[Abril 2019] Carole & Tuesday

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Vist el segon capítol.

M'ha passat molt de pressa, suposo que és una bona senyal. De moment no és res increïble però es deixa veure i sap generar cert interès per conèixer més com funciona la civilització i la tecnologia de Mart. Els personatges tenen personalitats força tòpiques, de moment, a veure com va avançant la trama.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Estic d'acord amb el que diu molta gent, es un anime MOLT americanitzat. La gent es queixa d'aixo, pero jo no ho trobo tant malament? Vull dir si, a vegades sento que estic veient un cartoon western i no un anime pero no li veig res dolent.

EN TOT CAS, HA SORTIT EL RODDY I ES UNA INCORPORACIÓ PERFECTA PER TADAIMA BECAUSE MOLTES REASONS :pervertmoon: :pervertmoon: tot i ser del club dels informatics!
Text amagat.
Em va agradar MOLTISSIM la escena de quan li estan fent un UTAU(IA) a la angela, forçantla a arribar a totes les notes possibles per fer-ho mes realista. Va ser molt cruu i genial. La escena del escenari ilegal també va estar be XD no em puc queixar de res d'aquest anime.


ESPERANT AMB ANSIES EL POST DEL @Morte-Diem :pervertmoon: !!!!!! XD
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Morte-Diem
Porco Rosso
Porco Rosso
♫ Tu Tu Ru ♪
Entrades: 407
Membre des de: 15 oct. 2016, 12:07
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 167 cops
Gràcies rebudes: 246 cops

Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Al final també m'he posa a veure l'anime ja que tothom en parla, he vist els dos primers capítols i m'han agradat bastant. El primer capítol se m'ha passat volant, el segon se m'ha fet una mica més pesat però ha valgut la pena per poder escoltar la cançó completa.

Hi ha molt de American Dream en aquesta història però és normal en una col·laboració amb Netflix suposo, per ara no hatejarem i esperarem a veure que passa, jo estic aquí per la música. Per la presència de Netflix segur que tampoc tindrem rollo-yuri entre les protes (tot i que està cantadissim), així que ja ni hi pensaré per no fer-me mal.

Està clar que la història també inclourà una mica d'allò que sempre fan quan junten dos personatges tant oposats, un acabarà aprenent de l'altre i tot el rollo (estil Don Quijote i Sancho Panza). Lo que no tinc ni idea és a que es refereix la veu en off quan diu que començaran un moviment, serà el recuperar la música d'autor? Segons el que ha dit el productor aquell creepy tota la música d'èxit surt d'ordinadors així que potser va per aquí. Ni idea.

I per últim vull dir que tots els personatges masculins em donen males vibracions.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

Trobo que és un anime de gama alta. Pel que fa els aspectes tècnics, elit.

Està cantat que serà la millor sèrie de la temporada.


L'hi he fet el drop a l'episodi 2, és clar.
Algú en tenia cap dubte?

Imatge

No és res personal, no és que tingui mala opinió dels personatges de cap dels 31 gèneres; és que tinc una edad i ja vaig quedar prou servit d'aquesta mena d'arguments, diàlegs, tipus d'humor i relació entre els coprotagonistes fa ja unes quantes dècades, quan vaig finalitzar-me tota la filmografía complerta d'aquests dos:

Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Capítol #3



No està malament, la veritat, però dels tres que portem, potser aquest ha estat el més fluix. Primerament dir que no ha passat res... ok, les han reclutat i han anat a veure el DJ famós que té la veu del Mamoru Miyano i li han "cremat" un poc (en realitat res) la casa. Dic això perquè hi van anar els bombers, sense cap necessitat realment... m'encanta com es malbaraten els recursos que la gent de Mart paga amb els seus impostos.

I ja està... és que no ha passat res més. Ah sí, fan una cançó i van a comprar roba i una escena de fanservice pur i dur d'elles dues al bany. Ja està. Un poc fluixet...

Coincideixo amb la Nafi, crec que l'anime tirarà cap a música feta amb el cor vs. música feta amb ordinador (amb el rollo de l'Angela aquella i tal...) Segurament també hi haurà drama perquè elles no tenen recursos i l'altra en té un munt i tal, però com dieu, la sèrie és tan american dream, que no cal ni pensar com acabarà... acabarà bé i punt. Vegem com ens porten fins a aquest punt xDD
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops



Com a esser que viu de musicals, a mi si em posen cançons aixi a cada episodi ja em val la pena mirarlo, TOT I QUE COM JA DIEU, REALMENT TOT ES PREVISIBLE I NO PASSA RES XD Soc jo o la animacio baixa molt de calitat en molts moments? Bueno LAES CANÇONS SON CUQUIS!!! :banana:
El miguel bose/david guetta es infraser perque s'ha gastat a saber cuantes peles en una cacho escutura de emojis XDDD
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Ja he vist per fi el tercer capítol i coincideixo amb vosaltres, no passa gaire res d'interessant però és tant aesthetic tot i la música és tan maca que no m'importa gaire que no passi res. Suposo que el pròxim capítol ja tindrà més xixa, lo que no acabo d'entendre és que fa i que aporta en Roddy aquell que coneix al DJ Gallumbos.
Imatge
Avatar de l’usuari
Nafi
Moderadora
Moderadora
Akuma no Ko
Entrades: 790
Membre des de: 30 juny 2015, 21:27
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 179 cops
Gràcies rebudes: 357 cops

Per què ningu comenta el quart capítol? És veritat que semblava una mica de relleno però ha sigut molt maco, hem conegut una miqueta el passat d'en Gus i han aparegut personatges LGTB. Potser al final si que hi haurà rollo-bollo entre les protagonistes? Jo ho segueixo dubtant...

Com ja he dit m'ha semblat un capítol bastant insignificant però ha sigut agradable de veure, m'ha fet gràcia veure com feien tots els gilipolles gràcies a aquell robot impostor. Com et pots fiar d'algo que et costa 20 leuros a ebay? M'està agradant com no els hi estan fent fàcil debutar en el mon de la música, al primer capítol semblava que tot aniria molt ràpid però ara en canvi han xocat amb la realitat i es veu com s'han de currar l'èxit. M'encantaria que al final decidissin començar per tocar en clubs desconeguts com en Gus va proposar, a la vieja usanza.

Visibilització LGTB YES! Necessito que cantin al bodorrio-bollo :ilu:

Text amagat.
Imatge

Imatge


Imatge
Imatge
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

Sisisisi! el capitol 4 va ser dels mes divertits de tots XDDD!! No parava de riure i riure. I totes les referencies a mil videoclips també es va fer gracios. El videoclip final em va recordar completament a aquest de SING STREET (una pelicula que va de lo mateix queCarole&Tuesday)

AQUEST ANIME HA ACONSEGUIT UN PETO LGTB EN PANTALLA , NO COM YURI ON ICE QUE EL VAN CENSURAR! eSTIC AMB TU NAFI, JO TAMBÉ ESPERO ROLLOBOLLO entre les protes.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon