Kimetsu no Yaiba

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buenu, buenu... meitat de temporada quasi i la cosa segueix sense enganxar-me però vaig mirant i sí, està bé.

El Zenitsu plorant em representa, sóc jo 24/7 dient per twitter "A beure si hem moru" i està xulo que no sigui tot Tanjiro tota l'estona. Crec que el problema de l'anime per a mi és que el Tanjiro no m'acaba de fer i és com protagonista absolut i està bé que ara introdueixin personatges nous que li facin un poc de contrapunt, un que ensuma bé, un que escolta bé i un que és un Kenpachi de la vida.

Més Zenitsu plis. I mireu, jo no sé si és que no ho veig entendre, però en teoria ara no s'havien de formar aquests nois que van passar l'examen? O simplement passen l'examen i es posen a currar? Són com unes opos doncs? xDDD

Res, la cosa va in crescendo trobo. A veure què ens espera...
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

No he llegit el manga però quan la primera temporada acabi segurament ho faré, ja que em te engainxadissima.
De tots els animes que segueixo de temporada es el que mes espero sempre, la historia tot i ser un tipic shonen no es fa cliche i ho veig tot tan tan original que m'encanta. Mencanta l'animació, lestil de dibuix, el 3D sidosito, la historia, ELS PERSONATJES aaah tot, tototototootto. Torno a dir que es el millor anime de la temporada passada.... i aquesta XD Tot es genial i mai em cansaria de veure'l. M'estimo a tots els personatjes per igual, m'encanten son molt originals I ELS ATACS I LES LLUITES I EL GORE, ESQUE TOT ES GENIAL. La comedia tambe m'encanta. L'OP i L'EN també. Te alguna cosa dolenta aquest anime???????????????????????????????????????????' M'identifico amb el inosuke bastant XD
Puc casarm-hi?

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Ueeee! Benvinguda al club!

Crec que és com dius, la història i els personatges no són res de l'altre món, però costa molt trobar-li cap defecte (cosa que no costa gens a altres shonen), i l'animació, els efectes i la música són as-pac-ta-cul-ars!

:)

Si vas al dia... Què penses que passarà? Està clar que com a mínim les dones-dimoni d'aquesta família no pareixen tan dolentes. Creus que en Tanizaki en farà algun paral·lelisme amb sa germana? Jo ho relacion un poc...
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Minatoni ha escrit: 29 jul. 2019, 13:22 Ueeee! Benvinguda al club!

Crec que és com dius, la història i els personatges no són res de l'altre món, però costa molt trobar-li cap defecte (cosa que no costa gens a altres shonen), i l'animació, els efectes i la música són as-pac-ta-cul-ars!

:)

Si vas al dia... Què penses que passarà? Està clar que com a mínim les dones-dimoni d'aquesta família no pareixen tan dolentes. Creus que en Tanizaki en farà algun paral·lelisme amb sa germana? Jo ho relacion un poc...
De moment l'unic que em preocupa ES QU NO LI PASSI RES AL ZENITSU :(
Text amagat.
Vull dir, ells tres junts ja els hi costa un OU matar dimonis normalillos, ara que només son 2, no crec que puguin matarlo, ja que sumemli que un esta fet merda i laltre la seva vida esta a contrarellotje. La unica manera , com tu dius, de que puguin desfersen(que a veure, es un shonen i son els protagonistes, tenen les de guanyar sempre XDD) es que al Tanjiro i a la Nezuko els hi dongui el xute d'energia de POR MI FAMILIAAAAAAA pero no se els veig molt verds encara.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

@Minatoni suposo que et refereixes a en Tanjiro no? xDD
En un primer moment m'he pensat que era un personatge que se m'havia passat i ho he buscat a google. hahah

Doncs sembla que sí que continua interessant això. No tenia clar com conduiria la trama després de l'examen però haig de dir que cada capítol m'ha mantingut atent i se m'ha passat molt ràpid. El món que ha creat l'autor i l'ambientació, compleix de sobra amb el que busco personalment en una obra d'aquest estil, de fet és un dels punts que més valoro i més importants em semblen. I no és fàcil de fer.

Referent a la trama actual, suposo que per lluitar contra una de les 12 llunes no n'hi haurà prou. Potser arribarà a temps un dels caça-dimonis de més alt rang per salvar la situació.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs la veritat és que ara que hi ha més personatges i no és el Tanjiro solet la cosa m'ha enganxat més. Aquesta saga de les aranyes al bosc i tal (a Ron Weasley no le gusta esto) m'està enganxant bastant. He de dir que el Zenitsu em pareix un ésser de llum i aquest darrer capítol que ens van explicar el seu passat i tal... <3 M'identifico completament, he must to be protected.

Ara, no sé com ho faran per carregar-se el boss màxim aranyil, perquè l'Inosuke està fet papilla i el Zenitsu necessita amor i recuperació màxima... Imagino que ara arribaran reforços, perquè si no és així ho veig xungo. És a dir, dubto molt que el Tanjiro tot solet (encara que s'hi sumi la Nezuko) es pugui carregar una de les 12 llunes demoníaques ell solet perquè sí. Ja veurem, però la veritat és que super ganes del següent!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Uau!

El capítol d'avui ha estat una passada!

A veure, com sempre: la història és bona i tal, i l'animació, sempre de 10; però avui tot ha millorat molt: la història ha fet un poc de clic amb el rollo aquest dels llaços familiars, l'animació ha pegat un bot considerable i la música ha acabat de fer-ho quadrar tot de manera impressionant.

Ara faltarà que ens expliquin més coses del pare d'aquests dos, de la tècnica de foc i de la tècnica de na Nezuko... A veure si es lleva la mordassa aquesta que duu.

:top:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Sep! Aquest capítol ha fet molt de soroll per tot arreu!

Curiós que a les primeres hores l'episodi va tenir la puntuació 10/10 a IMBd i de moment ha quedat amb 9,9 algo mai vist.

L'estudi d'animació, ufotable ha enviat un missatge d'agraïment per la critica sobretot del capítol però en general de la sèrie en sí. La veritat és que sí, ufotable ho està petant molt i s'ho mereixen.

Tinc curiositat per saber què passarà amb l'espasa d'en Tanjiro. La reforjaran? En faran una de nova?

EDIT: Deixo una cover de piano amb Synthesia que m'ha sortit a YouTube, preciosa de LA CANÇÓ:
Text amagat.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

OHHHHHHH


MAAAAAAAAAAAAAAAAAAAI


GODOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!



CAPITULASSOOOOO! Heu vist mai en la meva vida una cosa més ben animada? Difícil.... Segur que no, vaja passada de capítol, por favoh, orgasme visual a cada puto segon! Es pot superar? Segurament sí, perquè és Ufotable i ho pot fer tot, és millor que el Doraemon amb la seva butxaca màgica, és màgia, és fantasia, amor, amistat i superació!

A la fi aquest anime m'ha enganxat de ple i estic contenta d'haver-lo anat seguint!! :hurra:
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon