[Abril 2019] Carole & Tuesday

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #4

Doncs em va agradar molt PERÒ em va indignar que no fessin servir el videoclip, si ho petava UN OU!! És a dir, aquell videoclip era com la màxima expressió d'art que mai he vist en la vida i era la puta hòstia, era apoteòsic, era putament perfecte, quina ràbia jodeeeeeeer... Però bé, a part d'això el capítol molt interessant, sobretot per l'ex del Gus i tal, això em va molar :pervertmoon:

En si va ser un capítol que no va aportar res més a la trama tret de fer-nos riure i eh, que ja m'està bé! El dj es va quedar sense el cotxe i això també em va fer feliç xDDD
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

M'ha parescut divertit, també. És cert que no avança gens la rama, però és divertit.

Tots pensant que no hi hauria rollo lèsbic entre les protagonistes i van i ens ho foten als morros. M'encanta.

Ara, no sé jo, eh.

Bé, bé... a seguir-lo mirant.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Després d'uns capítols una mica inútils sembla que per fi s'apropa la chicha de l'anime. Al final com ja imaginaven la història va de producció humana vs producció IA, i segueix fent molta olor a american dream però tot i així la banda sonora enamora i no puc deixar d'escoltar les cançons de cada capítol.

El capítol del concert va ser bastant sad, veient com els hi llençaven tot tipus de merda i al final per res... però ara sembla que per fi passarà algo de veritat amb el concurs de talents (que no s'assembla gens a X Factor, que va). He tingut sentiments molt oposats amb la fangirl de la Tuesday, era adorable i a l'hora feia molt de cringe. Espero que no hagi sigut un personatge d'un sol capítol perquè és MOLT CRUSH:

Imatge


I finalment la gran pregunta: per què encara no s'han liat la Carole i la Tuesday? Estic indignada.
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

M'esta agradant moltissim!! Les cançons son de moltissima calitat i molt diferents entre si!!!! Sembla que vegis un concurs de debo i es emocionant!!! Com diu la Nafi , estic esperant impacient en veure una pizca de amor romantic entre les protes, pero en cas de que no n'hi hagi, ja em conformo amb que surti mes la Cybelle que es WAIFU TOTAL tot i ser creepy de collons.

Poso les cançons que mes mhan agradat de la primera semifinal

La que mes mencanta es la de elles dues!!! ES TAN MACA I ALEGRE! i les seves veus juntes fan unes harmonies orgasmiques, sobretot al final...
Text amagat.

LES MERDMAID SISTERS QUE S'HAN TORNAT UN MEME PERFECTE XDDD ojala no les haguessin aturat!!
Text amagat.

Despres es la noia espacial aquesta, mencanta el rollo aquest i es mooooolt relaxant.
Text amagat.

Tot i que no sigui massa fan de la Angela... he de reconeixer que si estigues votant en Eurovisio, aquesta estaria entre el top 5:
Text amagat.

I aquesta per ultim...perque es brutal, les cançons en frances tenen trampa perque sempre sonen be, pero qui la canta es massa preciosa per no posarla XD
Text amagat.


Cap noi del anime em cau be, i tampoc cap home del concurs mha semblat bo. Fora fora XD
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

MERMAID SISTERS FOREVER!!

Jo també em vaig quedar del pal "WHAT? Per què les atures joeeeeeer?" I res, en general que es presentin al concurs em va com a... sorprendre. És a dir, és la manera fàcil, esperava que els costés un poc més. La Cybelle, què voleu que us digui... la pava en si m'ha caigut bé, però la seva actitud en pla amor tòxic as fuck m'ha fet puta mania.

Imagino que en els següents capítols en algun moment veurem un Carole and Tuesday vs. Angela i, imagino que guanyarà l'Angela, perquè ho té tot al seu favor, però que les nostres noies no es rendiran!
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

EL TIMO MONUMENTAL. Aquest hauria de ser el títol del darrer capítol.

Disculpeu, estimo molt la Tuesday i la Carole i tal, però haurien d'haver perdut contra el Pyor aquell o com polles es digui. La diferència de nivell en les cançons era abismal, la cançó d'elles dues no era ni de bon tros tan bona, era de les pitjors que han cantat fins ara. Ja ho sé que hi ha el drama de la mà al darrere, el distanciament entre les dues i tal, per això trobava que era just que perdessin aquí i aprenguessin les dues de les seves errades. Ok, les han fet guanyar ara amb maldat maligna però no guanyaran l'Angela (perquè queden molts capítols i tal).

I ara han segrestat la Tuesday i a mi els drames familiars me la bufen un poc sincerament (m'he despertat hater, sorry) i ara espero que això s'arregli amb la Carole salvant la Tuesday traient-la per la balconada vestida de príncep o alguna cosa així màgica i molt lèsbica.

Stop the drama, give us a canon relationship!
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

No trobeu que la qualitat de l'argument.......... ha com a......... caigut en picat??


Ara mateix tenc la sensació que hi ha com a molts fronts oberts, moltes coses que sembla que estan a punt de detonar, però segueixen ficant personatges nous i trames noves sense que la principal (la música de la Carole i la Tuesday vagi avançant). És a dir, que jo entenc que en un anime de 24 capítols no pots anar a pinyón, però a mi què collons m'importa la història de la Flora, dels deportats de Mart i de la Terra o el seronyo associal que vivia envoltat de plantes?


És a dir, trobo que no estem avançant i que només ens expliquen relleno i em cansa. A mi que la mare de la Tuesday és mala gent em va quedar clar fa molta estona, gràcies argument repetitiu. També me la bufa bastat l'stalker de l'Angela, si us sóc sincera. De totes les trames paral·leles que estan ficant ara, la que em sembla mínimament interessant és la de l'Artegun i la seva fallida total xDDDD

No sé, algú més té aquesta sensació? Sí, han debutat i a poc a poc van ascendint a la llista dels més venuts però queden 7 capítols i no voldria que el final fos accelerant tenint tant de temps com tenen per fer les coses bé...
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Estic amb tu uki. Ara mateix miro aquest anime per estar mirant alguna cosa dçq no sigui els que segueixo perque si be ara es cutre i obvi no deixa de ser un anime de tranquis, dels q et poses de relleno mentres fas altres coses (com mirar el movil) XDD

Al menys no repeteixen les mateixes cançons cada capitol i sagraeix. No negare que mahrada escoltar cançons noves cada setmana. Pero si, de trama, 0.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

No està passant gaire cosa, no. Però es van desenvolupant els personatges, i això m'agrada: ara sabem un poc del drama d'en Gus. També hem vist la caiguda de n'Ertegun (que tots un poc hem pensat que es mereixia totalment, no?)

Ara, sí, el capítol de la persona aquella home/dona que vivia entre les plantes... no sabria dir per a què ha servit a més de per intentar normalitzar un poc la cosararasexualitat i fer-nos més mastegable el bollo que hi ha al forn. :pervertmoon:

La veritat és que des del concurs aquell hi ha hagut poca xixa. Però vaja, tampoc m'està desagradant. No és un shonen on esperis que a cada capítol hi hagi d'haver coses. Com diu na @manolini, és per anar mirant de tranquis i tal. I ja m'està bé.
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Doncs avui he vist el 18 (ja que avui ha sortit el 19) i m'ha fet molta llastimeta tot plegat... Pobreta la Tues, que s'enamora del periodista buenorro, cosa comprensible, perquè està tot buenorro el molt cabronarro! Jo volia rollo entre els dos, que fos el seu primer husbando però que després se n'adonés que els tios són leismaniosis i es liés amb la Carole! Però bé, sembla que al final es liarà amb la Carole i punt xDDDD

El rollo de la mare... no us sobra un poc? A mi me la pela moltíssim, només vull sentir cançons boniques. Enyoro el primer opening, era massa qt per la vida <3
Respon