir i per aconseguir segellar-lo va haver de trencar en trossos el seu cor ...

Passats els anys, un anec s'enamora d'un noi amb ulls tristos i vol retornarli el somriure. Les mans juganeres del "destí" la converteixen en una noia per que pugui aconseguir-ho, sense saber, però, qui es aquest noi i cap a on la portara aquesta historia...

L'anime va de ballet. Té moltes infuencies de obres de ballet.

OPENING I ENDING

Text amagat.




Imatge


He de disculparme amb aquest anime per no haberlo vist fins ara. Feia anys que una historia no m'atrapava tant i sentia tantissima empatia amb absolutament tots els personatjes. Feia anys que no ploraba tantissim amb un anime.(TAMBÉ HE RIGUT MOLT , hi ha moltissisisima comedia!!) No es pot calificar d'una altre manera que no sigui OBRA D'ART. MASTERPIECE.
Vaig cometre l'error de estar anys veient el titol ''PRINCESS TUTU'' i la imatge de la portada, i pensar cada vegada que seria una obra dirigida per nenes petites, molt femenina i infantil....ooh que errada, fatal. Gracies a deu que fa poc vaig toparme amb un video on una noia explicava perque era el seu anime preferit. I abans d'explicar coses advertia que l'anessim a veure i despres tornessim al video. OH SOC TANFELIÇ DE HABERLA FET CAS!!!!! (perdoneu la parrafada se que no te res a veure amb l'anime pero AAAH!) Em va atrapar desde l'episodi 1.

M'explico fatal i no vull cagarla i probocar que algú no vulgui veurela... bueno explicaré que m'ha semblat sense fer cap spoiler. He de dir que no busqueu res de la serie o us trobareu spoilers per TOT ARREU.

Potser sóc jo que soc curteta pero la historia no deixava de sorpendrem a cada episodi que avançava. Cap pero cap m'ha aborrit i tots aprotaven coses noves a la trama. Els personatjes... AAAH!!!! QUE ÚNICS I PERFECTES!! L'Ahiru es TAN TAN TAN PRECIOSA I CUQUI!! ESQUE TOTS, TOTS TENEN EL SEU QUE!!! (No penso dir res del Fakir per possible spoiler pero deu meu es el noi perfecte, el husbando de la vida, estic enamoradissima). CADA VEGADA QUE SORTIA EL PROFESSOR GAT JO EM DESCOLLONAVA XDDDD La rue... oh la rue :( NO SE EXPLICARME DSKJFHSDAKJFHSDKF !!!!! L'Amor en aquest anime és real. Vull dir... les relacions entre personatges... tan ben fetes i tal reals.... tan reals que fan mal.
Imatge


El estil de dibuix es la meva debilitat. Jo sóc fan del estil antiguoso i aquest anime el te aixi que basicament BLESSED DE LA VIDA. La animació es fluida i perfecte, tot es agradable, mai decau. Tot perfecte.
Si us agraden les histories de contes de fades.... aquest anime es indispensable. Es mes, tot i ser de coloraines i bonic.... cada cop que saps mes de l'historia tot es torna fosc i fosc... UN ANIME QUE POT GAUDIR UN NEN I UN ADULT PERFECTAMENT.

Imatge Imatge


VEIEU-LO! :uki:



Imatge
he he he he he
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

És una sèrie preciosa, el final em va fer plorar. A més com a artista la música és fantàstica. Està molt infravalorada, però crec que és un anime dels que no s'obliden!!
Moltes gràcies als qui l'heu publicat pel fansubs.cat!!! 😊😊😊👏👏
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Hola! :)
D'això, sé que esteu súper ocupats amb altres sèries, però no heu abandonat la Princesa Tutú, oi? ^^'
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Estel_volador ha escrit: 04 abr. 2021, 22:47 Hola! :)
D'això, sé que esteu súper ocupats amb altres sèries, però no heu abandonat la Princesa Tutú, oi? ^^'
Hola, @Estel_volador, crec que el teu missatge va adreçat al grup que faci fansub d'aquesta sèrie.

Volia fer-te saber que Tadaima.cat és un lloc on es comenten les sèries, independentment de com aconseguim aquest material, però no és, en cap cas, el lloc on contactar amb aquests distribuïdors.

Si vols adreçar-te al grup que hagi publicat aquest anime, ho hauràs de fer a través dels seus canals, com la seva pàgina web o el seu twitter.

Salut!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Gràcies per respondre'm! Així ho faré :)
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops



Ahir vaig trobar aquesta seqüela feta per un fan de princess tutu, una fanseqüela que s'anomena "Princess Tutu Zwei"; d'una tal Nocturnal-Impala, i ou mama, haig de dir que em vaig quedar al·lucinant. Està super currat tot el dibuix, animació... És que és clavat a l'oficial!!! 😲😲😱
Encara està en procés i té un compte de tumblr amb unes animacions i dissenys que tant de bo fossin oficials. És brutal, seguiu-la!!! 👏👏👏👏👏
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops


Acaba de sortir el tràiler fet per aquesta fan. PRECIÓS. :uki: :uki:
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

AAAAH LA ULTIMA IMATGE DE ELLS DOS, MAMOOOORUUU
PERQUE HI HA PUTES FADETES?? XDDDD BISH BISH NO HI PINTEU RES, NO ES DOREMI AIXO

se del cert que si aixo existis menamoraria del dolent, evidentment. ON SON LA MEVA RUE I EL MEU MYTHO?????????????????????????????????????????? RACISTA
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

manolini ha escrit: 02 set. 2021, 12:48 AAAAH LA ULTIMA IMATGE DE ELLS DOS, MAMOOOORUUU
PERQUE HI HA PUTES FADETES?? XDDDD BISH BISH NO HI PINTEU RES, NO ES DOREMI AIXO
XDDDDDD síiii, les fades trenquen molt el rotllo, crec que no va gaire amb la sèrie però bueno, ja veurem com va això xDDDD
manolini ha escrit: 02 set. 2021, 12:48se del cert que si aixo existis menamoraria del dolent, evidentment. ON SON LA MEVA RUE I EL MEU MYTHO?????????????????????????????????????????? RACISTA
:riu: :riu: :riu: crec que s'han pirat xD
Spoilers!:
Text amagat.
tècnicament al final de la sèrie se'n van junts de la vila i viuen feliços i mengen anissos per sempre més, no?
I per què racista HAHAHAHAHAHAHA
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Ja ha sortit el capítol 1 d'aquest fanmade "Princess Tutú zwei"!!! :ilu: :ilu: :ilu:


I ja serà l'últim post d'aquests capítols, qui vulgui seguir la fanserie que segueixi a la Nocturnal-Impala! <33
Respon