Fruits Basket (2019)

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Respon
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

FRUITS BASKET


Imatge


Estrena 6 d'abril de 2019
Estudi TMS Entertainment
Gènere sobrenatural, slice of life, fantasia, comèdia, shoujo, drama, romanç
Capítols Desconegut pel moment

ARGUMENT


Després d'una tragèdia familiar la vida de na Tooru Honda es veu capgirada totalment, amb 16 anys, pren la decisió d'anar a viure a una tenda d'acampada mentre fan reformes a casa el seu tutor actual (el seu avi)! Per desgràcia, per a ella, posa el seu nou habitatge a terra privada pertanyent al misteriós clan Souma, i no passa molt de temps abans que els propietaris descobreixin el seu secret. Però, la Tooru s'assabenta ràpidament de que els Soumas tenen un secret propi quan esta a punt de entrar a viure a casa seva, quan s’abracen amb el sexe oposat, es converteixen en els animals del zodíac xinès.


Trailer


Text amagat.


Opening & Ending


Text amagat.

Opening
El primer capítol no ha tingut opening
Ending



Imatge
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Jutjant pel primer episodi, és un remake totalment calcat a la serie original del 2001, escena per escena i diàleg per diàleg.

ImatgeImatgeImatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
BlackStar
Porco Rosso
Porco Rosso
Noctu Orfei Aude Fra
Entrades: 299
Membre des de: 04 nov. 2017, 01:04
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 112 cops
Gràcies rebudes: 73 cops

El Hespiritu ha escrit: 06 abr. 2019, 20:22 Jutjant pel primer episodi, és un remake totalment calcat a la serie original del 2001, escena per escena i diàleg per diàleg.
Si, és un remake calcat amb la diferencia de que aquesta vegada acabaran tota la història en teoria, o com a mínim això tinc entès, també és una bona oportunitat per remirar un anime de fa anys en millor qualitat o fer-ho per primera vegada si algú no ho va fer en el seu moment.
Imatge
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Jo també l'he començada a mirar. No recordo haver vist la versió de 2001, així que tot em ve de nou.

De moment trobo que aquest inici ha tingut molts moments de drama sota una fortalesa un xic exagerada. Visualment no destaca especialment però es deixa gaudir. Llàstima que no hi ha hagut opening en aquest primer episodi, tenia ganes d'escoltar-lo. Els personatges que semblen més interessants trobo que són les amigues de Tooru, més que no pas aquests nois que es transformen.

A veure com avança.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs haig de dir que després de veure el primer capítol puc confirmar que no recordo res del que va passar. xDDD

Només recordo lo dels animals i l'opening i ending els quals han canviat clar, així que serà com veure una sèrie nova. Mira millor, tu!

I bé com dic, no recordava que la prota comença la sèrie vivint en una tenda ni res de res. Ni tant sols recordava el gos. El primer capi ha sigut molt introductori i no ha passat massa cosa. Però tot flueix d'una manera que em fa pensar que només pot estar passant en ficció. xD
Avatar de l’usuari
robguerrero
Porco Rosso
Porco Rosso
Absolute Zero-San
Entrades: 315
Membre des de: 29 jul. 2016, 23:16
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 92 cops
Gràcies rebudes: 82 cops

Vist els primers tres capítols, la veritat ha nivell d'animacio et fa entendre la calificació de shoujo de l'anime pero bé que no hem queixaré perquè de moment l'estic gaudint molt. En Kyo tsundere com sempre, la Tooru adorable a més no poder i bé la resta del clan Souma ja veurem que tal els porten. Espero un anime de +-40 capítols, potser de 36 jutjant que Kakeguri Circus tindrà aquesta durada i adapta tot el manga. De moment tot molt ben fet i plantejat :uki:
Imatge
La vida no consiste en esperar a que pase la tormenta, si no en aprender a bailar bajo la lluvia. Touka Kirishima
Avatar de l’usuari
Meina
Totoro
Totoro
Dereshishishishishi!
Entrades: 1098
Membre des de: 03 ago. 2015, 16:35
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 313 cops
Gràcies rebudes: 482 cops

Estic seguint Fruits Basket des del 2n capítol i ho estic gaudint molt!

Em fa en part gràcia per que la majoria de coses no les recordo, però quan surten en escena ho torno a recordar i és en plan, "ostres, es veritat que això passava"

Per exemple, capítol 4
Text amagat.

Quan va apareixer la noia porc (sorry sóc dolenta recordant els noms) creia totalment que el seu animal seria el tigre, però no. I al veure-la com a porc els flaixbacks del passat em van tornar!!


P.D: Tinc ganes de veure el bou, que és el meu signe :uki:
Imatge
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Algú la continua veient? Què en penseu?

Jo continuo sense recordar res de res de la trama per lo que és com si la veiés per primer cop. La veritat és que quan surt el capi setmanal em fa una mica de pal començar a mirar-lo, però quan l'estic veient mai m'avorreixo. Suposo que és ideal per mirar-la poc a poc.

M'agrada com es tracten temes més profunds de l'ésser humà, l'aspecte social i la reflexió, la veritat és que són molt bons.

En l'últim capítol ens han introduït un nou personatge, el tigre del zodíac, i s'explica que ha estat objectiu del típic bullying. És interessant tot plegat com va transcorrent la història, rotllo slice of life.
Avatar de l’usuari
Grimmy
Calcifer
Calcifer
Judo ❀ Master
Entrades: 608
Membre des de: 20 ago. 2018, 20:23
0
1
Gràcies donades: 184 cops
Gràcies rebudes: 251 cops

Doncs ja s'ha acabat aquesta primera temporada i confirmo que no recordava RES.

Els últims capítols potser han estat més interessants i m'han agradat més. No comptava amb la maledicció del gat així que m'ha vingut de nou i com era d'esperar la Toru l'accepta igual. En Yuki no m'acaba de caure bé, suposo que perquè el personatge està creat una miqueta amb aquesta finalitat de ser molt més "fals" que en Kyo, i per ser don perfecto. El millor en Shigure, tan debò ser com ell. xD

I a pesar que no recordava la trama, potser tinc més bon record de la sèrie antiga, tant en l'apartat visual com en el musical, recordo una sensació diferent.

Però en definitiva m'ha agradat prou com per què es mereixi un notable, més per la part emocional i reflexiva que no pas la d'entreteniment. Nota: 7,6 / 10
Respon