[Abril 2019] Carole & Tuesday

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Idò se l'han ventilat prou aviat, l'enamorament de na Tues amb el periodista.

Tao husbando però llya.

Em sap un poc de greu que n'Ertegun les hagi "traït" i hagi fet cantar n'Angela en comptes d'elles dues...
Imatge
Text amagat.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Per cert, la millor escena del anime XD

TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs s'han posat intenses les coses...

Per una banda la Carole amb el seu novio Amer (aquí hay TEMA) i que ara va de malote per la vida i diu que no és la mateixa persona because he is so bad i fa vídeos musicals incendiaris. Però bé, imagino que ara la Carole farà alguna cosa per deslliurar-lo de la deportachionne o jo què sé...

I bé, després el drama del Tao, que me la repampimfla un poc, sincerament. Però quan la mare de l'Àngela ha caigut al terra ha estat un "Seeee, gràcieeeeeeees!!" perquè és que mai l'he pogut sofrir i s'estava posant molt intensa...


Queden només 4 capítols gent i no sé com acabarà la cosa, però per favor, que rebaixin ja la tensió política que me la sua, jo miro això pel rollo bollo i les cançons cuquis.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Ens estem desviant del que és veritablement important en aquest anime que és el rollo bollo, primer amb el periodista buenorro i després amb el cantant de rap que li dedica la cançó a la Carole, interposant-se en l'amor lèsbic que tots estem esperant. En realitat me la suda, però queden tres capítols i jo vull ruta yuri. Ara, en aquest capítol es va insinuar el Roddy x Tuesday i no em desagrada, és la dona cute que tot otaku es mereix XDDDD

Dir que el darrer episodi (21) no em va agradar gaire, especialment pel rollo de l'Angela, el Tao i el seu pare/mare. A hores d'ara, me la suda bastant si l'Angela és filla del gordo o no i em molesta que sempre ens l'han mostrat com invatible i que ara ens mostrin que està feta merda (que ho entenc i tal) però no vull que la Carole i la Tuesday la guanyin per això. Si s'han d'enfrontar als grammys aquests, ho haurien de fer de manera justa i en igualtat de condicions, no vull que guanyin perquè l'Angela està tenint un breakdown.

PD: és que sé que ho dic sempre, però que torni l'antic opening, de veritat xDDD
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

OK HE DE DIR-HO, m'encanta com en aquesta cançó s'han inspirat en THE CURE com també ho va fer una altre pelicula bonissima amb la mateixa trama de AMERICAN DREAM:

Carole and Tuesday - Beautiful Breakdown

Text amagat.

Sing Street - Beautiful Sea

Text amagat.


Si us agrada el rollo SOM JOVES MONTEM UN GRUP I FEM CANÇONS GUAYS I MEMORABLES us recomano moltissim SING STREET!! (Te mes trama a part de aixo, PERO ESCOLTEU LES CANÇONS PERQUE SON BONISSIMES I SEMPRE INTENTEN IMITAR ESTILS DE CANTANTS BONISSIMS(com a carole(?))

I també, tots creiem i ens van donar ilusions de que elles dos acabarien juntetes, si no com a parella, com a ''AMIGUES PARA SIEMPRE SIN MAROMOS'' però vale, ja esta, que si, que ja entenem que els hi molen els homes, prou ja, JA ENS HA QUEDAT CLAR PAREU AMB AQUETS EPISODIS GRACIES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! No negare que el Ezekiel es Husbando. El Roddy tot i ser fan de vocaloid no m'ha dit res en tota la serie, mai sha explicat d'on treu els contactes ni que fot ni don treu els diners ni res. SINCERAMENT, EM FA MAL ROLLO. I A MES, JO SEMPRE LHE SHIPEJAT AMB EL ERTEGUN XD NO US N'ADONEU? SEMPRE ESTA AMB ELL O PARLANT AMB ELL , SON AMANTS, QUE LO SE, QUE ESTA CLARISSIMO! :pervertmoon:
Lo de la Tuesday i el periodista mes que res es complexe de pare. La tuesday només a tingut mare i aixo vulguis o no crea DADDY ISHUES i bueno, es pot entendre.
Lo de la angela... mai lhe odiada i em fa mal veurela aixi. Però si ho mirem de manera realista, no es el que sol passar? Els famossos sempre tenen aquesta caiguda post fama que: o acaben be o acaben drogats fins les celles. I la Angela al no tenir assesorament de bones persones JA QUE SI RECORDEM LES VA ACOMIADAR PER TONTERIES doncs era normal que acabes fatal. I com a dit la uki, em semblaria fatal que només per aixo la Carole i la Tuesday guanyessin. ES INJUST.Es injust tant per l'Angela com per elles, ja que demostraria que elles no tenen talent i necessiten que els altres acabin malament per destacar. NOPE.

PER CERT MENCANTA AQUESTA CANÇO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs la final el premi el guanya n'Angela els Mars Grammy, però com porten la seva història em sembla fatal. És a dir, al final el gordo mor i l'Angela està in the shit perquè el fucking Tao està més ocupat amb la saske-venjança que no en tirar-se l'Angy. Em sembla duríssim, very very bad.

I bé, pel que fa a la Carole i la Tuesday, potser sóc jo que estic decebuda, però ha arribat un moment que totes les cançons em semblen iguals. És cosa meva o a vosaltres també us passa? És a dir, són precioses, però entre la d'aquesta setmana i les anteriors, doncs tampoc hi veig una diferència molt significativa de dir "woooooooooh, m'encanta la cançó nova és super revolution 2000 i és única!"

Bé, dos capítols bona gent. El millor de tot l'anime? L'ERTEGUN!! :lloa:
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

A mi el que em passa és que se m'està fent llarg.

Devers el capítol 12 vam tenir un gran torneig d'arts marcials concurs musical d'aquests, on vam estar com 4 capítols escoltant tots els participants i demés. Ara, en canvi, arriben al concurs i ja diuen qui guanya sense que ni hagi arribat a l'edifici! No sé, un poc així.

Sincerament, crec que ho podrien haver deixat en dotze capítols, estava tot bastant interessant llavors.

I sí, Ertegun :top:
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

Au, s'ha acabat!

He de dir que m'ha agradat. No molt, però m'ha agradat.

Se m'ha fet estrany que tot i que el tema "visible" sigui la música, es fiquin amb altres temes "secundaris" de manera molt intensa: sexualitat, immigració, paternitat, política, corrupció, intel·ligència artificial, etc.

Crec que sense aquests temes (i amb la meitat dels capítols) hagués estat un anime CGDCT (cute girls doing cute things) bo. Crec que si no li haguessin donat tanta importància al tema "visible" de la música, hagués estat un anime complex, mal d'entendre, però interessant. Crec que no han sabut acabar de lligar-ho del tot bé.

Molts personatges han tengut una rellevància molt limitada, i l'argument ha estat un poc... insuls. Però bé.

Ertegun :top: (tot i que també, la seva rellevància... un poc limitada).

Per cert, nosaltres vam reaccionar així:

Imatge

Vosaltres també? xD
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

HAHAHAHAHA, EL MEME ÉS BONÍSSIIIIIIIIIIIIIIIM!!


Doncs sincerament, hauria d'haver estat de 12 capítols. No dic que hagi estat dolent i, sincerament, no puc explicar per què tinc aquesta sensació, però trobo que era un anime molt bo i que l'han volgut allargar molt i no sé per què la sensació que m'ha quedat tot plegat és agredolça.

És com un "hauria pogut ser un gran anime" però no els ha acabat de sortir del tot bé. Per al meu gust, com diu el Minato, era un anime de música i, al final, ha estat un anime de música amb política, refugiats i coses que, sincerament, per ser un anime light de música per passar l'estona, a mi personalment, em van sobrar. Entenc que complementa l'anime i que el fa encara més ric, però no era exactament el que jo estava cercant. Per al meu gust, jo mirava això per les cançons, per les nenes mones que feien coses mones i tenien una relació preciosa i la Valerie em sobrava, el rollo de l'Spencer em sobrava, com també tots els artistes que han anat passant i que no han aportat gaire cosa més que drama personal... El rollo politiqueo a mi no m'ha acabat de fer, però entenc que us pugui agradar perquè cercaven donar-li més profunditat a un anime que, en principi, eren només cançons boniques.


I bé, el final no era el que esperava, sincerament. Sí, molt emotiu amb tothom reunit per una bona causa, però a mi m'hauria agradat un final només la Carole amb la Tuesday, potser totes dues tocant al pont com quan es van trobar per primera vegada. Per a mi aquest hauria estat el final perfecte, però bé, entenc que el final que han donat té més simbologia. Per cert, el rollo que l'Angela i el Tao són androides? What? I t'ho deixen allà i ja t'ho faràs, saps? Duríssim...

El rollo del drama de l'Angela ja vos ho he dit, em va sobrar molt. I, sincerament, la cançó final no em va acabar de fer tampoc. Preciosa, però no sé... meh. Per a mi la millor cançó de totes va ser la primera, m'hauria agradat que la tornessin a cantar.

I molt indignada perquè no hi ha hagut rollo bollo. MOLT INDIGNADA. Si un anime es mereixia un romanç preciós entre les protagonistes, evidentment era Carole and Tuesday. Però no, han hagut de ficar el periodista xungo i el raper secundari per rompre's l'idil·li del yuri, però jo tenia esperances que se n'adonessin que la ruta yuri sempre funciona, però no ha estat així i és DECEPCHIONNE.

En fi, m'hauria agradat un altre final, però no es pot tenir tot...
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

M'ha costat un any però per fi he acabat Carole & Tuesday. Encara em pregunto perquè m'ha costat tant la veritat i he arribat a la conclusió que és perquè les dos protes me la suen un rato. M'han semblat molt més interessants els personatges secundaris que elles dos. Encara no tinc clar quina és quina sincerament. La rosseta m'hi sobrava molt, la morena encara perquè tenia tot el background de ser una inmigrant i tal.

Lo millor de l'anime han sigut les cançons i l'animació, l'història cambiava massa de ritme i es fa feixuc de seguir. A mi el tema polític m'ha animat bastant a acabar-lo ja que només tema de música se'm feia pesat ja que en molts capítols no passava gaire res.

El final amb la cançó cantada per tots els cantants m'ha deixat amb la pell de gallina sincerament, m'ha semblat molt maca i tot i que el final no és gens tancat m'ha deixat amb un bon sabor de boca.

M'ha fet molta ràbia que al final diguessin que tant l'Angela com en Tao eren bebés fets amb alteració genètica i que ho deixessin allà sense explicar més, ha sigut lo més interessant de tot l'anime i ho expliquen com si fos res.

En resum l'Angela hagués hagut de ser la protagonista de l'anime ja que té molt més carisma i la seva història i vida em semblen molt més interessants que la de les dos protes. A més ens han deixat sense rollo-bollo, molt disappointing.
Imatge
Respon