Kimetsu no Yaiba

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs l'animació és una passada (ho dic cada vegada que faig un post) però sempre acaba el capítol amb la sensació de "ok, no ha passat res". Ens han presentat els pilars en aquests capítols però sincerament, tret de la que és cute, el que està despistat i el de la serp, la resta no m'han cridat gaire l'atenció (a veure, hi ha el del foc, el forçut, el budista i tal però no ha estat un "woooh, vull saber més d'ells en concret").

Espero que vagin sortint més i que siguin com els capitans de Bleach que tenguin el seu protagonisme, perquè si no s'haurà currat aquí uns personatges xulos i volem que els exploti! I bé, el final del capítol amb l'Inosuke tot depre em va molar molt però no vaig entendre perquè la tia jove de les papallones no va contestar als criats, la veritat. Aprofito per dir que a tothom li encanta la tia de les papallones i a mi em cau més aviat malament, sorry not sorry, però amb el Giyu Tomioka no es fica ningú, he dit.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs a mi els Pilars m'han semblat molt interessants en quan a disseny sobretot però pel poc que s'ha vist també tenen destacades diferències en quan a personalitats. Donem temps a que pugui desenvolupar més sobre cadascun d'ells. Jo suposo que aquests són tots els que hi ha i n'hauria de morir algun per veure'n d'altres. xD

No sé, a mi m'està molant aquest petit arc, noto que és quan moltes coses passen i en moltes sèries és així. El que sí trobo és que s'han revelat bastant aviat tots, i queda com que els rangs per sota seu han perdut molta importancia. Em va sorprendre veure tots els pilars tant ràpid.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs en aquest darrer he tingut la sensació que han passat moltes coses XDDD La clau ha estat sempre la respirachionneeeeee (/me s'imagina l'Inosuke respirant traient aire pel nas de porc-senglar xDD)

Mireu, m'encanta el Zenitsu xDDDD Per als altres dos l'entrenament era un suplici però ell veu les noietes i s'emociona un munt, és el puto amo. Bé, so sad la història de la noia papallonil... En el següent segurament ens en contaran més coses, d'aquest drama profundoso.


Queden només dos capítols i lloro...
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

No m'esperava gens el drama aquest de madò Papallona. A veure si així és veritat i a la fi accepten na Nezuko i no hem de passar més pena.

De totes maneres, queden dos capítols, supòs que ens mostraran com en Tanjiro domina la respiració aquesta rara i consideren "ascendir-lo" com l'altra noia de les papallones.
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Ningú d'aqui ESTA PARLANT DE LO GRASEOSO QUE ES VEURE AL TOCINOSUKE EN PIJAMA I TO DEPRE VEGETAL!! (ho sento tocinosuke esque AAAAH M'ENCANTES I ESTAS MASSA GRASIOSO XDDDDDDD AJAJJAJAJ!) LAS MANICAS, LA POSE, JAJAJAJ Buah en aquest episodi no parava de riure tota l'estona. Ha estat be molt be.
AJAJAJA:
Text amagat.
Imatge
Imatge
Imatge

El zenitsu es GENIAL XD Pero per dintre mha decebut una mica perque creia que s'habia enamorat de la Nezuko i habia madurat en tema noies, pero veig pel seu discurset de que tenen tetes que no. perque ningú ha esmentat a la nezuko en tot el episodi? Hagues estat nais : (
A tot aixo, fa falta posarli veu de nena aguda i retrasada a les tres bessones aquelles? No esta massa usat aixo? No hagues sigut mes gracios i original que tinguessin una veu de CAMIONERO? En fi.

A veure que passa en els seguents i la respiració.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

Després de que sortis el capítol 19 i tothom mulles les calces com no havia vist en molt de temps vaig decidir veure l'anime i joder en un dia estava gaudint de la dansa del foc en bucle infinit!

He de dir que tret de alguna escena 3D cutrona que han posat l'animació de tota la serie es un 10, de la mateixa forma la banda sonora em sembla espectacular, especialment la de la dansa del foc al capítol 19 que em va fer salta alguna que altre llagrimeta i tot.

Encara que el capítol 19 sigui top he de dir que per el moment el meu enemic preferit es en Kyogai el dimoni dels tambors per tot el cos, considero que la estratègia, la coreografia, el poder del dimoni i com en Tanjiro evoluciona durant la lluita son 15/10!

Fins ara i sense saber res del manga Inosuke millor personatge, des del principi es divertit de veure i després li donen els tocs sensibles quan el Tanjiro o els altres l'adulen i no enten el que sent es super bonic igual que quan esta tot depressiu al llit pensant que es més dèbil que un tros de paper, estic esperant una gran evolució per part d'ell i que es converteixi en un gran mata dimonis.

Sobre l'últim capítol: M'ha agradat molt fortament l'escena de la Kocho i el Tanjiro, molt maca i segurament ajudarà a que el Tanjiro millori molt, i tot el tema de l'entrenament també mola molt sobretot quan acaben i estan tot depressius XD
BlackStar l’ha editat per darrera vegada el dia: 23 des. 2019, 12:21, en total s’ha editat 1 vegada.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ha acabat la primera temporada!

La veritat és que m'ha agradat molt tot. És veritat que el desenvolupament de la història (no la història en sí, que crec que és prou bona, sinó com es desenvolupa, crec que ha estat molt lent tot) ha estat un poc més fluix, crec que la resta ha estat impressionant. Quasi que de 10/10.

Com he anat dient als missatges de per aquí cada vegada, és un shonen bastant típic. Però sense cap cosa negativa. Sempre hi trobam alguna pega, però aquí és molt difícil trobar-hi res a dir. M'ha agradat molt.

I llavors, evidentment, menció molt especial per l'animació d'ufotable. Només per això ja valdria la pena veure'l.

9/10

PS: com així continuaran amb una pel·lícula? Emosido engañados!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs ja s'ha acabat!!

He de dir que la primera part del capítol m'ha agradat molt, amb el dimoni jefe carregant-se els seus propis sequaços inútils excepte el puto sàdic, perquè tothom necessita un personatge sàdic per ser feliç. De veritat que m'ha agradat molt aquell tros, amb el dolentot vestit de dona, amb l'espai distorsionat i tal... molt xulo, ufotable creant orgasmes visuals des de temps immemorables.

I bé, la segona meitat del capítol nais, amb el Tanjiro donant-li a la nena de les papallones una empenta per viure i creant una nova ship. <3 I el moment del Tanjiro i el Tocinosuke contra el tren ha estat de 10!! I bé, ara la pròxima saga l'adaptaran a una pel·li, així que suposo que tocarà esperar anys i panys fins que la puguem veure xDDD

En total trobo que l'anime ha estat força bé, l'animació ha estat una passada, només per la feinada que han fet animant ja val la pena! La veritat és que els primers capítols se'm van fer un poc pesats i anava lenta la cosa, però estic molt contenta d'haver-la seguit, ha valgut la pena. Quan van anar introduint nous personatges es va començar a posar emocionant i el Zenitsu i el Tocinosuke ens han robat el cor!! Tant de bo en comptes d'una pel·li fessin més capítols d'anime, però ja em conformo amb què continuïn la història!
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Acabada!

Doncs a mi en tot moment m'ha agradat. No hi ha hagut cap part en concret que recordi i digui "m'he avorrit". A més calça molt amb el tipus d'anime que més m'agrada. L'estudi d'animació ha fet una gran feina també, tandebò molts animes d'obres de manga bones tinguessin aquest nivell.

Si hagués de criticar alguna cosa o trobar-li alguna pega, diria que en general la història no és gens complexa. És lluitar i assassinar dimonis fins a l'objectiu final de curar a la germana. Potser una trama més estratègica, i amb més sorpreses podria arribar a ser un dels millors shonen, però també entenc que amb el que portem de sèrie, és difícil de fer i potser al futur veurem coses així. M'agradaria profunditzar en les històries dels altres personatges, el qual també donaria molt de joc.

I bé l'últim capítol acaba molt interessant. Un tren en marxa amb un Pilar, la Super Lluna menguant i els quatre protas... Té tots els elements per liar-se parda.

Sobre la peli, si poden cobrir l'arc només amb una pel·lícula perquè el manga així ho permet doncs em sembla genial, en canvi si fessin un rush, doncs mal fet, però donat l'èxit no crec sigui un rush.

Nota final de 8,7 /10.
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

No l'he anat seguint durant la temporada però veient tant de fangirleig per twitter al final vaig decidir mirar-la i ahir a la nit tornant de festa em vaig veure l'últim capítol de l'anime. No m'esperava que m'enganxes tant sincerament, pràcticament no té història (a part de matar en Michael Jackson) però l'animació, la banda sonora i els personatges em van acabar enganxant. No trobo que sigui un must watch de l'anime (a menys que siguis un fanàtic de l'animació, aleshores si) però és un bon shonen per passar un bon rato i disfrutar del que veus.

Al principi tots els personatges em queien com l'ojete el primer cop que apareixien, sobretot els 3 protagonistes, però amb l'avançar dels capítols he anat trobant-li la gràcia a cada un d'ells. Trobo que lo més potent en aquest anime són els personatges femenins i això evidentment és un punt a favor per a mi, la autora ha aconseguir crear personatges femenins independents amb la seva pròpia personalitat i història així que dona gust veure'ls, no com en la resta de shonens. La Nezuko és un amor que es mereix tot el carinyo del mon, la Shinobu és una gran guerrera que et pot partir la boca sense problema sense perdre el seu preciós somriure <3

Text amagat.
Imatge

En Tanjirou és el tipic protagonista d'anime super bona persona que donen ganes de donar-li un parell de bufetades, però el pobre crio ha passat tantes penuries que és impossible no agafar-li carinyo. En Zenitsu només feia que plorar al principi , després quan veus que està OP doncs bueno #respect però tot i així em posa bastant nerviosa quan es posa modo baboso amb les noies, em sobra molt. I l'Inosuke és adorable, per ara només se'l veu seu un brutot però em va fer molta pena quan estava deprimit a l'enfermeria perquè havia perdut... Espero que aviat ens expliquin la seva història, la d'en Zenitsu ens la van explicar en seguida i la seva encara res, em sembla molt injust.

Petit moment d'apreciar lo adorable que és n'Inosuke <3
Text amagat.
Imatge

Imatge

Imatge

Gràcies a que l'anime va durar 26 capítols i no 12 vam poder conèixer els Pilars, em van recordar molt evidentment a Bleach i als 12 capitans que estan tots molt OP. Per ara en Giyuu és el que més em crida l'atenció (tinc un problema amb els espadatxits amb el cabell negre, I know), però espero veure aviat per exemple el Pilar de l'Amor, o el de les cicatrius, o el Pilar de la Boia (super empanadissim, m'encanta).

Suposo que pel hype d'acabar l'anime just ahir m'han vingut ganes de llegir el manga, ja n'he llegit uns 4-5 capítols i la saga del tren que ja avancen una mica al final de l'anime té bona pinta. Tinc entés que la película que sortirà justament abarcara tot aquest arc (em fa una mica de por que només sigui una peli la veritat).

Una Nezuko de regal perquè us alegri el dia <3

Imatge
Imatge
Respon