[Abril 2019] Carole & Tuesday

Regles del fòrum
Recorda que no es permet enllaçar a contingut il·legal.

Considera fer ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses recents.

Fes ús de l'etiqueta spoiler en comentar coses que encara no hagin passat a l'anime.
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops


Carole & Tuesday


Imatge
Estudi: Bones
Capitols: ???
Plataformes: +Ultra de Fuji TV y Netflix!!
Sinopsi:
Text amagat.
Cincuenta años han pasado desde que la humanidad comenzó la migración hacia una nueva frontera: Marte. Es la era en la que la mayoría de la cultura es producida por Inteligencia Artificial y la gente es una consumidora pasiva.

Hay una chica.
Forma parte de la metrópolis de Alba City, donde trabaja a tiempo parcial mientras trata de convertirse en una estrella musical. Siempre siente que le falta algo.
Su nombre es Carole.

Hay una chica.
Nacida en una familia de bien en la ciudad de provincias de Herschel City, sueña con convertirse en estrella musical, pero nadie a su alrededor la entiende. Se siente la persona más solitaria del mundo.
Su nombre es Tuesday.

Una casualidad les lleva a encontrarse.
Ellas quieren cantar.
Ellas quieren hacer música.
Juntas, creen que pueden tener una oportunidad.

Las dos forman una pequeña ola.
Pero pronto crecerá y se convertirá en algo más grande…


TRAILER PROMOCIONAL PRECIÓS:



QUE MAQUISSIMA ES VEU, TU!!!!!! I LES CANÇONS DEL TRAILER, LO BE QUE QUEDEN LES SEVES VEUS JUNTES!!! QUINES INMENSES GANES DE QUE SURTI JA AQUEST ANIME TAN BONIC!!! (siusplau deu que estiguin enamorades) Quins dissenys mes orignals i quin bon rotllo dona. ES UN MUST!!
Que opineu?? La veureu?


Imatge
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Jo només vaig saber que la veuria quan vaig veure el cast

Carole: Miyuri Shimabukuro
Carole (Singing): Nai Br.XX
Tuesday: Kana Ichinose
Tuesday (Singing): Celeina Ann
Angela: Sumire Uesaka
Gus: Akio Ohtsuka
Tao: Hiroshi Kamiya
Roddy: Miyu Irino
Ertegun: Mamoru Miyano



És a dir, com es poden reunir tants seiyuus bons en un mateix anime? Buah si la veuré, i això ho vaig saber sense tan sols mirar el tràiler!

I després de mirar el tràiler la sensació va ser un poc "a veure què tal". La veritat és que no ens aporta gaire cosa tret que visualment serà una passada, pareix el típic anime preciós on passen poques coses però sabeu què? m'encanten aquesta classe d'animes xDDDD

Així que res, apuntat a la llista. Serà una temporada de primavera molt atapeïda xDD
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

UkiHana ha escrit: 22 feb. 2019, 23:54 La veritat és que no ens aporta gaire cosa tret que visualment serà una passada, pareix el típic anime preciós on passen poques coses però sabeu què? m'encanten aquesta classe d'animes xDDDD
AMEN XDDDDD






hA SORTIT UN NOU VIDEO!!!!!! FLIPEU AMB LA DEDICACIÓ QUE HI POSEN PERQUE TOT SURTI LO MES REAL POSSIBLE I PER FI SABEM CON CONTINUA LA CANÇÓ PRECIOSA DEL TRAILER! MINUT 8:41 sÓC ULTRA FAN DE QUE ELS HI FASSIN ROTOSCOPIA PER ACONSEGUIR UNA COSA MES REAL I PROPERA.
nO DEIXO DE RIUREM QUAN LA CANTANT DE LA CAROLE LI PARLEN EN JAPONES I ES NOTA MIL QUE NO ENTEN NI PAPA I TOT I AIXI FA GESTOS A LO : CLARO QUE SI AMIGO XDDDD jajajaaj


Us recomano que si us interessa l'anime aneu seguint la web que per sort esta en angles i la van upgradejant poquet a poquet,
Imatge

I APROFITO PER DIR QUE ES EL HUSBA DEL ANIME PERQUE ES PROGRAMADOR I ES UN VICIAT A LES CANÇONS MITIQUES DE VOCALOID COM JO AIXI QUE ÉS :top:
Imatge
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

LA CANÇÓ DEL OPENING SENCERA? (no ho se pas pero crec que si)


(A MI NO M'ENGAÑEN SON NOVIES)

EL MEGA HYPE????????????
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

VIST EL PRIMER EPISODI!!
Malgrat els dissenys que son massa tipics, les situacions potser massa cliches.... pero WOAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! Quin bon començament presentant una mica als personatges. ON ES EL MEU RODDY??? ESPERO QUE SURTI EN EL SEGON!
Per fi hem pogut veure la cançó tan esperada del trailer :coret: M'encanta la naturalitat amb la que començan a crearla, les parades, com cada una va al seu rotllo intentant trobar com escauria millor una lletra i al final s'ajuntan i formen una cosa tan dolça i preciosa. A MI NO MENGANYEN NO ELS HI POSEU MERDA HETEROSEXUAL PERQUE AQUESTES DUES S'ESTIMEN I SERIA CAGARLA!!!!!!!!!!!
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Avatar de l’usuari
Atir dels Senders
Porco Rosso
Porco Rosso
Tadaima!
Entrades: 335
Membre des de: 12 set. 2018, 16:02
0
1
Gràcies donades: 299 cops
Gràcies rebudes: 303 cops

Jo ahir també vaig veure el primer capítol.

No m'esperava gens que la trama estigués ambientada en aquesta mena de lloc i amb tot el pes tecnològic que ens mostren ja d'entrada. Ara, que si en una cosa em vaig fixar és en la clara referència a Ghibli que es fa quan la Tuesday entra al tren i passa el següent: arriba a un vagó de mercaderies i es troba amb les cabres i passa la nit allà i al matí quan es lleva i mira per la trapa i veu la ciutat vora el mar. Aquesta escena és pràcticament idèntica a l'escena de Kiki l'aprenenta de bruixa quan al principi de la pel·lícula es refugia de la pluja al tren de mercaderies i en llevar-se ha arribat a la ciutat portuària.

Jo ho entenc com un símbol de que la Tuesday en aquest moment comença a viure per ella mateixa, al menys per la informació que tenim de moment. A veure a veure com anirà tot plegat.
Imatge
No hi ha cap miracle ni cavaller amb una armadura brillant que vingui a rescatar tothom dels seus problemes.
La vida pot ser cruel, però no sense esperança.
Cal fer-hi front i seguir endevant.
Avatar de l’usuari
UkiHana
Administradora
Administradora
Burxaratti
Entrades: 2827
Membre des de: 17 juny 2015, 11:54
0
1
Pronom: Femení
Gràcies donades: 491 cops
Gràcies rebudes: 1503 cops

Buaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaah, quin primer episodi! L'he acabat amb la llagrimeta i tot. M'HA ENCANTAAAAAAAAAAAAAAT!!

Doncs aniré comentant-la per aquí, si em voleu, cada setmana, perquè de moment ha estat el primer capítol que més m'ha agradat! Realment el que diu l'@Atir dels Senders, no esperava que hi hagués un ambient tan tecnològic i m'ha agradat molt, ha estat com a refrescant, original, diferent, divertit... molt xulo! I dins aquest ambient, els dos personatges <3

La Tuesday m'ha encantat, és preciosíssima i la Carole és un sol! Mereixen ser felices! Però també la Manoli té raó, eh? Un poc chiclé del pal que es coneixen al carrer, fugen juntes i només amb 4 paraules ja són super amigues però... jo ja sóc feliç així, ha estat la cosa més preciosa que he vist en molt de temps!!

Per cert, com va fer Yuri on Ice, Carole and Tuesday també tenen el seu propi instagram: https://www.instagram.com/carole_and_tuesday/ i és clar, de moment la cançó del primer capítol ja ha estat penjada! I res de 0 likes, ja en té 40 mil!!
Avatar de l’usuari
Minatoni
Administrador
Administrador
Tadaima!
Entrades: 2571
Membre des de: 17 juny 2015, 12:01
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 2210 cops
Gràcies rebudes: 991 cops

No m'ha desagradat, no.

Com deis, molt cliché tot i tal, però bé, molt maco.

El que em preocupa és n'Angela aquella... Que serà una antagonista versió pseudo-IA?

Hmm... Pot ser interessant...

A veure com segueix! En el pitjor dels casos, només per lo maco que és tot ja val la pena seguir!
Imatge
Text amagat.
Imatge
Avatar de l’usuari
El Hespiritu
Porco Rosso
Porco Rosso
Mmmh... Aiyä!
Entrades: 254
Membre des de: 11 set. 2018, 02:17
0
1
Pronom: Masculí
Gràcies donades: 168 cops
Gràcies rebudes: 119 cops

De moment, l'art i animació em fan el pes.
La música i la història... no sé jo... li donarem algún episodi més.

No t'enmoïnis, @manolini , que no foteràn merda homosexual ni bisexual ni heterosexual ni bestialista ni necrófila ni bondage...

... per no haver, no crec que hi hagi ni tan sols onanisme (pobretes).
Tot serà molt pur i assexuat.

Girls Just Wanna Have Fun
Imatge
Imatge
-Els dic: 'Senyors dessistiu, prego! Les vostres diferències són tema vostre
Tots hem de col.laborar a mantenir la pau i el decòrum regnants a aquest Refugi'
-I si no hi fan cas?
-Els mato i els llenço al mar
manolini
Calcifer
Calcifer
YELLOW TEAM!
Entrades: 889
Membre des de: 16 juny 2017, 22:01
0
1
Pronom: Altres
Gràcies donades: 559 cops
Gràcies rebudes: 521 cops

El Hespiritu ha escrit: 16 abr. 2019, 01:08 No t'enmoïnis, @manolini , que no foteràn merda homosexual ni bisexual ni heterosexual ni bestialista ni necrófila ni bondage...

... per no haver, no crec que hi hagi ni tan sols onanisme (pobretes).
Tot serà molt pur i assexuat.
Doncs a veure si es cert i no ens fan el que sol passar en aquets animes, UN QUEERBAITING.
TWITTER: MOSCASINES
STEAM: TOMPCAT
DISCORD ID: MANOLININS
Respon