Kimetsu no Yaiba

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Shancks
Moderador
Moderador
Yonkou
Entrades: 1883
Membre des de: 19 oct. 2015, 12:05
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 372 cops
Gràcies rebudes: 507 cops

Vaig veure el primer capitol quan va sortir pero no em va atraure molt aixi que la vaig dropejar, fa poc vaig veure que la posaven sempre molt amunt als Tops i vaig decidir donar-li una segona oportunitat amb mes capitols.

Doncs m'esta agradant força la veritat, es realment entretinguda i molt ben pensada l'historia. Vaig pel capitol 14 i la veritat es que en tinc ganes del seguent.

No llegeixo comentaris per no fer-me spoilers, ja els llegire quan l'acabi.

PD: El del cap de senglar no se si millorara mes endavant, pero de moment m'irrita moltisim xDDDD La germana-demoni es un amor :cor:

Afegit en 6 hores 45 minuts 18 segons:
Temporada acabada, doncs esta força be :3 , segurament en algun moment miri el manga tambe.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Vinc a deixar una cosa super random de KNY. XD
Es impressionant el que fa aquesta persona amb el MMD(miku miku dance) , la gran majoria per no dir tots els videos de MMD donen cringe i els models solen ser no gaire bonics ni amb bones fisiques, pero aquesta persona te uns models dels personatjes de kimetsu IMPRESSIONANTS, amb bones fisiques i deu meu les expresions i tot son fantastiques! te talent sens dubte.
Aqui el video on ballen GimmexGimme(si, MOLT RANDOM XD pero es plaer visual veure els models i les expresions i lo ben aconseguit que esta tot, i la canço es bona tmb)


En el seu canal te mes coses de KNY pero crec que son spoilers
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Aquest anime és brutal també!! Gràcies per recomenar-me'l :D :D :D
És brutal en molts aspectes, hi ha bastant gore no? O bueno, és que no hi estic acostumada xD
El Tanjiro és tot un heroi (però què és aquella marca que té al front? se sap?), però crec que el meu preferit és el Zenitsu (m'he pixat de riure amb els seus crits). La Nezuko és molt bufona <3<3 I l'Inosuke és un bèstia (literalment haha). M'encanta que hagin doblat la pel·lícula en català, però seria millor si abans haguéssin fet la sèrie no? :'(
Avatar de l’usuari
Estel
Calcifer
Calcifer
Tadaima!
Entrades: 524
Membre des de: 28 set. 2020, 23:03
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 705 cops
Gràcies rebudes: 347 cops

Ja ha sortit el primer capítol de la temporada 2, traduït per Boira Endins!!!

Som-hi!

Imatge

Edit*: es veu que és com una recopilació de la peli: però a mi m'és igual, mola un ou xD
Minatoni l’ha editat per darrera vegada el dia: 11 oct. 2021, 12:23, en total s’ha editat 1 vegada.
Raó: No posem enllaços a contingut il·legal ;)
Avatar de l’usuari
Xail
Porco Rosso
Porco Rosso
( っ'-')っ ~ ᶘ ᵒᴥᵒᶅ
Entrades: 354
Membre des de: 05 feb. 2020, 13:44
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 356 cops
Gràcies rebudes: 288 cops

Estel_volador ha escrit: 10 oct. 2021, 22:47 es veu que és com una recopilació de la peli: però a mi m'és igual, mola un ou xD
Vaja... jo que pensava que continuava la temporada a partir d’on va acabar la peli... Quina decepció :x

Tot i que tampoc està malament, només tocarà esperar una miqueta més per veure-la i ja :uki: :uki:
Respon